קרליין בקמפיין לשמפו עם אסנת חכים בחצי מיליון דולר
הקמפיין עולה תחת המסר: "עם רכות של נוצה את משיגה כל מה שאת רוצה"
חברת הקוסמטיקה הישראלית "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", מעלה קמפיין פרסום לסדרת שמפו קרליין, בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
קמפיין הפרסום בהשקעה של חצי מיליון דולר, עולה תחת המסר: "עם רכות של נוצה את משיגה כל מה שאת רוצה".
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "בקבוצות מיקוד בקרב צרכניות מצאנו כי, רכות היא התכונה החשובה והקריטית ביותר עבורן בשיער. שמפו קרליין עם קומפלקס הוויטמינים החדשניים החודרים לשיער, מאפשר לצרכנית מענה מושלם לטיפוח השיער. אנו צופים כי השקת הסדרה החדשה של שמפו ומרכך קרליין תביא לגידול של כ-25% במכירות השמפו והמרכך".
שוק מוצרי טיפוח השיער בישראל נאמד בכ-605 מיליון שקל, כאשר השוק בגידול טבעי של 3%. מתוכו מחזיקה קרליין בנתח שוק של 18% בשוק מוצרי השיער.