ביחד: אידיאולוג'יק מצטרף לטיפול באינטראקטיב של בזק בינלאומי

בזק בינלאומי מגדילה את הפניית תקציבי פרסום האינטראקטיב שלה ומצרפת לשם כך את אידיאולוג'יק שתטפל בחלק מהמותגים
משה בנימין |

תקציב האינטראקטיב של בזק בינלאומי כנראה בדרכו לצמוח, ולשם כך מצרפת החברה לשורות המטפלים בפרסום האון-ליין שלה את אידיאולוג'יק.

התקציב של בזק בילאומי טופל עד עתה על-ידי D-SAY אינטראקטיב וכעת עם הצטרפות אידיאולוג'יק יחולקו תקציבי החברה ביניהם, כאשר טרם ידוע מה תהיה החלוקה בהיקפי הטיפול ביניהן.

התקציב של בזק בינלאומי מטופל כבר משנת 2001 על-ידי D-SAY אינטראקטיב, ויהיה מעניין לראות איך אחרי 7 שנים של שירות התקציב תתפתח המערכת החדשה והמשותפת והאם יהיו שינויים נוספים בדרך.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה