נעילה בת"א: המעו"ף השיל 0.15% מערכו, הבנקים איבדו 1%

הירידות התמתנו לקראת סיום המסחר, המדדים המובילים ללא שינוי מהותי, פרט לבנקים שאיבדו 1%
|
(117)
אחוזת בית
יום המסחר הראשון לשבוע זה ננעל בירידות שערים מתונות במדדים המובילים, פרט למדד הבנקים שאיבד 1% מערכו. המסחר התנהל ברוב היום על מי מנוחות, ללא שינויים קיצוניים ובמחזור זעום של 411 מיליון שקל בלבד. ירידות השערים, גם אם בשיעורים מתונים, מעט צורמות - כשאלו מגיעות לאחר סוף שבוע של עליות שערים בבורסות העולם. זהו יום שני רצוף של ירידות באחוזת בית, בניגוד למגמה בשאר העולם - עם דגש על אירופה, שרשמה שבוע עם ראלי מרשים במדדים המובילים.
מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.09% מדד ת"א 125 1,570.71 +0.09% מדד ת"א 125 בסיס:1,569.27 פתיחה:1,563.08 גבוה:1,572.23 נמוך:1,561.71 תמורה:650,822,303 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.3% מדד ת"א בנק 2,518.88 +0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,511.3 פתיחה:2,510.79 גבוה:2,521.69 נמוך:2,508.43 תמורה:174,057,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 411 מיליון שקל.
היום 'זכינו' לראות את באופן מזוקק את השפעת המצב הבטחוני על הבורסה, כשלמרות שפערי הארביטראז' דחפו מעלה את המעו"ף בשיעור של כ-0.3%, המדד עבר במהירות רבה לירידות שערים בשיעור, וגם ננעל בירידות.
מניית אל על -3.35% אל על 123.9 -3.35% אל על בסיס:128.2 פתיחה:128 גבוה:129.7 נמוך:123 תמורה:3,482,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה 6.6% על רקע העלייה במחירי הנפט בעולם. המניה נסחרה במחזור ענק, ואף הגיעה לירידות שערים של כ-10% במהלך היום. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
יום המסחר האחרון בת"א (יום ה') ננעל במגמה שלילית, כאשר המדדים מאבדים עד 1.1% מערכם, כשמדד הבנקים בולט לרעה. לעומת זאת, סוף השבוע בבורסות העולם דווקא היה חיובי עבור המשקיעים, כאשר בשישי האחרון בלט מדד הנאסד"ק בניו יורק עם עליות שערים של 0.4%.  במקביל, גם אירופה נצבעה בירוק, כאשר את המגמה החיובית הוביל מדד הדאקס הגרמני שעלה במעל ל-1%, וחצה את רף ה-10,000 נקודות.
לצד הסנטימנט החיובי של שוק המניות האמריקני, בשבוע האחרון התקיים ראלי של ממש בשווי הנפט, כאשר זה עלה בקרוב ל-11% בפרק זמן של שבוע בלבד.
שאלת השאלות עבור המשקיעים ממשיכה להיות מועד העלאת הריבית בארה"ב, כאשר בכירים בפדרל ריזרב ממשיכים להתעקש כי הבנק יעלה את הריבית עוד השנה,  בתנאי שהצמיחה האיטית בעולם לא תתנגש עם המצב הכלכלי בארה"ב. סטנלי פישר, סגן יו"ר הפד' טען כי נגידי בנקים מרכזיים בעולם מפצירים בו להעלות את הריבית, "ונעשה את זה בשלב כלשהו, אך לא בשלב שבו זה לא יהיה מתאים לכלכלה האמריקנית", אמר.
מבנק אגוד מסרו בסוף השבוע שעבר כי "ההסלמה הביטחונית נותנת אותותיה בשוק המניות בארץ, אשר בסיכום השבועיים החולפים רשם ירידות שערים בניגוד לעליות במדדים בעולם: באירופה למשל מדדי הדאקס והפוטסי רשמו עליות של כ-6% בשבועיים האחרונים".
האם על המשקיע לבצע שינויים בתיק ההשקעות שלו בשל המצב הבטחוני? לכתבה בנושא - לחץ כאן.
בגזרת המט"ח: היום יום ראשון, לא מתקיים מסחר במט"ח. בשבוע האחרון, זינק השקל מול המטבעות הזרים, כאשר התחזק מול הדולר בכ-2.1%, ומול האירו בכ-0.7%.
מניות במרכז
מניית קמטק -0.64% קמטק 3,576 -0.64% קמטק בסיס:3,599 פתיחה:3,522 גבוה:3,589 נמוך:3,522 תמורה:715,559 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תבלוט לרעה על רקע פערי ארביטראז', כשזו תחזור עם פער שלילי של 8.2%.
מניית אל על -3.35% אל על 123.9 -3.35% אל על בסיס:128.2 פתיחה:128 גבוה:129.7 נמוך:123 תמורה:3,482,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נופלת על רקע זינוק במחירי הנפט בעולם, כשלרוב קיים קשר הפוך בין ביצועי המניה למחירי הנפט, בשל השהפעה על דלק המטוסים על החברה. בשני ימי המסחר האחרונים צללה המניה מעל ל-13%.
פריגו +0.47% פריגו 19,200 +0.47% פריגו בסיס:19,110 פתיחה:19,110 גבוה:19,280 נמוך:18,990 תמורה:9,403,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 3.1% ונתנה תמיכה רבה למעו"ף.
לאומי -0.04% לאומי 2,496 -0.04% לאומי בסיס:2,497 פתיחה:2,490 גבוה:2,497 נמוך:2,481 תמורה:73,534,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פועלים +0.52% פועלים 2,714 +0.52% פועלים בסיס:2,700 פתיחה:2,707 גבוה:2,714 נמוך:2,700 תמורה:30,912,175 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משכו מטה את מדד הבנקים.
תגובות לכתבה(117):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    כדאי לקנות (ל"ת)
    מה אתם אומרים על קול 11/10/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    לקדוש
    אחד 11/10/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא הספקתה להצטייד ?, לא נורא בפעם אחרת, אגב מחר יום האיקס לדיוידנד בבזק !
    סגור
  • 47.
    ביוקנסל
    ביוקנסל 11/10/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה... מתי יתנו למניה לעלות, מגיע לה נוכח ההודעות והתוצאות האחרונות. הלוואי ויגייסו מזומנים ומהר להמשך. פרופסור הוכנברג, לא לעצור בשיא!
    סגור
  • 46.
    למסביר הלאומי
    גורו 11/10/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי בשבילך כלב שקוראים לו סנופי הוא מקשקש בזנב בדיוק כמוך כל היום נובח הב הב הב עם 50 תגובות. הב סנופי הב סנופי הב סנופי....חחחחחחחחחח
    סגור
  • 45.
    סביח מסביח הפח מה קורה אני מחכה להתנצלות (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    כיוון שיש פה כל מיני עצבניים אומר שוב חוזה הסנופי חשוב
    המסביר הלאומי 11/10/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאוד שימו לב כל עוד הוא לא מסיים מעל 2011 ותוך יומי חוצה את ה 2016 2017 תיזהרו עדיין הכוון למטה חזק
    סגור
  • 43.
    לסביח המסביח אני מחכה לשמוע מה קורה עם ההתנצלות שביקשתי (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 42.
    מחר על הבוקר הם ישלמו על התרגיל הצפוי בסוף היום מחר
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ההפתעה תבוא על הבוקר לא מסחר ולא נעליים בספתח יהיה פה חגיגה למטה
    סגור
  • מגמת השוק
    יוסי 11/10/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור הצפי שהריבית בחול אמורה לעלות. והמצב אצלנו אני לא רואה סיבה לעליות. האם אני חושב נכון ? בכוונתי לקנות מחר פוטים. על איזה פוט אתה חושב שכדאי לי לרכוש. תודה.
