קרליין מרחיבה את סדרת טיפוח הפנים ביו ג'ניק
מעלה קמפיין לקרם יום עם הגנה מפני השמש, בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים ובהשקעה של מיליון שקל
חברת הקוסמטיקה הישראלית, "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", מעלה קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת טיפוח הפנים ביו ג'ניק עם קרם יום SPF30, המותאם לעור הפנים בקיץ הישראלי.
קמפיין הפרסום עולה באמצעות באומן בר ריבנאי, בהשקעה של מיליון שקל, תחת הכותרת: "ביו ג'ניק SPF30 - כדי שלא תפגשי את השמש פנים אל פנים". הקמפיין כולל תשדיר טלוויזיה ומודעות פרינט בעיתונות בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "בניגוד למתחרות, אשר נשענות על הבטחות שווא, קרליין - חברה ישראלית, מכירה את הצרכנית ואת האקלים בישראל, מעניקה לצרכנית את הפתרון האולטימטיבי מתוך הבנה כי המוצר החדש הוא המתאים ביותר עבורה, בייחוד בתקופה זו של השנה, בעונת החום היוקד".