קלוגס תומכת במותג "ספיישל K" עם טעמים חדשים
משקיעה בקמפיין כ-500 אלף דולר ומשיקה טעמים חדשים: פירות אדומים ואפרסק עם משמש
יצרנית הדגנים העולמית "קלוגס" ממשיכה לעודד צריכת דגנים בריאים ודלי שומן ועולה בקמפיין טלוויזיה חדש, התומך במותג "ספיישל K".
הקמפיין, באמצעות JWT, ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחרית תחת הסיסמא: "טעמים חדשים לגזרה שלך". ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-500 אלף דולר.
לצד זאת, מקיימת קלוגס שיתוף פעולה עם סטודיו C, במסגרתו יינתן מנוי חינם לחודש בקורסי חיטוב ועיצוב או יוגה נשית או הליכה מודרכת בסטודיו C בקניית 2 אריזות "ספיישל קיי" בטעמים השונים.
שלושת הטעמים בסדרה: ספיישל קיי קלאסי, ספיישל קיי פירות אדומים ו-ספיישל קיי אפרסק ומשמש, תוכננו במיוחד עבור נשים ומכילים פחות מ-2% שומן במנה ומהווים כ-44% מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית, וויטמין C, וכן 22% מהצריכה היומית המומלצת של ברזל.