סקר TIM יולי: גוגל ממשיכה להוביל, YNET בירידה
בחודש שעבר התפרסם סקר TIM החצי-שנתי על פיו נאמד היקף השימוש באינטרנט בישראל בכ-3.9 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ואילך, המהווים כ-55% מכלל האוכלוסייה, או כ-72% מכלל אוכלוסיית גילאי 13 ואילך.
כעת, מתפרסמים הנתונים שנבדקו בחודש יולי, בו נערך סקר TIM™ כסקר On-Line בקרב מדגם של 803 גולשי אינטרנט באמצעות Myseker, הפאנל האינטרנטי של TNS ישראל.
מהנתונים עולה, כי אין שינוי מהותי ב-3 האתרים המובילים בחודש יולי לעומת חודש יוני והתנודות בשיעורי החשיפה הן קלות. גוגל ממשיכה להוביל בראש עם 88% חשיפה שבועיים, אחריה שוב וואלה! עם 71% חשיפה ובמקום ה-3, מדורג אתר YNET מקבוצת ידיעות אחרונות עם 60.2% לעומת 63.1% צפייה בחודש יוני.
פורטל "נענע" המתכנן השקה קרובה כ"נענע10" בשיתוף ערוץ 10 משיג 35.6% חשיפה ועולה שלב למקום הרביעי. לעומתו, פורטל msn יורד שלב למקום ה-5 עם 29.8% חשיפה שבועיים.
בבחינת תוכן גולשים, שומר אתר "יו-טיוב" על המקום ה-8, לאחר שנכנס לראשונה לסקר בחודש יוני ישירות למיקום זה.
גם אתר זכיינית ערוץ 2, "קשת", שומר על מיקומו במקום ה-11 עם 19.8% חשיפה, מיד אחרי אתר השוואת המחירים "זאפ" מקבוצת דפי זהב, השומר על חשיפה קבועה של 21.8%.
אתר "רשת", שעלה לאוויר לפני כ-5 חודשים ודורג, לראשונה, בסקר TIM של חודש יוני במ'קום ה-17, עולה בחודש יולי 2 שלבים למקום ה-15 עם 14.4% חשיפה.
בבחינת האתרים הכלכליים, קיימת מגמת ירידה בחשיפה השבועית כאשר אתר "גלובס" יורד 3 שלבים למקום ה-18 עם שיעורי חשיפה שבועיים של 12.7% לעומת 14% בחודש יוני. אתר "דה מרקר" יורד שלב למקום ה-19 עם 11.1% לעומת 12.6% ביוני. גם אתר "הארץ" רושם ירידה של שלב למקום ה-17 מ-13.5% חשיפה ביוני ל-12.8% ביולי.
סוגר את הטבלה במקום ה-21 אתר הקליפים והסרטונים "פליקס" בשיתוף פורטל האינטרנט תפוז, היורד קלותבשיעורי החשיפה ל-9.3%.