פיליפס בקמפיין תדמיתי לסדרת מכונות הגילוח Arcitec
משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין תחת הסיסמא: ""עיצוב מושלם לגילוח מושלם. גם לצוואר"
חברת פיליפס ביחד עם אלקטרה יוצאות בקמפיין לסדרת מכונות הגילוח שהושקה השבוע בישראל - "Philips Arcitec", בהשקעה של 4 מיליון שקל.
משרד הפרסום גלר נסיס הפיק את הקמפיין תחת הסיסמא: "עיצוב מושלם לגילוח מושלם. גם לצוואר".
הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס - "פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש.
הקמפיין ימשך מספר חודשים ויעלה בערוצים 2 ו-10 בשעות הפריים, בעיתונות, באינטרנט ובנקודות המכירה הנבחרות.