סמסונג סלולר עולים בקמפיין אינטרנט של 200 אלף דולר
תפרסם 2 מכשירי דור 3 המאפשרים להעלות תמונות וסרטונים היישר לבלוג האישי, למגוון רשתות חברתיות, אתרי מידע ושיתוף קבצים
סמסונג סלולר עולה בקמפיין אינטרנט לשני מכשירים חדשים: ל- L760 SAMSUNG ו- J630 SAMSUNG: מכשירי דור 3 המאפשרים להעלות תמונות וסרטונים היישר לבלוג האישי, למגוון רשתות חברתיות, אתרי מידע ושיתוף קבצים.
היקף הקמפיין החדש כ-200 אלף דולר והוא פונה לקהל היעד הצעיר. הקמפיין ימשך לתקופה של שבועיים באמצעות חברת האינטראקטיב רד-הד.
במסגרת הקמפיין יעלו באנרים באתרים השונים, בהם יוזמנו הגולשים להתנסות כיצד ניתן באמצעות מכשירי הטלפון החדישים להעלות תמונות היישר לבלוג ולכרטיס האישי במגוון רשתות חברתיות בינלאומיות כגון: פייסבוק (facebook), פליקר (flicker) ופיקאסה (picasa) You-Tube ועוד.
הילה מושקוביץ, מנהלת השיווק של סאני: "בקמפיין עובר כחוט השני המסר המרכזי של המותג: Get Samsung. Get smarter (עם סמסונג אתה חכם יותר)".