יוניליוור משיקה מחדש את חטיפי הדגנים שוגי ו-קוקומן בהשקעה של 4 מיליון שקל
ההשקה מלווה בקמפיין תחת הסיסמא "שוגי חזק בכל מצב" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
תלמה משיקה מחדש את סדרת חטיפי הדגנים לילדים תחת המותגים שוגי וקוקומן.
במסגרת ההשקה מחדש שופרו ערכיהם התזונתיים של כל החטיפים - כל חטיף מכיל סידן בכמות השווה לחצי כוס חלב ומועשר ב- 7 ויטמינים. בנוסף, מרחיבה תלמה את הסדרה עם טעם חדש שוגי GO בטעם תות בננה המצטרף לטעמים הותיקים והאהובים.
כל החטיפים מוצעים באריזות מחודשות המכילות 8 חטיפים או בפורמט מוגדל (XL) המכיל 6 חטיפים. החטיפים בכשרות חלבית, מוצעים לצרכן במחיר מומלץ של 16.99 שקל.
השקת הסדרה החדשה מלווה בקמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן, בר ריבנאי תחת הסיסמא " שוגי חזק בכל מצב". בנוסף תיתמך ההשקה בפעילות אינטרנט ייחודית לילדים.