2 תקציבים חדשים למשרד היח"צ "גיל-עד תקשורת"

התקציבים הם: Party Pack - משקה אלכוהולי חדש ואופנת "מקאו" הישראלית
אפרת אדיר |

משרד יחסי הציבור "גיל-עד תדמית" מקבוצת "גיל-עד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור של Party Pack, משקה אלכוהולי חדש בישראל, המגיע במארז פלסטיק ייחודי וכולל שישה שוטים של שנאפס בטעמי פירות.

כמו כן, יטפל המשרד בתקציב יחסי הציבור של מותג האופנה הישראלי "מקאו" שנוסד ב-1987 על-ידי מעצב האופנה אבי דוקטורצ'יק וסריגיו נמכרים במיטב חנויות האופנה והבוטיקים ברחבי הארץ.

"גיל-עד תדמית", הנמצא בבעלותם של גילי כהן ואורן פלדמן, מטפל בלקוחות בתחומי הצרכנות והלייף-סטייל, אופנה, מזון, מדיה, בידור ומוסיקה. בין לקוחות המשרד: יוכלמן-אשר הפקות, מחלקת הטאלנטים של סוכנות "לוק", קבוצת סקאל מותגים, "אילנית צעצועים", נעלי "טראק", רשת קפה הלל, רשת ג'קו מאכלי ים, בוטיק פטיסרי מזרין, מועדון גולדסטאר זאפה, אופנת גברים RG 512, אלה-קום, מסעדת אידי דגים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה