שימחעס בברנז'ה: מגזרים משתף פעולה עם שקדFE
שוק הפרסום החרדי המגלגל מעל ל-20 מיליון דולר בהכנסות, לפי הערכות בשוק, מגלה היום שיש מתחרים חדשים בברנז'ה. חברת מגזרים, המתמחה במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים הרוסי, הערבי והחרדי בישראל, הודיעה על כוונתה להכניס כשותפה בכירה את חברת הפרסום החרדי שקדFE.
מדובר בחברה העוסקת במתן שירותי פרסום ושיווק במגזר ונתפסת בציבור החרדי כמבטיחה ביותר בתחום כיום. מטרת השותפות עם שקדFE היא למצב את מגזרים כחברה המובילה בשלושת המגזרים האתניים וכמעסיקה מומחים מובילים ומקושרים בכל מגזר.
חברת הפרסום שקדFE מנוהלת כיום ע"י 2 מנכ"לים צעירים חרדים, בגילאי ה-30 לחייהם, אשר מגיעים מהחצרות האשכנזית והספרדית ובכך מתאפשרת גישה לרוב המוקדים החשובים במגזר.
נטשה שוקין, מנכ"ל חברת מגזרים: במציאות של היום חייבים לתת פתרונות טובים ומקצועיים ללקוחות בשלושת המגזרים החרדי, הערבי והרוסי, שתופסים היום אחוזים רבים מתוך עוגת הפרסום במשק. הרגשנו שאנו רוצים לחזק את עמדתנו במגזר החרדי לעומת המגזרים המובילים הרוסי והחרדי. לכן, החלטנו לצרף אנשי פרסום שיביאו עמם לקוחות ויכולת גבוהה להיקשר למובילי דעת הקהל בחצרות המגזר החרדי.