רשת ביתילי משקיעה 10 מיליון שקל במיתוג מחדש
רשת הריהוט והעיצוב, ביתילי, ממתגת את עצמה מחדש במהלך רחב היקף הכולל שינוי האסטרטגיה הפרסומית ושינוי תמהיל המוצרים בחנויות ועיצובם מחדש, בהשקעה כוללת של 10 מיליון שקל.
בימים אלו נפתחו 2 סניפים חדשים של הרשת, באשדוד ובמודיעין. ולקראת ראש השנה יאמצו הסניפים הקיימים את הקונספט החדש ותושק קולקציה חדשה.
לדברי פיני גולדשטין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת: "כרשת המחוברת להוויה הישראלית, אנו רואים את השינויים במגמות העיצוב בארץ ובעולם ומתאימים את העיצובים החדשים לצרכן הישראלי, אשר יותר פתוח בשנים האחרונות לאמץ טרנדים אופנתיים בעיצוב הבית".
כחלק מהשקת קונספט "העולם החווייתי", יוצאת הרשת בשת"פ עם מקס ברנר, חברת השוקולד המובילה, אשר יבוא לביטוי הן בקמפיין הפרסום והן בשיווק חלק ממוצרי החברה. כמו כן, נסגר הסכם עם חברת נירלט שתצבע את קירות הסניפים.
בסוף השבוע תעלה הרשת בקמפיין פרסומי באמצעות נחמני צפריר, בו יושם דגש על ההבטחה שלקחה על עצמה הרשת "לרענן את הבית בטעמים חדשים". גולדשטיין מוסיף: "אנו נתחייב בפני הלקוח לרגש אותו כל פעם מחדש ולהחליף קולקציות שלמות לפחות פעמים בשנה".
משפחת איתני פועלת בענף הרהיטים מאז 1986 עם רשת ביתילי. כמו כן, היא בעלת רשת שטיחי כרמל. בשנת 2003 נכנסה החברה שותפה ב-50% עם רשת אי. די. דיזיין בבעלות משפחת פישמן.