"על מוזיקה צריך לשלם" - קורס הקופירייטינג של "הבצפר" בשיתוף עם "אקו"ם"

בית הספר של איגוד חברות הפרסום - "הבצפר" ו"אקו"ם" ישתפו פעולה בטקס חלוקת פרסי אקו"ם לאומנים יוצרים
משה בנימין |

בית הספר של איגוד חברות הפרסום - "הבצפר" ו"אקו"ם" משתפים פעולה ומקדישים את פרוייקט הסיום של קורס הקופירייטינג לטובת המוסיקה. הסטודנטים של "הבצפר" התבקשו להתמודד עם עניין שמירת זכויות היוצרים של האמנים הצעירים ולייצר לנושא מסר קריאיטיבי.

תערוכת הסיום נערכת בשיתוף עם אקו"ם, והיא תוצג לראשונה בטקס חלוקת פרסי אקו"ם לאומנים יוצרים. בטקס מעניקה אקו"ם פרסים ליוצרים בסך- 290 אלף שקל. קבוצת הקופירייטינג המנצחת תזכה גם היא בפרסים מטעם "הבצפר".

יוריק בן דוד מנכ"ל אקו"ם: "קניין רוחני הינו נושא שחשיבותו גוברת ככל שהטכנולוגיה מאפשרת נגישות קלה לתכנים יצירתיים. יחד עם זאת הנושא קשה ומורכב להסברה. שת"פ מיוחד בין אקו"ם ל"בצפר של חברות הפרסום", הניב פרויקט מבורך בו ייטלו חלק 38 סטודנטים מוכשרים ממסלול הקופירייטינג.

הסטודנטים ינסו בפרויקט הגמר שלהם להתמודד עם הקושי ולהעביר באמצעות כישרונם את החשיבות הרבה בשמירה על זכויות היוצרים. המסר העיקרי אותו ינסו להעביר הסטודנטים הוא: מאחורי האותיות והצלילים עומדים אנשים שיש להם זכות מלאה להתקיים בכבוד מיצירתם".

עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "זכויות יוצרים הן דבר חשוב מאוד ובעל ערך רב בעולם התכנים של עולם הפרסום, ובכלל בעולמנו. נרתמנו מייד לפרויקט הקריאטיבי המאתגר, וכמוסד מחנך אנו מחויבים להטמיע ערכים חשובים אלו בדור הבא של הפרסומאים. הסטודנטים שעבודתם תיבחר על ידי חבר שופטים בתערוכה, יקבלו גם הם פרסים מטעם אקו"ם בטקס".

"הבצפר", בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני כ-7 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום, במשותף עם חברות הפרסום, ונועד להכשיר כח אדם לענף הפרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה