קלוגס תומכת במותג "ספיישל K" עם טעמים חדשים

משקיעה בקמפיין כ-500 אלף דולר ומשיקה טעמים חדשים: פירות אדומים ואפרסק עם משמש
אפרת אדיר |

יצרנית הדגנים העולמית "קלוגס" ממשיכה לעודד צריכת דגנים בריאים ודלי שומן ועולה בקמפיין טלוויזיה חדש, התומך במותג "ספיישל K".

הקמפיין, באמצעות JWT, ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחרית תחת הסיסמא: "טעמים חדשים לגזרה שלך". ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-500 אלף דולר.

לצד זאת, מקיימת קלוגס שיתוף פעולה עם סטודיו C, במסגרתו יינתן מנוי חינם לחודש בקורסי חיטוב ועיצוב או יוגה נשית או הליכה מודרכת בסטודיו C בקניית 2 אריזות "ספיישל קיי" בטעמים השונים.

שלושת הטעמים בסדרה: ספיישל קיי קלאסי, ספיישל קיי פירות אדומים ו-ספיישל קיי אפרסק ומשמש, תוכננו במיוחד עבור נשים ומכילים פחות מ-2% שומן במנה ומהווים כ-44% מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית, וויטמין C, וכן 22% מהצריכה היומית המומלצת של ברזל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה