דו"חות פוקס: עלייה בהכנסות אך ירידה ברווח הנקי; 27 חנויות חדשות נפתחו ברבעון

הרשת רשמה עלייה במחזור המכירות בשל פעילות מותגים חדשים; הפעילות בחו"ל היא החוליה החלשה
גיא ארז | (1)
נושאים בכתבה פוקס

רשת פוקס -5.59% פרסמה היום (ג') את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2015, ומהם עולה כי הרשת ממשיכה להגדיל את הכנסותיה באופן כללי, אך נפגעת בתחום האופנה בחו"ל. המניה נסחרת מאז פרסום הדו"ח ביציבות, ובמחזור כפול מהממוצע בחודש האחרון.

העליה במחזור המכירות בתשעת החודשים הראשונים וברבעון השלישי של השנה בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, נובעת מגידול בפעילות ובכלל זה במספר מותגים חדשים כמו Charles & Keith, Mango ו- Nike שפעילותם החלה בתחילת השנה, וכן מגידול בפעילות מותג The Children's Place שהחל פעילותו בסוף הרבעון הראשון אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2015 הסתכמו בכ-304.7 מיליון שקל, לעומת כ-264.9 מיליון שקל אשתקד, כך שמדובר בעלייה של 15%, שהם כ-39.8 מיליון שקל.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכם בכ-13 מיליון שקל והיווה כ-4.3% מהמכירות. זאת, בהשוואה לרווח נקי של כ-18.1 מיליון שקל המהווה כ- 6.8% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכם בכ- 167.5 מיליון שקל (כ- 55.0% מהמכירות) בהשוואה לרווח של כ-153.7 מיליון שקל (כ-58.0% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכם לכ- 3.9 מיליון שקל והיווה 1.3% מהמכירות בהשוואה לרווח של כ- 9.6 מיליון שקל המהווה %3.6 מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

בתחום האופנה ואופנת הבית בארץ רשמה החברה עליה של כ-96.5 מיליון שקל , גידול של כ- 38.3%. בתחום האופנה בחו"ל רשמה ירידה של כ- 3.6 מיליון שקל, קיטון של כ-27.9%. בתחום מוצרי אווירה וטיפוח רשמה עליה קלה של כ- 1.5 מיליון, גידול של כ-3.8%. בתחום ה'אחרים',  עליה של כ- 25.7 מיליון שקל, גידול של כ- 56.7%.

נכון לסוף חודש ספטמבר, מפעילה הקבוצה 496 חנויות בישראל: מדובר בגידול של 27 חנויות, ברבעון בהשוואה לרבעון הקודם, וגידול של 115 חנויות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.   ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים בחלוקה למגזרי פעילות, לפני התאמות, עלו ב-31.3% והסתכמו לכ-1.311 מיליארד שקל.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס: "אנו פועלים בנחישות להמשך מינוף הפוטנציאל של מותגי הקבוצה ומימוש האסטרטגיה הרב שנתית להגדלת מחזורי המכירות, במקביל לביצוע השקעות לביסוס המותגים החדשים של הקבוצה. יחד עם זאת, אנו דרוכים ומוכנים אל מול האתגרים הרבים שעומדים בפנינו לרבות שיפור בשיעורי הרווחיות בשנים הבאות".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חגי 17/11/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    חברה ששווה להשקיע בה לתקופה ארוכה