מדיליין בקמפיין חסויות ל"בליסטקס" בהשקעה של 900 אלף שקל
חברת "מדיליין" יוצאת בקמפיין חסויות למותג "בליסטקס" בהשקעה של כ-900,000 שקל. את הקמפיין שיעלה בערוץ 2 על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון-עמיחי, מובילה דמותה של המונה ליזה כשהיא נראית עם עור סדוק ויבש.
הקמפיין שעולה בערוץ 2 עי' משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי משובץ כחסויות לתכניות בפריים-טיים למשך שלושה שבועות. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא: "בליסטקס - לטיפול ולטיפוח שפתיים יבשות וסדוקות".
טלי רוזנבלום, מנהלת מותג "בליסטקס": "הבחירה בדמות המונה ליזה המפורסמת שנראית עם עור יבש וסדוק עוזרת לקדם את הבינלאומיות והייחודיות של המותג. זוהי בחירה מקומית ישראלית שלנו והיא זכתה לעידוד ותמיכה מ"בליסטקס" העולמית. לאורך כל השנה סובלים מיובש בשפתיים ובמיוחד בעונת החורף ובתקופת המעבר ואנו מציגים את הפתרון בצורה ייחודית והומוריסטית במידה".
חברת מדיליין, ייבואנית ומשווקת תרופות, מוצרי דרמו-קוסמטיקה ומוצרי צריכה נמצאת בבעלות סטלו רובינסון ופועלת בישראל מאז שנת 1983.