רנואר עולה בקמפיין פרסום בהשקעה של מיליון דולר
הקמפיין מופק באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם"
חברת רנואר יוצאת בקמפיין פרסום רחב תחת הסלוגן: Renuar- The Fashion Way. הקמפיין יכלול 2 סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ועוד.
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 1 מיליון דולר, ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית.
הקמפיין ישלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.
החברה תפיץ 2 קטלוגים ב- 400,000 עותקים - הראשון new collection שיצא בתחילת חודש מרץ ויציג את הקולוקציה החדשה לעונה וקטלוג ערב שיצא בתחילת חודש מאי ויציג את קולקציית האירועים.