תנובה משקיעה מיליון שקל בפעילות למותג SHOCK
תנובה משקיעה כמיליון שקל בפעילות הקיץ של מותג משקאות החלב -SHOCK.
במסגרת הפעילות לקיץ מביאה תנובה את הלהיוט של חופי ברזיל ואירופה -SHOCKBALL - כדורעף חופים על טרמפולינת ענק.הארוע ייפתח בחוף פרישמן בתל-אביב ולאחר מכן יעבור לחופים בראשל"צ, חוף דדו בדרום בחיפה, חוף הקשתות באשדוד וחוף גורדון בתל-אביב
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "המותג SHOCK פונה לבני נוער ומדבר בשפתם. את משחק האינטרנט SHOCKHUNT סיימנו בהצלחה מרובה, ועתה אנו מביאים את החוויה האולטימטיבית של הקיץ והחופש הגדול אירוע – SHOCKBALL, שיבקר בחופים מרכזיים בארץ ויזמין את הרוחצים לפעילות אלטרנטיבית וייחודית - חינם".
במסגרת אירוע SHOCKBALL חברה תנובה לערוץ המוסיקה 24, שיקים אולפן שידור נייד בחוף הים ויזמין משתתפים להגיש שירים בהקדשה אישית הישר מהחוף. כמו כן, ייתמך האירוע בקמפיין אינטרנט שיסקר את המתרחש על החוף באמצעות קטעי וידיאו ותמונות מהשטח.
את אירוע SHOCKBALL בחמשת החופים תפעיל חברת הקד"מ SUPERPUSH.