המשביר בשת"פ אסטרטגי עם שף ניר צוק במחלקות הבית

הרשת תשיק ליין מוצרי מזון ייחודיים במחלקת הבית תחת השם "ניר צוק" ותחלק קטלוג בכיכובו לכ-1.5 מיליון בתי אב
אפרת אדיר |

רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם שף ניר צוק. שיתוף הפעולה כולל שני שלבי פעילות, במסגרתם יושק לקראת החגים קטלוג בכיכובו של צוק. ההשקעה הכוללת בשת"פ נאמדת ב-4 מיליון שקל.

הקטלוג שיחשוף את הקולקציות החדשות של עולם הבית ברשת המשביר החדש לצרכן, יכלול גם תכנים מתחום הבית והמטבח כמו: המלצות של ניר צוק, טיפים ועצות, מתכונים, צורות הגשה, כיצד לערוך שולחן חג חגיגי ועוד. הקטלוג יצולם במסעדה היוקרתית של צוק, "קורדיליה", ויופץ ללמעלה מ-1.5 מיליון בתי אב.

בשלב השני לפעילות המשותפת תשיק הרשת ליין מוצרי מזון ייחודיים תחת השם "ניר צוק". הליין יכלול מגוון מוצרי מזון יבשים בעלי חיי מדף ארוכים, בין היתר, שמנים, תבלינים, שוקולד, יינות, תוספות לגלידות, קפה, תה ועוד.

שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן, מסרה כי השת"פ משתלב בחזון הרשת להעניק לצרכן הישראלי עולם מלא חוויות תחת קורת גג אחת. "באמצעות השת"פ עם ניר צוק אנו מחזקים את מחלקות הבית והופכים אותם למתחמים עם סגנון, עשירים ואטרקטיביים", סיכמה פאר.

ניר צוק: "היעדים שהצבתי במסגרת השת"פ התמקדו ביצירת אווירה של אופנתיות, עדכניות וטרנדיות במחלקות הבית ברשת, הזהות לבתי אופנה".

המהלך ילווה במסע פרסום רחב לקראת החגים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי ובהשקעה של 1.5 מיליון שקל, כולל טלוויזיה, קטלוג-אינסרט, מודעות במגזינים ופעילות קד"מ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה