אדלר-חומסקי עונה לבורסה: "לא היה לחברה כל יסוד להניח שאין לה סיכוי לזכות במכרז הום-סנטר"
אדלר-חומסקי מתחילים להרגיש מה זה אומר להיות חברה ציבורית, כאשר הם נדרשים לתת דין וחשבון לבורסה לניירות ערך על כל תנועה חריגה שנעשית במשרדם.
המשרד מגיב היום לפרסומים בתקשורת בגין אי-דיווחם על עזיבת לקוח: "הום-סנטר" - עזיבה שלכאורה הייתה ידועה להם טרם פרסום התשקיף ולא דווחה.
התשובות של אדלר-חומסקי
1. עד חודש פברואר 2008, לא יידעה הום סנטר את החברה שבכוונתה לסיים את ההתקשרות בין הצדדים.
2. הום סנטר לא היוותה לקוח מהותי מבחינת החברה בשנים 2006 ו- 2007, ולא הוצגה ככזו בתשקיף שפירסמה החברה ו/או בדיווחים אחרים של החברה.
3. במהלך חודש נובמבר 2007 יידעה הום סנטר את החברה שבכוונתה לערוך מכרז בעניין תקציב הפרסום שלה. בשיחה שקיימו נציגי רשות ניירות ערך עם ב"כ החברה ביום ג' 27 בנובמבר 2007 בשעות הערב, יום לפני עריכת המכרז כהגדרתו בתשקיף, נמסר לנציגי הרשות במענה לשאלתם, בעקבות מידע שהגיע אליהם, האם ידוע לחברה על לקוח גדול העומד לעזוב את החברה, מפי מנכ"ל החברה, כי הדבר היחיד הידוע לחברה הינו שבכוונת הום סנטר לקיים מכרז לצורך התקשרות עתידית וכי להערכת החברה גם אם לא תזכה החברה במכרז אובדן התקציב אינו מהותי עבורה.
4. החל מחודש נובמבר 2007 ועד חודש פברואר 2008 קיימו מנהלי החברה פגישות ושיחות עם מנהלי הום סנטר. ביום 14 בינואר 2008 ,כ- 50 יום לאחר פרסום התשקיף, נפגשו נציגי החברה עם מנהלי הום סנטר במשרדי החברה והציגו בפניהם מצגת בעניין המשך מתן שירותי פרסום להום סנטר על-ידי החברה.
5. החברה השקיעה במהלך התקופה משאבים בהיערכות למכרז, לרבות עריכת מחקר. לא היה לחברה כל יסוד להניח שאין לה סיכוי לזכות במכרז.
6. המידע לפיו בכוונת הום סנטר להתקשר עם משרד פרסום אחר בקשר לשירותי פרסום בעתיד נמסר לחברה במהלך חודש פברואר 2008. כאמור, המידע שמסרה החברה באמצעות באי כוחה לנציגי הרשות עת נשאלה בצורה מפורשת על עזיבת לקוח מהותי כמפורט בסעיף 3 לעיל הוא המידע היחיד שהיה ברשותה אותה עת.