רשת חנויות הנוחות Yellow עולה בקמפיין בריאות חדש

מפרסמת את ארוחות הקיץ הקלות והבריאות של הרשת בהשקעה של 2 מיליון שקל בקמפיין המשך
אפרת אדיר |

רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז, עולה בקמפיין המשך לארוחות הקיץ הקלות והבריאות בהשקעה של 2 מיליון שקל.

קמפיין ההמשך תחת המסר: "נפרדים מעז הג'אנק פוד" עולה באמצעות מקאן אריקסון בטלוויזיה, על גבי מסכים דיגיטאליים, שילוט חוצות ושילוט בתחנות פז.

לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז: "אורח החיים המערבי מכתיב לנו סדר יום עמוס המצריך מאתנו לתמרן בין קריירה ומשפחה תוך הרצון לשמור על איכות חיים למרות המחסור בזמן . ילו שמה לה למטרה לדאוג למגוון הפתרונות הנחוצים לצרכן באמצעות מתן מענה תזונתי מושלם בדרך שלו מסביב לשעון".

לאור הצלחת המוצרים החדשים ולבקשת קהל הלקוחות השיקה Yellow מעדן בריאות (מוזלי) לייט 0% שומן שפיתחה בשיתוף עם ניב חקלאות (טרי בריא) בעל ערך של 199 קלוריות ומארז קרקר בערך של 99 קלוריות של בייגל בייגל באריזה אישית.

לדברי קמין, הקמפיין הראשון לקטגוריית הבריאות שעלה בחודש יוני הביא לעליה של עשרות אחוזים במכירות בקטגורית המזון הטרי שהם הרבה מעל היעדים שהציבו ברשת למהלך.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה