רבלון מתחזקת בשוק המקצועי; משיקה קמפיין למייק-אפ חדש ב-2 מיליון שקל

החברה מדווחת על גידול שנתי של 40% בשנתיים האחרונות, ותשיק בישראל מייק-אפ להתאמה אישית - "החידוש המשמעותי ביותר מאז המייק-אפ העמיד"
משה בנימין |

רבלון - מותג הקוסמטיקה הגדול בעולם מרחיב את פעילותו בישראל. החברה מעוניינת להעמיק את פעילותה בשוק הקוסמטיקה בישראל, ותשיק בישראל פריצת דרך בתחום המייק אפ: CUSTOM CREATIONS - מייק אפ להתאמה אישית, בעל 5 גוונים שונים.

היעד המוצהר של החברה הוא העמקת הבידול וחיזוק הפעילות בשוק המקצועי. קמפיין ההחדרה יהיה בהיקף של 2 מליון שקל בכיכובה של הפרזנטורית ג'סיקה אלבה. מהחברה נמסר, כי בשנתיים האחרונות נרשם גידול שנתי של 40%.

לדברי גיספאן, המייק אפ החדש, הוא החידוש המשמעותי ביותר בתעשיית האיפור מאז המצאת המייק אפ העמיד. לדברי גיספאן, בשנתיים האחרונות הציגה רבלון צמיחה שנתית של כ 40%, ובתחום המייק אפ 35%. ההערכה היא כי החדרת המייק אפ החדש תאיץ את קצב הגידול וכי הוא עתיד להוות מנוע צמיחה לכל פעילות רבלון – איפור בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה