פלאפון בקמפיין חדש עם נינט - מתמקדת בעולם המשפחה עם FAMILY FUN

הפרזנטורית היקרה של פלאפון - נינט טייב, תהיה במרכזו של קמפיין חדש שממשיך את הדגש המשפחתי - באמצעות אדלר-חומסקי
משה בנימין |

חברת פלאפון מעלה קמפיין חדש בכיכובה של נינט ובך גם ממשיכה את מהלך ההטבות "Family Fun" המתמקד בעולם המשפחה וכולל הטבות מעולם הסלולר ומחוץ לסלולר בשווי הטבות כולל של מיליוני שקלים. הקמפיין החדש, בהפקת אדלר-חומסקי וגריי אינטראקטיב, יעלה ביום ה', תחת המסר "מה לא עושים בשביל המשפחה".

בין ההטבות שמציעה החברה במסגרת הקמפיין המשפחתי בחודשים הקרובים יהיו משלוח הודעות SMS בתוכנית "מדברים חופשי בתוך המשפחה", המציעה 500 דקות בתוך מנויי המשפחה ב-0 אג', בתשלום חודשי קבוע של 19.9 שקל.

במהלך שנועד לרכך את חסמי השימוש בשירות ה-MMS מסרו בפלאפון על הטבה ללקוחות של משלוח הודעות MMS (תמונות) חינם לתקופת זמן של כחודש.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר, כי "לאור הצלחת השלב הראשון

של מהלך Family Fun אשר זכה ליותר ממיליון מימושים ומאות אלפי מנויים נרשמים, בחרנו להמשיך את Family Fun ולהציע הטבות נוספות למשפחה".

בנוסף מסר עופר, כי "הבחירה בנינט כפרזנטורית מוכיחה עצמה בנתונים שיווקיים, והמותג עצמו, לא רק בעקבות נינט, עשה קפיצה משמעותית".

לגבי נינט עצמה, נמסר כי היא לא תהיה היחידה בפרסומות פלאפון והחברה "תשתמש בה כשתחשוב לנכון בקמפיינים הבאים". בחברה גם לא שללו את האפשרות לטאלנטים נוספים שיצטרפו לפרסומי החברה.

שומרים את המספרים לעצמם

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
משה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסףמשה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסף

הממשלה מקדמת שינוי בחוק שיפתח את הטבת המכס גם ליבואנים מקבילים

התיקון מסיר חסם ביבוא הרכב, מרחיב את היבוא האישי והמקביל ומוסיף דרישות מחייבות בהגנת סייבר לענף

ליאור דנקנר |

הממשלה מאשרת תיקון לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, שמקודם על ידי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. התיקון עבר אישור בוועדת השרים לענייני חקיקה ומקודם בהליך מואץ.

בליבת התיקון עומד שינוי בדרך שבה מוחלת העדפת מכס על יבוא רכב, כך שהטבה שניתנה בפועל בעיקר ליבואנים ישירים, תוכל לחול גם על יבואנים שאינם ישירים. התיקון מסיר חסם שמנע עד עכשיו מיבואנים עקיפים, זעירים וביבוא אישי ליהנות מהעדפת מכס בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל. במשרד התחבורה ובשיתוף רשות המיסים מציגים את המהלך כניסיון להרחיב תחרות בענף דרך הגדלת היבוא המקביל והיבוא האישי.


בליבת התיקון עומד שינוי בדרך שבה מוחלת העדפת מכס על יבוא רכב, כך שהטבה שניתנה בפועל בעיקר ליבואנים ישירים, תוכל לחול גם על יבואנים שאינם ישירים. התיקון מסיר חסם שמנע עד עכשיו מיבואנים עקיפים, זעירים וביבוא אישי ליהנות מהעדפת מכס בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל. במשרד התחבורה ובשיתוף רשות המיסים מציגים את המהלך כניסיון להרחיב תחרות בענף דרך הגדלת היבוא המקביל והיבוא האישי.


הטבת המכס עוברת גם ליבואנים שאינם ישירים

עד היום, המנגנון הקיים אפשר ליבואנים ישירים לממש פטור ממכס בשיעור 7%, בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל, בעוד שיבואנים עקיפים, זעירים ויבוא אישי לא נהנו מההעדפה באותה צורה. בפועל נוצר יתרון מובנה לערוץ יבוא אחד על פני אחרים, ותחרות מצומצמת יותר על אותו קהל לקוחות.

התיקון מאפשר לרשות המסים להחיל את ההטבה גם על יבואנים שאינם ישירים. המשמעות היא הרחבת ההטבה לערוצי יבוא נוספים, מה שמצמצם את היתרון שהיה עד היום ליבואנים הישירים.

יבוא יצוא
צילום: תמר מצפי

הפטור ממע"מ ביבוא אישי עולה ל-150 דולר והלחץ עובר לשוק המקומי

התקרה החדשה נכנסת לתוקף בחצות, באוצר מציגים לחץ תחרותי על המחירים, ובשוק המקומי מזהירים מפגיעה בעסקים המקומיים

ליאור דנקנר |

הלילה בחצות נכנסת לתוקף הרחבת הפטור ממע"מ ביבוא אישי, כך שהתקרה עולה מ-75 דולר ל-150 דולר. בפועל זה פותח עוד שכבה גדולה של הזמנות מחו"ל שעד היום נפלו בין הכיסאות ונדרשו במע"מ.

הבדיקה נעשית לפי ערך החבילה ולא לפי מועד ההזמנה, והקובע הוא מועד הגעת החבילה למכס בישראל. המשמעות היא שאותה רכישה יכולה לקבל טיפול שונה לפי מועד השחרור, וגם לפי הדרך שבה החבילה פוצלה או אוחדה בדרך.

ההרחבה הגיעה אחרי פרסום טיוטת הצו להערות הציבור והשלמת הליך החתימה. באוצר מציגים את המהלך כחלק ממדיניות שנועדה לחזק תחרות וללחוץ את מחירי המדף בישראל דרך חלופה מחו"ל, בעיקר בתחומי האופנה ומוצרי הצריכה.


איך זה עובד בשטח ומה נחשב בתוך התקרה

הפטור מתייחס לערך המוצר עצמו. עלויות משלוח לא נכללות בחישוב המע"מ, אבל בפועל יכולות להתווסף עלויות טיפול ושחרור שמשתנות לפי אתר, ספק וחברת שילוח.

מבחינת המכס, הערך נבחן ברמת החבילה. כשכמה פריטים מגיעים יחד באותה חבילה, הם נספרים יחד לצורך התקרה, ובמקרים מסוימים המכס יכול להתייחס לפיצול שנראה מלאכותי כניסיון לעקוף את הכללים ולחייב בהתאם.