ישפאר עולה בקמפיין של 1.5 מיליון דולר למסכי LCD של סוני

GPS מקבוצת אדלר-חומסקי מעלה קמפיין למסכי סוני בראוויה FULL HD
משה בנימין |

חברת ישפאר יוצאת בקמפיין למסכי LCD בראוויה סוני FULL HD. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-1.5 מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי. צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר מסר:"הקמפיין נועד לחזק את מיצובה של סוני כמובילה עולמית בתחום ההיי דפינישיין, סוני הינה החברה היחידה הנותנת פתרון מלא לעולם זה , החל ממסכי מצלמות וידאו וסטילס וקונסולת המשחקים פלייסטיישן 3., נגני בלו ריי ,LCD". "סוני בתנופת פיתוח ומכירות כפי שמעידים שני אירועים מרכזיים שפורסמו לאחרונה: מסכי סוני ברוויה, לראשונה במקום ראשון במכירת בארה"ב, וניצחונה המוחץ של טכנולוגית הבלו ריי לנגני FULL HD". הקמפיין יכלול: פרסום בטלווזיה, מודעות בעיתונות ארצית, שלטי חוצות ברחבי הארץ ופרסום באינטרנט, תחת הסלוגן: "צבע זה כל השוני".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה