נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.9%, הבנקים קפצו 1.1%; כיל והחברה לישראל זינקו

הבורסה "ניצלה" מירידות השערים בניו-יורק, שהתחזקו לאחר הסגירה. בזק זינק 5.5%, טבע נפלה 3.9%
 | 
(105)
אחוזת בית
יום המסחר באחוזת בית ננעל בעליות שערים בכל המדדים המובילים, כשהבורסה נסגרה טרם התחזקות ירידות השערים בניו-יורק. המסחר התנהל לאורך כל היום בטריטוריה החיובית, וכאמור, טרם הירידות בארה"ב - המסחר ננעל. המניות כיל -1% כיל 1,685 -1% כיל בסיס:1,702 פתיחה:1,718 גבוה:1,728 נמוך:1,676 תמורה:15,869,478 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , בזק +0.47% בזק 237 +0.47% בזק בסיס:235.9 פתיחה:236 גבוה:238.1 נמוך:232.5 תמורה:6,655,995 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ו- חברה לישראל -1.94% חברה לישראל 73,610 -1.94% חברה לישראל בסיס:75,070 פתיחה:75,070 גבוה:76,290 נמוך:73,390 תמורה:4,315,037 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקו ותרמו לעליות, טבע +2.75% טבע 2,240 +2.75% טבע בסיס:2,180 פתיחה:2,270 גבוה:2,279 נמוך:2,230 תמורה:11,034,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו -1.35% פריגו 16,040 -1.35% פריגו בסיס:16,260 פתיחה:16,260 גבוה:16,420 נמוך:15,970 תמורה:11,180,997 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דווקא העיבו. מדד הבנקים, שנפל אתמול 2.4% תיקן מעט מעלה. מדדי התל-בונד התחזקו בעד 0.27%, בהובלת התל-בונד 20.
מדד ת"א 35 +0.08% מדד ת"א 35 1,554.4 +0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,553.21 פתיחה:1,565.88 גבוה:1,570.21 נמוך:1,547.96 תמורה:288,819,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +1.02% מדד ת"א 90 1,266.3 +1.02% מדד ת"א 90 בסיס:1,253.56 פתיחה:1,258.62 גבוה:1,271.86 נמוך:1,258.62 תמורה:121,268,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.73% מדד ת"א בנק 2,386.94 +0.73% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,369.65 פתיחה:2,393.76 גבוה:2,401.45 נמוך:2,374.83 תמורה:111,579,141 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 937 מיליון שקל.
על רקע המתיחות הבטחונית בבית ההשקעות פסגות מסרבים להתרגש מהירידות, ומדגישים את חשיבות הפיזור בתיק ההשקעות. אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי של פסגות, אמר ל-Bizportal כי למרות הקושי לדעת כיצד יתפתחו האירועים - גם בארועים ביטחון חמורים יותר המשקיעים הפנימו כי מדובר בהרעה זמנית. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
עידן אזולאי, מאפסילון: "השפעת המצב הביטחוני ניכרת גם הבוקר על המסחר בתל אביב, כאשר גם היום השוק פתח בירידות שערים במחזורים נמוכים מאוד. אני מניח שהשוק יושפע מאוד מההתפתחויות במישור הבטחוני. אין ספק שהחמרה במצב תשפיע לרעה על השוק וכנראה שעד שהדברים לא יתבהרו נחזה במסחר הססני למדי".
באסיה המדדים נסגרו הבוקר בירידות כאשר ניקיי ירד 1.8% והבורסה בשנחאי ב-0.9% בצל נתונים שליליים מהכלכלה הסינית. (לסקירה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
רוני בירון מ-UBS עדכן המלצה ל כיל -1% כיל 1,685 -1% כיל בסיס:1,702 פתיחה:1,718 גבוה:1,728 נמוך:1,676 תמורה:15,869,478 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והוריד את מחיר היעד ל-27 שקל למניה בהמשך לעדכון מטה של תחזית מחירי האשלג, אך הותיר המלצת 'קנייה' למניה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
משרד התקשורת הטיל עיצום כספי של 3.1 מיליון שקל על חברת בזק +0.47% בזק 237 +0.47% בזק בסיס:235.9 פתיחה:236 גבוה:238.1 נמוך:232.5 תמורה:6,655,995 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בטענה כי החברה הציעה ללקוחות "מחירים נמוכים בניגוד להוראות, המהווים מחירי היצף המקשים על המתחרות להציע חלופה הולמת". (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בית ההשקעות IBI העניק המלצת 'קנייה' ל אלביט מערכות -1.75% אלביט מערכות 54,380 -1.75% אלביט מערכות בסיס:55,350 פתיחה:55,450 גבוה:55,560 נמוך:54,100 תמורה:25,001,798 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וקובע כי מחיר המניה הנוכחי "מגלם פוטניאל אפסייד של 15%". לפי האנליסט לירן לובלין, התרחיש אינו כולל אירועים כגון התרחבות בלתי צפויה של תקציבי בטחון, ואינו לוקח בחשבון גם רכישה משמעותית.
דלק קבוצה +0.06% דלק קבוצה 46,230 +0.06% דלק קבוצה בסיס:46,200 פתיחה:46,900 גבוה:46,950 נמוך:46,010 תמורה:5,161,891 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שצפויה לצאת מחר להנפקת אג"ח של 300 מיליון שקל, עלתה 1.1% (לכתבה המלאה - לחץ כאן
מניית מדיוי -5.53% מדיוי 1,795 -5.53% מדיוי בסיס:1,900 פתיחה:1,900 גבוה:1,901 נמוך:1,750 תמורה:47,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  התפצוצצה בלא פחו מ-38% לאחר שחתמה על הסכם הפצה עם חברת 'סופר פארם', הסכם שיאפשר לה למכור את מוצריה לראשונה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
חברת טוגדר -4.26% טוגדר 285.1 -4.26% טוגדר בסיס:297.8 פתיחה:294 גבוה:295 נמוך:284 תמורה:448,675 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רכשה את חברת רד מאץ' המפתחת טכנולוגיה שנועדה לגיוס והשמת עובדים תמורת 6.25 מיליון שקל, והמניה קפצה 13.8%.
רדהיל נסחרה ביציבות, למרות הודעה חיובית שמסרה בדבר ניסיו בתרופת 'בקינדה'. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    זהירות . גובוטיק זה מלכודת מוות . יש פה כמה אינ
    המומחה 30 שנה בבורסה 14/10/2015 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טרסנטים שלא מפסיקים לזיין את המח על המניה הדפוקה הזו. חאלס. זבל של נייר. מי שרוצה לצאת שיתן הוראה של 10% למטה ויפטר מהסיוט הזה. זה מה שאני עשיתי והיה לי שם 50,000שקל. ולא היה ניתן לצאת רק החיתוכים. נייר ללוזרים ורמאים בלבד.
    סגור
  • אתה בקושי מתמחה
    ל ״מומחה 30 שנה״ 14/10/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבוב, פספסת את הרכבת .אתה מת מת להיכנס .אתה סוחר מתחיל !! ממליץ שנמכור בלי שום הסבר .אף אחד לא ימכור לך והפרייארים המעטים שיעשו זאת יפסידו . תקשיב ותקשיב טוב מי שיקדיש 15 דקות לבדיקה על ג׳ובוקיט ( בעיקר בשנתיים האחרונות ) יבין מה יש לנו פה - מדובר בחברה שתהיה הדבר הבא והדבר הכי חזק בבורסה בשנים הקרובות !!!אילו היתה לי יכולת הייתי מחזק . הבטחתי שלא אמכור לפני ששווי החברה יהיה 200 מיליון ש״ח ( פי 10 מהשער הנוכחי ) .
    סגור
  • 46.
    מי צדק? (ל"ת)
    לחמור קופץ בסוף 14/10/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    עולם כמנהגו נוהג השוק בדרכו דרומה עמוק עמוק מתחת ל 1500
    המסביר הלאומי 14/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    5 6
    השוק בארהב רק שורטים נסדק סכנת נפשות שם ברחו כל עוד נפשכם בכם מי שמושקע בארהב בהצלחה לכל המשקיעים אבל ראו הוזהרתם ואל תגידו לא ידענו לא שמענו ולא היה זמן נתנו לכם זמן חודשיים וחצי בארהב לברוח במחירים פצצה בבורסה אצלנו גם בשערים אלה שווה בריחה
    סגור
  • אמרתה לפני כמה ימים שצריך להיוןת 1608
    תניה 14/10/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז אני מבולבלת כבר
    סגור
  • קבל עם ועולם יודע מה אני אומר אז 1608 אני בחיים לא אמרת
    המסביר הלאומי 14/10/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    י בחודש האחרון תפני לעצבן מישהו אחר
    סגור
  • מעוף בורסה
    אבי. 14/10/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איני מכיר אותך המסביר הלאומי. אתה בהחלט צודק. השווקים מווסתים והינם לפני קריסה שממש בפתחנו. אנו עומדים לחוות תיקון אלים מטה שכבר מכין את עצמו בשחקני שורט כבדים שעדיין מהתלים בציבור ומתישים. הערכתי היא סוף שבוע הזה קריסה.
    סגור
  • גם על המעוף כולם על שורטים
    אור 14/10/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובכל זאת כוחות לא מוסברים מרימים אותו מעלה בניגוד למגמה בעולם ולפערי ארביטרז. מה הכיוון שלך לפקיעה החודש?
    סגור
  • התחלת עם פקיעות ואופציות ? אמרתי לך אני לא מהמר אני רק
    המסביר הלאומי 14/10/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יודע מחירי שוק מה יקרה על הארוך ולא שעה שבוע שבועיים
    סגור
  • 44.
    טאואר וננו
    מיואשת 14/10/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מישהו יודע למה הן צוללות אחרי המלצות חמות מחלקכם וכן כתבות חיוביות שהיו לפני כשבועייםjQuery2030911134637426585_1444829616988?
    סגור
  • אי אפשר לצפות ממניה לעלות כל הזמן
    קצת סבלנות 14/10/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ננו מאוד מרשימיה, שומרת על יציבות לאורך זמן, וכבר התחילה למכור מדפסות. אי אפשר לצפות שהיא תכפיל את עצמה כל כמה חודשים. צריך להמתין מספר שנים, זו האמת המרה אך הבטוחה.
    סגור
  • 43.
    למסביר הלאומי
    סוחר מתחיל 14/10/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מישהו כתב לך מה יקרה במידה ויהיה היפוך מגמה..... אתה דאגת לרדת עליו......להבא אני מציע שתעשה את הכסף בשקט בשקט
    סגור
  • נראה לך שהוא בכלל עושה כסף ?
    מנשה 14/10/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוץ מלזבל בשכל הוא לא מרוויח שקל.
    סגור
  • יא מונגול רק אתמול עשיתי 300 אחוז קבל עם ועולם והודעתי
    המסביר הלאומי 14/10/2015 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם מתי לממש לפחות את הקרן בשיא אז תדאג לכסף שלך יא לוזר
    סגור
  • חכה חכה
    מנשה 14/10/2015 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר העירו לך על התגובות הנלוזות שלך והזלזול שלך באנשים. מאחל לך מכל הלב את מה שאתה מאחל לאחרים , ושגם ילדייך יזכו לברכה הזו שלך.
    סגור
  • 42.
    לכל הליצנים שמנסים לחזות את השוק
    bentol20 14/10/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עוד לא נולד האדם שיודע בוודאות לאן השוק ילך בטווח בקצר. אני רואה פה כל מיני ליצנים שזורקים תרחישים באוויר , השוק יעלה היום , השוק ירד היום וכו'.. מה שמנצח ובוודאות זה רק הזמן הארוך , מי שמשקיע לטווח ארוך לא מתרגש לא מימים של עליות ולא של ירידות. בטווח הארוך ואני מתכוון השקעה של שנים קדימה , שוק ההון הוא אחד המקומות היותר טובים להשקיע בהם. התוחלת היא חיובית ותבדקו היסטוריה. ואם נחזור קצת לימים טעונים אלה , הנסיון וההסיטוריה מלמדים שמי שמוכר בזמן מלחמה או פיגועים יחזור ויקנה את אותן מניות שמכר במחירים גבוהים יותר , מכיוון שלרוב השוק חוזר שוב לעליות לאחר שהארועים הבטחונים חולפים להם. ישראל למודה היסטוריה של אירועים בטוחנים , זה לא מנע משוק ההון במשך השנים להיות אחד המקומות הטובים להשקעה , תשוו מול מדדים אחרים בעולם לאורך שנים ותראו שהשוק הישראלי אפילו בתשואה עודפת על פני שווקים אחרים.
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    מי מחזיק את השוק למעלה?
    אור 14/10/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אין הגיון
    סגור
  • 40.
    עליה למרות המצב הביטחוני ? (ל"ת)
    כתבות ממוחזרות 14/10/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 39.
    שלא תגידו שלא אמרתי.... (ל"ת)
    אינסוליין-המבשר 14/10/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 38.
    מתי יגיע הראלי המדובר? (ל"ת)
    רע לי סוף שנה 14/10/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • התכוונת לשאול ,אים ומתי יגיע הראלי . (ל"ת)
    בא 14/10/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 37.
    גובוקיט
    ניתאי 14/10/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקריאה על החברה אכן מדובר בחברה בתנופה אדירה שמתרחבת ומתפתחת החברה סיימה פיתוח של מספר מוצרים רים שהחלו להניב הכנסות שווי החברה מגוחך 19 מיליון- החברה מדורגת שלישלת בעולם . חתמה הסכמי פרסום עם יהאו וטבולה .חברות קטנות מאוד ביחס אליה מרוויחות מאות מיליונים מפרסומים . גובוקיט פועלת בתחום גיוס עובדים דרך האינטרנט ומחברת בין מבקשי עבודה למחפשי עבודה .חברה ישראלית שכולנו מכירים בשם אול ג"ובס נמכרה לפני שנתיים ב 50 מיליון דולר. אין ספק הזדמנות .
    סגור
  • 36.
    צהריים טובים מכובדיי
    הדוקטור 14/10/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אהלן חברים אתמול אמרתי שנעלה היום רק לא ציינתי עד מתיי ז"א עד איזה שעה. מבדיקה שנעשתה ופלט מחשב שיצא ברגעים אלו ממש{הוא עדיין חם} עולים הנ"ק הללו בהתאמה 1452,1865,3993 ונסיים בעד שינויים אין ספור,דרך תנודות קשות,עושים אנו את דרכנו עם ישראל חיי
    סגור
  • לדוקטור או להדוקטור ואם בכלל אז למה?
    ג'וני קאש 14/10/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז קלטתי אותך אחינו. אתה בחור מעולה וחכם על. השם הדוקטור נבחר מתוך תיסכולים לחוסר השכלה גבוהה. אתה נהנה לסבך דברים ולהתפלמס עם עצמך ואולי אף לראיין או להתראיין מול המראה. ואת כל זה אתה מערבב היטב וזורק לנו בפנים. ואענו הפשוטים אומרים וואו איזה כלי ולמעשה מתביישים להגיד שלא הבנו דבר. גם שמישהו כבר צובר אומץ ומבקש פרוש . אתה משלחו עם תשובה עמומה. לפי כל זה שאני חושב באמת שיש כאן רק אחד שמבין אותך. אז בשביל מה אתה כותב כאילו עם עצמך בלי שנבין. משונה לא. תשמע לפעמים גאונים הם קצת קוקויים ולא התכוונתי להעליב
    סגור
  • אהלן ג'וני
    הדוקטור 14/10/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא מובן סליחה על השפה 3 מספרים של שולשה מדדים אתמול סגרנו שעולים אז עלינו היום מחר סגרנו שיורדים אז נקח תרמיל עם כמה מנדרינות ונצא לגזוזטרה ונשב קאפיש לא הבנתי אותך גבר !!! על מה המהומה ידידי המדופלם אגב השכלה לפעמים לא רוכשים היכן שאתה רכשת סליחה ידידי ערב נעים לך
    סגור
  • האם הבנתי נכון?
    רון 14/10/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המעוף יילך ל1452 ומשם ל3993? מעניין לא?
    סגור
  • מעוף s&p נאסדק100 תודה (ל"ת)
    הדוקטור 14/10/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מה זה המספרים האלה דוקטור , המחשב שלי לא מבין . (ל"ת)
    בא 14/10/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • באמת מה הסידרה הזאת?
    מצטרף לבא 14/10/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והאם . אם באמת אמרת ונדמה לי שמסביר הסביר שאמרת 1608 וזה רחוק מאד. אז אתה צוחק עלינו או על עצמך חלילה וטוען שאתה יודע גם את הזמן המדוייק היום כמו שכתבת עד איזה שעב. סלח לי על השאלה אבל אני חושב אתה חכם אבל השיטה שלך זה לתת מסרים תלת משמעעיים כמו המסביר הלאומי. אתם מתואמים במקרה?
    סגור
  • האפסים עושים את המיליונים-לימד אותי איש חכם
    הדוקטור 14/10/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאמין בך ידידי אתה תחבר את הנק ותגיע רחוק ובשבילך "כולנו נולדנו תחת אותה כיפת השמיים ,אבל לכל אחד קו אופק אחר בהצלחה
    סגור
  • 35.
    מצב השוק
    כהן 14/10/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש שחקן שמרים את השוק אבל זה עד סוף היום יש מצב שלקראת הסוף יזרוק סחורה
    סגור
  • להתחיל לשפוך סחורה
    מדגדג לי בקצה האצבע 14/10/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נראה מתי אעשה זאת
    סגור
  • רוצים לראות שההוא דרדס שרק יודע לאיים על מנהלי הפנסיות
    ל34 35 14/10/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז אולי נדרדס לו ת'צורה בהמשך. מה אתם להגיד? כמה אתם מעוניינים למטה? רק תגידו.
    סגור
  • 34.
    בשעה 15.30
    מדיום 14/10/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מעוף אדום.
    סגור
  • אז מה הניבוי הבא? (ל"ת)
    מתעניין 14/10/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הניבוי הבא של המדיום ,ב15.31 המעוף אדום . (ל"ת)
    בא 14/10/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    כיל
    עובד 14/10/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תפשוט את הרגל. עוד מעט שביתה
    סגור
  • 32.
    אבנר..אבנר..אבנר
    אבנר 14/10/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין דבר אחר
    סגור
  • 31.
    גובוקיט - אפסייד אדיר
    ל אור - נה (= אורנה) 14/10/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קשקשנית ,רק אתמול זלזת , תודי שטעית
    סגור
  • גובוקיט
    יוסף 14/10/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים אתך לחלוטין שווי מצחיק כרגע של החברה הפיצוץ הענק לפנינו הצלחה למחזיקים
    סגור
  • 30.
    גובוקיט -ממשיכה בתנופה
    אילן 14/10/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממשיכה בתנופה האדירה !!! קראו את ההודעה מהיום ויותר חשוב הקדישוו מספר דקות לקרא את הדיווחים והכתבות ברשת . כתבתי במדור זה מספר פעמים אין חברות שמתקרבות להזדמנות שקיימת פה . מסיבות תמוהות ביצועי המנייה מנוגדים לחלוטין לביצועי החברה .המנייה צריכה לסגור פער של מאות אחוזים . מי שימכור יתפוס את הראש
    סגור
  • 29.
    יש שמועה
    ריטצ 14/10/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ששר האוצר יתפטר.
    סגור
  • 28.
    העזתים
    שמואל 14/10/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על הגדר
    סגור
  • 27.
    סוף היום המדד
    מומחה 14/10/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 6
    2אחוז למטה.
    סגור
  • מומחוי . (ל"ת)
    בא 14/10/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוצה להתחרט (ל"ת)
    מתעניין 14/10/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לברוח
    כלכלן 14/10/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לברוח.......................................לברוח.
    סגור
  • 25.
    על המסחר
    דעה 14/10/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מפחיד צפוי ולא אמין
    סגור
  • 24.
    רוני בירן מוריד מחיר לאשלג. ופה נזכרו אחרי 60 שנה
    כיל 14/10/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להביא את שישנסקי. עיתוי מדהים בטמטום. מדינה של לוזרים
    סגור
  • 23.
    ב 13.10 בכתבה של לירן סהר אקסלנס אמרו לנצל ימי
    אקסלנס - 14/10/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ירידות לקניית מניות. עכשיו הם אומרים שאם האירועים ימשכו זה ישפיע על הכלכלה הבורסה והורדת הדירוג. אלה מקצוענים? המסקנה שהם לא אמינים ולא להקשיב לשטויות שלהם.
    סגור
  • 22.
    צדקתי (ל"ת)
    תגובה 10 14/10/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • איזה יופי של טיימינג! השוק בארהב נותן את אותותיו (ל"ת)
    מתעניין 14/10/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חמור קופץ בראש
    איך אמרו חכמים 14/10/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חכה עד סוף היום תראה שוב את הצבע האדום
    סגור
  • 21.
    אל על שווה קנייה
    גיא 14/10/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחיר נמוך..מנייה חזקה שעוד תעלה..
    סגור
  • 20.
    הכי גרוע זה דשדוש (ל"ת)
    גל 14/10/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הכי גרוע זה המוות
    איזה שטויות הוא כותב 14/10/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזה דשדוש ממש שטויות קלי קלות
    סגור
  • 19.
    לכל מחפשי הרפתקאות בכסף קטן פוט 1480 שבועי יכול להניב
    המסביר הלאומי 14/10/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רווח גדול חחח שוב זה הימור נטו אבל בכסף קטן שווה ניסיון
    סגור
  • זרמתי
    יאללה 14/10/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבריקו
    סגור
  • למסביר
    אור 14/10/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איך אתה מסביר את הקפיצה במדד בשעה האחרונה?
    סגור
  • נו באמת תהיה רציני ממתי אפשר להגיד מה יקרה בשעה או שעתי
    המסביר הלאומי 14/10/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ים חחחח אורי גלר אולי כן מה שאני גם לא מאמין זה מתחיל להיות משעשע שכל שעה או יום או כמה ימים של עלייה ישר קופצים הנה חזרו העליות , עזוב בחייך תהיה רציני לאורך זמן נמדד משקיע רציני ואני חושב שאתה אדם רציני הרי אם לא היית רציני לא היית מבין בבורסה בכלל
    סגור
  • אני לא רציני משהו קטסטראופה
    איזה שטויות הוא כותב 14/10/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואני מבין היטב בבורסה. יש חי נחבר שהוא מאד רציני ולא מבין דבר בבורסה.מה הקשר בין רצינות להבנה בבורסה או בפיסטוקים?
    סגור
  • יום שלישי!!
    ניר 14/10/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חזק בפוט 1500יעד אמצע שבוע הבא 1450 שלא תגידו שלא אמרתי....
    סגור
  • 18.
    אם מישהו מפה מחפש טוב טוב בגרפים של המטבעות מה קרה בהם
    המסביר הלאומי 14/10/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    7 שנים יבין לאן הולכים השווקים ואם הגרפים יהיו חופפים רע ומר גורלם של השווקים מדדים דימיוניים כל זאת נדע אם גרמניה תשבור תחתית באם כן השוק הגרמני ושאר השווקים הולכים בקלות ל 40 אחוז לפחות מתחת לשיא ואם תהיה חפיפה מול גרפי המטבעות גם 60 אחוז משהיא למטה נראה
    סגור
  • אי של יציבות?
    ניר 14/10/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כול העולם אדום אצלנו מזנקהאם רק בגלל הפקיעות השבועיות או בגלל חוסן נעלם?
    סגור
  • 17.
    צחוק צחוק אבל בינתיים המסביר הלאומי מרוויח
    מתעניין 14/10/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לצערי אני לא :(
    סגור
  • מרוויח כבר שנים ממדד 600 עד 1680 כל העליות במניות ממדד
    המסביר הלאומי 14/10/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    1680 כל הדרך עד כה בשורט ואתה חכה למשיח אולי יבוא
    סגור
  • 16.
    יום מוזר היום
    אבי 14/10/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא לא דומה לאף אחת ויש בך קסם מיוחד שמושך אותי חזק אלייך
    סגור
  • 15.
    שאלה קריטית
    שואלת 14/10/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מישהו יכול לעזור ולכתוב, לאן פני: מדיוי? ננו? וטאואר?
    סגור
  • לגבי שני מניות אני בטוח שבשורה התחתונה יעלו והרבה זמנים
    המסביר הלאומי 14/10/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ושערים לא יודע אבל עליות על פני פני זמן ארוך מאוד אני בטוח ויותרה מזאת כל ירידה במניות אלו מעל 10 אחוז לקנות ולאגור במחסן והם ננו וטאואר
    סגור
  • לדעתי
    רייכר 14/10/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את מדיוי תנצל את ההודעה היום ותפתח פוזיציית מכירה בשער 32
    סגור
  • מדיוי וכו׳
    השואלת 14/10/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה, היה מדובר שתספק לחו״ל -סין וקניתי בשיא בשער. 184.9 , כך ש-32 זה יפה אבל בשבילי הסף הרב שהשקעתי הלך
    סגור
  • ככה זה בהשקעות
    רייכר 14/10/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים משקיעים על סמך הודעות מפוצצות ומפסידים, תמיד כדאי כשמשקיעים לעשות גבול עד כמה ממשיכים עם המניה בנפילות ולצאת לפעמים עם הפסד ולהמשיך כי זה החיים.
    סגור
  • 14.
    היי דרומה היי דרומה לאילת ,,,,,,, לה לה לה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 14/10/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • המסביר - אתה נוסע לאילת ?
    הנסיכה ליאה 14/10/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיר יפה!
    סגור
  • 13.
    שיעור טוב לחיים
    א100 14/10/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    48 2
    לימדו ושננו את המשפט/פתגם/מונח/אימרה :לבור מוץ מבר. כך תקבלו אחוזים ניכרים בדרך לפתרון בעיות ואף "ניחוש" נכון של העתיד כולל שווקי שוק ההון. אגב: כתבתי את המשפט אחרת מהמקובל. אולם, כך הנכון ביותר לכתבו ולהתייחס לדברים. יום טוב.
    סגור
  • ולאן נעלם המוץ?? אבקש תשובה ידידי (ל"ת)
    הדוקטור 14/10/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • להדוקטור קבל תשובה מקווה לשביעות רצונך.
    פרופ' א100 14/10/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    23 1
    איני מבין מדוע אתה שם יהבך דווקא על המוץ הטפל. אבל.. אם בכל זאת תתתעקש..הרי הוא נעלם אי שם בין הכוכבים..(מוץ הוא גם אמצאי לשיבוש והטעיה של מערכות מכ"מ משוכללות. נ.ב:השאלה נראתה לחוצה או קנטרנית משהו..ועל שום מה ידידי?
    סגור
  • שלום ידידי
    הדוקטור 14/10/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלומך? אל נתפס לקטנות , סתם עניין אותי מה יעשו עם הפסולת. אגב המערכת של המקמ למיטב זכרוני נקראת "מוס" זה היה לפני שנים רבות באזור הליטני בנוף קסום אך מתעתע להפליא ידידי בהערכה רבה אלייך שא ברכה
    סגור
  • להדוקטור
    איציק 14/10/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מוץ נמצא בשרות הצבאות עד היום וזה כולל בספינות מטוסים טילים ומה לא. מפזרים חומר מאלומיניום או פלסטיק שמצליח לשבש. היום אומנם יש לנו אמצעים משוכללים בהרבה . אבל, הזקנה הטובה עדיין בשרות.
    סגור
  • המשפט הלועזי הנ"ל נרשם בשיא האופוריה היומית שנמדדה.
    א 14/10/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    21 1
    ובכל זאת. בשניה ספציפית מסויימת זאת התרחשה CRASH&SMASH
    סגור
  • ואכן ,בדיעבד, אכן התרחש CRASH&SMASH באות שנייה
    א100 14/10/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואת התוצאות החמורות שהיו צפויות רואים כרגע בוול סטריט המדממת. יש לציין שאצלינו התרחשו משחקי פקיעה הזויים בלי קשר למצב הכלכלה או למצב בארץ....ואני כבר רואה בעיני רוחי את ראשי הרשות לנ"ע עם מעילים על ראשם בשורה ארוכה מנסים להסביר שעשו מה שעשו רק מהפחד מפני האנשים הלא טובים. הבנתם? זה פשוט.
    סגור
  • SOUF PASOUK
    I 14/10/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    26 2
    GOOMERRIM INNIAN
    סגור
  • 12.
    אל על
    צביקה 14/10/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שער טוב ניראת
    סגור
  • 11.
    כן פייט
    כלכלן 14/10/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לשער 1300
    סגור
  • בדרך הנכונה
    שמעון 14/10/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעליות שערים אך צריך המון סבלנות וגיוס כספים בדרך. אם תקבל אישור סופי מ FDA תכפיל את עצמה בשלב הראשוני ולאחר מכן תסלול במהרה את הדרך להצעת רכישה מחברת תרופות ענקית
    סגור
  • 10.
    אם יהיה היום שקט הבורסה תתחיל לעלות . אי אין
    הבורסה 14/10/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אלטרנטיבה לכסף.
    סגור
  • אין קשר בין ה"שקט" לירידות
    מתעניין 14/10/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אנחנו יכולים להמשיך להסביר לעצמנו שזה המצב בגלל הגל טרור אבל האמת היא שהמצב בעולם לא טוב, סין מהווה משקולת רצינית על השווקים ורק אם עונת הדוחות הנוכחית תיהיה חזקה נעבור מירידות לעליות אחרת ... קשה לי לראות את זה קורה. (למרות שאין אלטרנטיבה)
    סגור
  • לפי הטענה שאין אלטרנטיבה לכסף שערי המניות יעלו בלי סוף
    המסביר הלאומי 14/10/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חחח זו הטענה הכי לא מקצועית שאני מכיר וזה מה שמוכרים למשקיע הקטן והלא מבין , אז למה ככה בוא נגיע עם בזק לשער 9000 משום שאים אלטרניטבה לכסף חחח אגב תמיד יש אלטרנטיבה ראה ערך שורט תבין ראה ערך תעודות סל למטה תבין יקח לך זמן ללמוד אבל בסוף תלמד
    סגור
  • 9.
    : "חברות זרות מתעניינות ברישום כפול " (ל"ת)
    מנכ"ל הבורסה ביינארט 14/10/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 8.
    כן פייט
    ריטצ 14/10/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תעלה מעל 10 אחוז.
    סגור
  • 7.
    קולפלנט
    משקיע נבון 14/10/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מניה מדהימה לימים טרופים, עולה עולה עולה
    סגור
  • 6.
    הסקירה שלי לגבי חוזה הסנופי הוכיחה את עצמה שוב אתמול
    המסביר הלאומי 14/10/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא סיים מעל 2011 ולא חצה תוך יומי את ה 2017 במהלך המסחר חוזה הסנופי הגיע בגבוה ל 2014.75 ומשם נחתך ל 1990 חשוב מאוד להמשיך לעקוב אחר שערים אלה לעת עתה כל ניסיון במהלך 7 ימי המסחר האחרונים נעשה ניסיון לסיים מעל 2011 ולחתוך את ה 2017 במהלך מסחר ונסיונות אלה כשלו והביאו את כוחות השוק למכירות אגרסיביות ,פתיחת שורט בחוזה הסנופי עם מחיר מקסימום שהצבתי 2017 תוך יומי יכול להביא רווחים יפים לאורך חודשים רבים פוזיציה זו יכולה להיסגר באם מעבר של החוזה מעבר ל 2017 בתוך יומי ללא הפסד ניכר ואילו הרווח אחחח הרווח יכול להיות מטאורי בצרפתית זה מאניפיק בהצלחה לכל המשקיעים ויום טוב
    סגור
  • המדביר הלאומי
    ירון 14/10/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חחח המדביר הלאומי עוד יועץ חח שבוע שעבר רק עליות והעליות הבאות בדרך תמשיך להדביר ואנחנו נרוויח
    סגור
  • מזמן החתול לא מצא עכברים מסכן הוא גוסס לא אכל כבר חודשי
    המסביר הלאומי 14/10/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ים וחצי עוד שבועיים כאלה והוא גמר חח אחלה רווח היה לך מ 1680 עד 1470 בירידות חחחח מה זה רווח אדיררר
    סגור
  • המדביר הלאומי
    ירון 14/10/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק להטעות את כולם כמה הפסדת שבוע שעבר? ומה עים הסנופי לא ניתחת אותו השבוע סנופי זה כלבלב לא חתול חח
    סגור
  • 5.
    למסביר הלאומי הקשקשן
    חיים 14/10/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תחגוג תחגוג על הירידות נראה אותך בהיפוך המגמה שבטוח יגיע בעתיד כי אין אלטרנטיבה לכסף כיום אז בכל מצב מה שמומש באיזה שלב יחזור לבורסה חזרה כי הריבית 0 הנדלן בשמיים עם הגבלות רכישה ומשכנתא לקנות מטח לא משתלם כלל להשקיע בזהב הוא יורד ועולה יו יו לפי יום ומצב אז הכסף יישב בכל מצב זמני בעוש פקם עם ריבית 0 עד יעבור ויתיצב המצב הביטחוני המדיני הכלכלי הכללי ואז הבורסה חתזור לעצמה אז אל תחגוג כי הכל יכול להתהפך כולל הפוטים שלך שישחקו עד 0 ולא ישאר מהם מאומה
    סגור
  • האחרון שאמר מהפך מהפך מהפך הפסיד את הבחירות ותעקוב אחר
    המסביר הלאומי 14/10/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    דבריי ותראה שבשום מצב אני לא אתפס גם בהיפוך הבנת הנקרא מאוד חשוב
    סגור
  • 4.
    כאשר קול 1490 היה ב 5000 אמרתי שהקול הזה הולך לכוון ה
    המסביר הלאומי 14/10/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 5
    900 צחקתם ממני אני עדיין בעמדה זו ורק שם אולי יבוא תיקון בקולים אתמול כבר ראה בנמוך את שער 2000 ואני עדיין בעמדה זו הקול הזה יגיע ל 900
    סגור
  • 3.
    מה לעשות מה לעשות
    hkbv 14/10/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי כמה P על המדד ?
    סגור
  • 2.
    למסביר
    אור 14/10/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה הכיוון היום?
    סגור
  • שאלת המיליון דולר ,אור חביבי ויקירי אתה ואחרים פה לא
    המסביר הלאומי 14/10/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מבינים שחיזוי יומי נועד רק למהמרים ואני לא מהמר אני מדבר על ממדים חצייתם ואי חצייתם אינני יכול לנבא מה יהיה יום ביומו אבל עד שלא קורה בחוזה הסנופי מה שציינתי כבר 200 פעם הירידות ודשדוש כלפי מטה ימשך ימים מתי איפה ולמה זה למהמרים והרפתקנים אני אישית משתעשע לי באופציות שהן זה הימור יומי או שבועי או חודשי נטו מאידך פתיחת פוזיציות שורט ארוכות טווח במניות אינן הימור וניתן גם להתכסות במהירות בלי הפסד ניכר ולשם ניתוחים אלה שלי מיועדים ולא מה יהיה היום מה יהיה עוד שעה וכו אני מקווה שתבין שמה שאני כבר מדבר עליו חודשיים וחצי על גל הירידות בפוזיציה של שורט המניות בכסף גדול הניבה תשואה של 15 עד 20 אחוז וזה יפה לטעמי בחודשיים וחצי באופציות וליומי מה יהיה או לא לא ממליץ לעולם להתעסק ,לגופו של עניין שאלת על מה אני מהמר היום המשך ירידות לפחות עד אשר קול 1490 יגיע לסביבות ה 900 שח שוב זה הימור ולא ניתוח והמלצה
    סגור
  • מסכים איתך
    אור 14/10/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה באמת שהמצב חרבנה והכיוון שלך מסתדר.
    סגור
  • יד על הדופק בלי פזיזות לעת עתה דופק כמו שעון (ל"ת)
    המסביר הלאומי 14/10/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    להפתעתי אתמול בלילה חזרתי מאירוע ונכנסתי לביז לראות מה
    המסביר הלאומי 14/10/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 7
    חדש בעולם ובשווקים להפתעתי גיליתי פה גל תגובות של הלצות וצעקות איפה המסביר הלאומי וכו ולא הבנתי למה לאחר חשיבה קצרה עם עצמי הבנתי שמי שצעק וחפש והליז היו אלה אשר הבורסה סיימה בירידה של 1.2 אחוז ולא 1.7 אחוז חחחחחח עצוב עצוב לראות אנשים ששמחים שירד רק 1.2 אחוז ולא 1.7 אחוז זה רק מראה על הייאוש של אותם אנשים על מה הייתה הצהלה עוד לא הבנתי חחחחח בקיצור אני מוסר לאותם ליצנים דש הבורסה נפרדה אתמול מעוד 1.2 אחוז אני מוסר דש לגורביץ ונרות החנוכה שלו שלפי דבריו כל שבוע יורד וכל שבוע הוא צועק לנו זהו ראינו תחתית בירידות הבאות שעומדים להגיע בזעם יאמר לנו שוב זהו ראינו תחתית וכך הסיפור ימשך לעוד תחתית ועוד תחתית
    סגור
  • טאואר
    ענת 14/10/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מדוע יורדת כך ?
    סגור