ביתילי במהלך שיווקי של 25 מיליון שקל: תחליף קולקציות ריהוט פעמיים בשנה
רשת ביתילי, רשת הריהוט והעיצוב בעלת 14 הסניפים ברחבי הארץ יוצאת במהלך שיווקי עם הבטחה צרכנית חדשה - לרענן ולהתרענן באופן תמידי, ובהתחייבות להחליף את הקולקציה פעמיים בשנה. בנוסף ישונו פעמיים בשנה כל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
במקביל למהלך תצא הרשת בקמפיין פסח בעלות של כ 1.5 מיליון שקל, תחת סלוגן חדש: "ביתילי – המרענן של הבית". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ- 25 מיליון שקל.
מהלכים שיווקיים אלו משתלבים יחד עם העמקת הפריסה הגיאוגרפית ברחבי הארץ. במהלך 2007 פתחה הרשת שני סניפים חדשים במודיעין ובאשדוד בהשקעה של 5 מליון שקל. בתחילת 2009 יפתח סניף נוסף בצומת סגולה בפ"ת.
בחברה נמסר, כי החודשים פברואר ומרץ, לקראת חג הפסח, הם חודשי השיא בענף. הן מבחינת רכישת מתנות לחג, והן מבחינת רענון ושדרוג מראה הבית לאביב.
אבי כהן מנכ"ל קבוצת EFD בעלת רשת ביתילי: "אנו מעריכים, כי בתקופה שלפני חג הפסח ישנה עליה של כ- 40% במכירות בכל המחלקות. השנה בשל העובדה כי שני ערבי החג יוצאים בצאת השבת, אני מאמין כי סוף השבוע יהווה את פיק הקניות הגדול ביותר".