תקציב הפרסום של נעלי TO GO עובר לגולן נהרדעא
רשת נעלי TOGO בחרה במשרד הפרסום "גולן נהרדע" לטיפול בתקציב הפרסום שלה. ב-6 העונות האחרונות טופל התקציב ב"ירקוני בן-נתן".
תקציב הפרסום של הרשת לשנה הקרובה עומד על 4 מיליון שקל ובכוונת הרשת להמשיך לעבוד עם קארין מגריזו כפרזנטורית הרשת בעונה הקרובה ועל כך תקבל מגריזו כ-45 אלף דולר.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO מסר, כי במסגרת תהליכי הצמיחה של רשת TOGO בשנים האחרונות ועם הגעתה ל-47 סניפים בפריסה ארצית, החליטו בחברה לרענן את התקציב עם שפה פרסומית קריאייטיבית חדשה. "לצורך העניין, בחרנו במשרד הפרסום גולן נהרדעא המתמתחה בתחום האופנה וסגנון חיים מזה שנים רבות. אנו שמחים על שיתוף הפעולה ובטוחים כי נגיע להישגים רבים יחד ונצעיד את הרשת קדימה", ציין נג'יבי.
הקמפיין לעונת החורף הקרובה יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות ארצית, ועיקרו הצגת המגוון העשיר והרחב של הנעליים.