אייל כהן מונה למנהל אסטרטגיה קמעונאית בחברת אידאה
אייל כהן, מונה למנהל אסטרטגיה קמעונאית בחברת אידאה, העוסקת באסטרטגיה, מיתוג ועיצוב קמעונאי. במסגרת תפקידו החדש ינהל כהן את מחלקת האסטרטגיה הקמעונאית של החברה וירכז את תחומי המיתוג והמחקר של המרחב הקמעונאי.
כהן הינו בוגר תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים בהתמחות בשיווק ופרסום, בתפקידו הקודם שימש כהן כפלנר במשך 3 שנים בקבוצת אדלר חומסקי, במשרד הפרסום טריו.
אייל כהן: "אחרי שנים רבות שפגשתי את הצרכן בפרסום בטלוויזיה ובעיתונות, אתגר גדול יהיה לפגוש אותו ולהשפיע עליו בנקודות המכירה. אסטרטגיה קמעונאית מהווה תחום מרתק הנמצא בהתפתחות ופורץ דרך בעולם השיווק והקמעונאות".
חברת idea, בבעלות אמיר הנגבי ומוזס בן מנחם, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום המיתוג והעיצוב הקמעונאי ומתמחה באסטרטגיה קמעונאית, מיתוג, בפתרונות מסחור חזותיים ועזרים שיווקים מתקדמים והטמעתם במרחב הקמעונאי.
אידאה הוקמה בשנת 1998, מעסיקה 30 עובדים, ומציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.
החברה זכתה בשנים האחרונות בפרסי עיצוב בתחרויות בארץ ובעולם. בין לקוחותיה: יוניליור, שטראוס, בזק, דואר ישראל, קוקה-קולה, סונול, Women Only, דיזנהוז, מולטילוק ועוד.