אקזיט אלקטרוניקס בהשקת מסכי Hisense: "מכרנו עד כה ב-3.5 מיליון שקל"

החברה תשקיע בפרסום המותג כ-2 מיליון דולר ומעריכה שמחזור המכירות ב-2008 יעמוד על 150 מיליון שקל
משה בנימין | (1)

תחת המסר "לראות את העתיד בחוכמה" יוצאת חברת אקזיט אלקטרוניקה (בראשות מייסדי AM:PM) בקמפיין פרסומי להשקת מסכי ה-LCD ופלזמה - Hisense, באמצעות משרד המיתוג OPEN. ההשקעה המדווחת על פרסום המסכים נאמדת בכ-2 מיליון דולר.

בשלב ראשון החלה החברה בשיווק מסכי הפלזמה וה–LCD של החברה הייסנס ובהמשך תשיק החברה קווי מוצרים נוספים, בהם מחשבים ניידים, מוצרים לבנים, מזגנים ומוצרי אלקטרוניקה קטנים.

חברת הייסנס היא חברת אלקטרוניקה ותיקה, הנחשבת לאחד ממותגי האלקטרוניקה הסינים המובילים בעולם, הפועלת בסין מאז 1969, והינה בעלת נתח הגדול ביותר בשוק המסכים הדקים בסין.

החברה מייצרת מגוון מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ומשיקה בישראל, בשלב הראשון, מסכי פלזמה ו- LCD. מטה החברה ממוקם בצפון סין והחברה נסחרת בבורסה הסינית, ומוצריה משווקים ביותר מ-100 מדינות.

OPEN תפרסם את המותג בכ-2 מיליון דולר

לרגל ההשקה תעלה אקזיט אלקטרוניקס בקמפיין פרסום באמצעות משרד המיתוג OPEN, כאשר בשנת 2008 כולה תשקיע החברה כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג.

בסקר שנערך על-ידי חברת אינטרברנד, נמצא כי שיעור גבוה של צרכנים במדינות בעולם נכון לרכוש מותגים סיניים. "זוהי עדות למגמה שהולכת ומתחזקת בקרב צרכנים בכל העולם לרכוש מוצרים מתוצרת סין", אומר דרור דנון, מנכ"ל אקזיט אלקטרוניקס.

5 שנות אחריות למוצרים - 2 על מסכי הפלזמה

Hisense יהיה המותג היחיד בישראל המציע חמש שנות אחריות מלאות,

ואחריות בת שנתיים עבור מסכי פלזמה. בנוסף, הוקם מערך התקנות, שירות לקוחות ומעבדות בעשר נקודות מרכזיות ברחבי הארץ.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה 27/10/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
    רמקולים גרועים מאד בהשוואה לסמסונג. אמנם יש עוצמה אבל איכות לא. כנל התמונה לא ברמה של סמסונג. ממשק חסר ביותר. ללא אפליקציות כמו מאקו או אמזון שיש בסמסונג הכי בסיסית! עוצמת הארה נמוכה בהשוואה לטלוויזיה של סמסונג או אל גי. אין תמיכה בעברית בנטפליקס. פשוט מרגיש שנדפקת. יש לי m7030. ואחריות בעייתית.
משה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסףמשה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסף

הממשלה מקדמת שינוי בחוק שיפתח את הטבת המכס גם ליבואנים מקבילים

התיקון מסיר חסם ביבוא הרכב, מרחיב את היבוא האישי והמקביל ומוסיף דרישות מחייבות בהגנת סייבר לענף

ליאור דנקנר |

הממשלה מאשרת תיקון לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, שמקודם על ידי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. התיקון עבר אישור בוועדת השרים לענייני חקיקה ומקודם בהליך מואץ.

בליבת התיקון עומד שינוי בדרך שבה מוחלת העדפת מכס על יבוא רכב, כך שהטבה שניתנה בפועל בעיקר ליבואנים ישירים, תוכל לחול גם על יבואנים שאינם ישירים. התיקון מסיר חסם שמנע עד עכשיו מיבואנים עקיפים, זעירים וביבוא אישי ליהנות מהעדפת מכס בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל. במשרד התחבורה ובשיתוף רשות המיסים מציגים את המהלך כניסיון להרחיב תחרות בענף דרך הגדלת היבוא המקביל והיבוא האישי.


הטבת המכס עוברת גם ליבואנים שאינם ישירים

עד היום, המנגנון הקיים אפשר ליבואנים ישירים לממש פטור ממכס בשיעור 7%, בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל, בעוד שיבואנים עקיפים, זעירים ויבוא אישי לא נהנו מההעדפה באותה צורה. בפועל נוצר יתרון מובנה לערוץ יבוא אחד על פני אחרים, ותחרות מצומצמת יותר על אותו קהל לקוחות.

התיקון מאפשר לרשות המסים להחיל את ההטבה גם על יבואנים שאינם ישירים. המשמעות היא הרחבת ההטבה לערוצי יבוא נוספים, מה שמצמצם את היתרון שהיה עד היום ליבואנים הישירים.

המהלך נשען על מודל שפעל כהוראת שעה בשנים 2023-2025. בתקופה הזו נרשם גידול בהיקף יבוא הרכב וניצול רחב יותר של העדפת המכס, וכעת הממשלה מבקשת לעגן את ההסדר כהסדר קבוע בחוק.


יבוא יצוא
צילום: תמר מצפי

הפטור ממע"מ ביבוא אישי עולה ל-150 דולר והלחץ עובר לשוק המקומי

התקרה החדשה נכנסת לתוקף בחצות, באוצר מציגים לחץ תחרותי על המחירים, ובשוק המקומי מזהירים מפגיעה בעסקים המקומיים

ליאור דנקנר |

הלילה בחצות נכנסת לתוקף הרחבת הפטור ממע"מ ביבוא אישי, כך שהתקרה עולה מ-75 דולר ל-150 דולר. בפועל זה פותח עוד שכבה גדולה של הזמנות מחו"ל שעד היום נפלו בין הכיסאות ונדרשו במע"מ.

הבדיקה נעשית לפי ערך החבילה ולא לפי מועד ההזמנה, והקובע הוא מועד הגעת החבילה למכס בישראל. המשמעות היא שאותה רכישה יכולה לקבל טיפול שונה לפי מועד השחרור, וגם לפי הדרך שבה החבילה פוצלה או אוחדה בדרך.

ההרחבה הגיעה אחרי פרסום טיוטת הצו להערות הציבור והשלמת הליך החתימה. באוצר מציגים את המהלך כחלק ממדיניות שנועדה לחזק תחרות וללחוץ את מחירי המדף בישראל דרך חלופה מחו"ל, בעיקר בתחומי האופנה ומוצרי הצריכה.


איך זה עובד בשטח ומה נחשב בתוך התקרה

הפטור מתייחס לערך המוצר עצמו. עלויות משלוח לא נכללות בחישוב המע"מ, אבל בפועל יכולות להתווסף עלויות טיפול ושחרור שמשתנות לפי אתר, ספק וחברת שילוח.

מבחינת המכס, הערך נבחן ברמת החבילה. כשכמה פריטים מגיעים יחד באותה חבילה, הם נספרים יחד לצורך התקרה, ובמקרים מסוימים המכס יכול להתייחס לפיצול שנראה מלאכותי כניסיון לעקוף את הכללים ולחייב בהתאם.