כמה כסף שווה לינדזי לוהן בעירום עבור אתר אינטרנט? מבט חדש על "פרסום באינטרנט שעובד"
תמונות עירום של כוכבות מפורסמות הן תמיד "אוצר" שכל כלי תקשורת רוצה להחזיק בידיו, והמלחמה על הבלעדיות אף-פעם לא מפסיקה. כל מי שהמונח CPM אומר לו משהו, כנראה לא היה מצליח לישון מהתרגשות בעקבות היקף המבקרים שלינדזי לוהן הביאה לאתר.
בזמן שכל עיתוני אמריקה וערוצי הטלויזיה רודפים יום וליל אחרי סלבריטאים ומוכנים להציע כסף רב עבור תמונות שלהם, אותו "ניו-יורק מגזין" שילם לצלם שצילם את מרלין מונרו בשעתה את מחיר העבודה הקבוע שלו עבור צילומי לינדזי לוהן משחזרת את הפוזות של מרלין מונרו - בעירום.
ללינדזי עצמה לא שילם העיתון שכר בעבור הזכות להשתמש באותם הצילומים. התמונות שהתפרסמו על השער של עיתון הניו-יורק מגזין עלו לאחר פרסומם לאתר המגזין ומיד החלו הכניסות המטורפות לדף בו הייתה לינדזי.
שיא של 40 מיליון צופים "סקרנים"
בשביל אתר שהיקף המבקרים בו עמד על מיליון ליום, התוצאות היו מטורפות בכל קנה מידה - האתר דיווח על כ-40 מיליון צפיות דפים תוך יומיים כאשר 34 מיליון מתוכם הוקדשו ללינדזי לוהן.
על-פי האתר ל"באנר" המצורף לידיעת לינדזי לוהן יש CPM (עלות לאלף צפיות) של 15 דולר. הכפלה בסיסית של מספר הצפיות וכבר שווי הפרסומות מגיע לחצי מיליון דולר ביומיים.
מהשוואה של הכנסות הפרסום מדפי לינדזי לוהן העירומה מול הפרסום בעיתון המודפס - האתר עשה מחזור ששוה יותר מ-4 מהדורות עיתון מלאות בפרסומות צבע.
הייחוד הוא שלא כמו הפרינט - ההכנסה מהאתר ממשיכה ויכולה להמשיך עוד ועוד, עם צפי לתנועת מבקרים וצופים סקרנים נוספים.