פולגת בוחרת 2 פרזנטורים להוביל את קמפיין החורף
אופנת הגברים בחרה בדוגמנים רז מאירמן וניר לביא, כאשר כל אחד מהם יוביל קמפיין למותג אחר של הרשת; גורמים בענף מעריכים כי כל אחד ישתכר 10 אלף דולר עבור הקמפיין
רשת האופנה פולגת, בחרה בדוגמנים רז מאירמן וניר לביא כפרזנטורים של הרשת לקולקציית סתיו-חורף 2007/8.
לדברי המנהל המסחרי של הרשת, אילן בז'ה, "השנה המשכנו בבחירת פרזנטורים נפרדים לשני מותגי העל של פולגת, את הקמפיין של המותג הצרפתי Daniel Hechter יוביל רז מאירמן ואת הקמפיין של המותג האיטלקי Max Moretti יוביל הדוגמן הבינלאומי ניר לביא".
גורמים בענף מעריכים, כי עבור הובלת הקמפיין ישתכר כל אחד כ-10 אלף דולר.
הקמפיין החדש לקולקציות השונות עולה באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב, וכולל קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום בנקודות מכירה.