קמהדע רוכשת 4.1 דונם סמוך למפעלה בקיבוץ בית קמה
חברת קמהדע , המתמחה בתחום הביו-פרמצבטי, הודיעה הבוקר (ג') כי רכשה, באמצעות חברה בת, כ-4.1 דונמים נוספים בצמוד לשטח בו נמצא מפעלה בקיבוץ בית קמה, כך שהשטח הכולל שבבעלותה גדל לכ-16.5 דונם. השטח שנרכש יהווה עתודה לצורך הרחבת מבני ייצור ומעבדות.
דוד צור, מנכ"ל קמהדע, מסר כי" קמהדע נערכת לגדול ולהתפתח והשטח החדש ומבני הייצור שאנו מתכננים להקים בו יסייעו לנו להערך לפריצה לשווקים הגדולים, בארה"ב ואירופה".
לדבריו "שנת 2007 הנה ציון דרך חשוב בפעילות החברה לאחר שהגיעה להישגים רבים, ביניהם: שדרוג המפעל בעלות של כ-23 מיליון שקלים, שלבים מתקדמים של הניסויים הקליניים בתרופת ה-AAT בהזרקה לקראת אישורה על ידי ה- FDA, התקדמות בניסוי הקליני של תרופת ה-AAT למתן באינהלציה ובהליכים הרגולטוריים לקראת אישורה לאינדיקציות שונות על ידי רשויות התרופות באירופית (ה-EMEA) וארה"ב" עוד הוסיף צור כי "אנחנו גאים בצמיחה והשגת היעדים, ושמחים כי האמון שניתן בנו מצד המשקיעים מניב פירות".

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.