פלאפון בקמפיין חדש עם נינט - מתמקדת בעולם המשפחה עם FAMILY FUN

הפרזנטורית היקרה של פלאפון - נינט טייב, תהיה במרכזו של קמפיין חדש שממשיך את הדגש המשפחתי - באמצעות אדלר-חומסקי
משה בנימין |

חברת פלאפון מעלה קמפיין חדש בכיכובה של נינט ובך גם ממשיכה את מהלך ההטבות "Family Fun" המתמקד בעולם המשפחה וכולל הטבות מעולם הסלולר ומחוץ לסלולר בשווי הטבות כולל של מיליוני שקלים. הקמפיין החדש, בהפקת אדלר-חומסקי וגריי אינטראקטיב, יעלה ביום ה', תחת המסר "מה לא עושים בשביל המשפחה".

בין ההטבות שמציעה החברה במסגרת הקמפיין המשפחתי בחודשים הקרובים יהיו משלוח הודעות SMS בתוכנית "מדברים חופשי בתוך המשפחה", המציעה 500 דקות בתוך מנויי המשפחה ב-0 אג', בתשלום חודשי קבוע של 19.9 שקל.

במהלך שנועד לרכך את חסמי השימוש בשירות ה-MMS מסרו בפלאפון על הטבה ללקוחות של משלוח הודעות MMS (תמונות) חינם לתקופת זמן של כחודש.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר, כי "לאור הצלחת השלב הראשון של מהלך Family Fun אשר זכה ליותר ממיליון מימושים ומאות אלפי מנויים נרשמים, בחרנו להמשיך את Family Fun ולהציע הטבות נוספות למשפחה".

בנוסף מסר עופר, כי "הבחירה בנינט כפרזנטורית מוכיחה עצמה בנתונים שיווקיים, והמותג עצמו, לא רק בעקבות נינט, עשה קפיצה משמעותית".

לגבי נינט עצמה, נמסר כי היא לא תהיה היחידה בפרסומות פלאפון והחברה "תשתמש בה כשתחשוב לנכון בקמפיינים הבאים". בחברה גם לא שללו את האפשרות לטאלנטים נוספים שיצטרפו לפרסומי החברה.

שומרים את המספרים לעצמם

בפלאפון לא הסכימו לדבר על העלויות של הקמפיין החדש ואמרו רק: "העלויות מזכירות קמפיינים קודמים שלנו ואחרים בענף הסלולר". בנוסף, גם לא פירטו בחברה על תוצאות כספיות שנרשמו מאז צירופה של נינט לחזית הפרסומית של החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה