יוניליוור משיקה מחדש את חטיפי הדגנים שוגי ו-קוקומן בהשקעה של 4 מיליון שקל

ההשקה מלווה בקמפיין תחת הסיסמא "שוגי חזק בכל מצב" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
משה בנימין |

תלמה משיקה מחדש את סדרת חטיפי הדגנים לילדים תחת המותגים שוגי וקוקומן.

במסגרת ההשקה מחדש שופרו ערכיהם התזונתיים של כל החטיפים - כל חטיף מכיל סידן בכמות השווה לחצי כוס חלב ומועשר ב- 7 ויטמינים. בנוסף, מרחיבה תלמה את הסדרה עם טעם חדש שוגי GO בטעם תות בננה המצטרף לטעמים הותיקים והאהובים.

כל החטיפים מוצעים באריזות מחודשות המכילות 8 חטיפים או בפורמט מוגדל (XL) המכיל 6 חטיפים. החטיפים בכשרות חלבית, מוצעים לצרכן במחיר מומלץ של 16.99 שקל.

השקת הסדרה החדשה מלווה בקמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן, בר ריבנאי תחת הסיסמא " שוגי חזק בכל מצב". בנוסף תיתמך ההשקה בפעילות אינטרנט ייחודית לילדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה