אידיאולוג'יק זכתה בתקציב הפרסום של "shin1"
חברת פרסום האינטראקטיב, אידיאולוג'יק, זכתה בתקציב הפרסום של הרשת החברתית לבני הנוער "shin1". הרשת החברתית לנוער הינה חלק מ"קבוצת אתרים בע"מ" שעיקר פעילותה מתרכז בתמיכה ופיתוח אתרים ואפליקציות באינטרנט. הפורטל הוקם לפני 7 שנים ע"י משה קורן והפך במרוצת השנים לרשת חברתית לבני נוער.
לדברי טל צבי נתנאל, סמנכ"ל השיווק של "shin1", מטרת הרשת בשנה הקרובה היא לחשוף את ייחודה ואת החשיפה העצומה שלה אצל בני הנוער בקרב מפרסמים וחברות מסחריות. "בחרנו את חברת אידיאולוג'יק בעקבות הידע הרב שרכשה בעקבות קמפיינים גדולים ומוצלחים שאותם ניהלה. הרשת החברתית "shin1" יוצאת לדרך חדשה ומיוחדת ואנחנו מלאי ביטחון שהשילוב עם חברת אידיאולוג'יק יעזור לנו לפתח שווקים חדשים בארץ ובעולם"
ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק :"ההתקשרות עם הרשת החברתית "shin1" היא בהחלט משהו חדש ומרענן שאנחנו מצפים לו בכיליון עיניים. עבודת הקריאיטיב מול קהל בני הנוער היא העבודה המרגשת והיצירתית ביותר וכולנו ציפייה לצאת הקמפיין הראשון".