    סגור
  • אבל אתה בחוץ
    למסביר 11/10/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שאתמול היית אופטימי עקב שינוי מהותי וזאת לאחר ששלשום היית פסימי והיו צריכות להיות נפילות וזאת שאחרי ששלשום הייתי אופטימי עם מעוף ל4600 וזאת לאחר שלפני שלשום נהייתי בעצם לא זוכר
    סגור
  • מתי תצא מהאופורייה של הירידות
    אבי הכי טוב 11/10/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סנופי או לא סנופי .מהנקודה הזו הבורסה תחפש רק עליות לאחר ירידה של כמעט 250 נק במעוף אנחנו במצב של תחתית ברורה ברוב המניות הכבדות במעוף. למרות המצב הבטחוני פה מה שידחוף את המעוף למעלה הוא השווקים בחו"ל בדגש על ארה"ב שם ישנה אופטימיות רבה ומצב רוח של סוף שנה כולם קונים וקונים ...יהיה שמח.
    סגור
  • אני חותם לך שמחר הפתיחה חיובית ...
    אור 11/10/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב לכמות הקונים שנכנסה לשוק בחצי שעה האחרונה החליפו פוזיציות.
    סגור
  • 41.
    המסחר היום
    אור 11/10/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היה דליל מאוד והתנהל ע"י סוחרים קטנים ונוכלים.שימו לב מחר העליות יחזרו בגדול.
    סגור
  • ואיפה היו הסוחרים הגדולים ? בחוף הים ? איזה תיאוריות
    המסביר הלאומי 11/10/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מצחיקות מה הסוחרים הגדולים החליטו שלא איכפת להם מהכסף ואנחנו נלך להשתזף קצת חחח אור תתבגר אני לא טוען שיכול להיות שאתה צודק אבל טיעונים של פעם וילדותיים לא מתקבלים
    סגור
  • אור תמשיך להיות תלוי בכל מיני נתונים מצחיקים רק מה שאמר
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    תי לך יצדיק את העליות עד אז יכול להיות עליה פה ושם זנ הכל בעיני תיקונים ואם חוזה הסנופי יסיים מעל 2011 ויחצה תוך כדי יום את ה 2016 אשקול את עמדתך עד אז המשך ירידות
    סגור
  • למה הסנופי הוא סמן קריטי כל כך? (ל"ת)
    ניר 11/10/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    רק פרוטרום ופריגו, מיכה אישר ולא טועה, ראו דלקק רכב אמר (ל"ת)
    יוסקה 11/10/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 39.
    פייט
    הנביא 11/10/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסוכן מאוד תתחילו לברוח משם חבל על הכסף שלכם המניה הזו תרד בגדול וזה רד אחד שמבין פשוט מריצים את המניה ראו הוזהרתם
    סגור
  • 38.
    מסכנים מחזיקי אל על בשלושהימים הכל נפלללל (ל"ת)
    רמי 11/10/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    הלאוני אינטרנשיונלי
    המסביח הסביח המסבך 11/10/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אז ככה: אני בחוץ, אני בפסימיות נוראית ורואה קריס, ואני בקולים ואני בלונג פראי כי קרה משהו מהותי והולך לטוס ואני בקולים ואני אם גבטקיט קונה את גוגל אאני מקנה בגורביףץ למה האו מצליח ואיש ישר ומסודר בחיים ואני כלומניק ואתמול יירד למעלה ומחר ירד למטה. דיייייייי יא חרות קוקסים מונגולים תפסיקו להלבל אותי ותנו להפסיד בשקט בלאא ואכי אני עובדג וירטואלית אשקרה יש כסף אבל אתם חושבים שככה יותר טוב אם מפסידים. די עזבו אותי יא קוקסים
    סגור
  • אגב בנוסף לזה שעלה לי הרבה כסף לעלות על מה שאתה עושה
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה גם לא מבין מי עומד או עומדת מולך ולא יעזור לך שום הכחשה ושום בטיח למה שאני מתכוון או מתכוונת יש הוכחות חותכות שאני עדיין מרחם או מרחמת עלייך ועדיין לא החלטתי מה לעשות עם ההוכחות שיש לי אני ממליץ או ממליצה לך לשלוח לי מייל התנצלות לאותו המייל שחדרת ועברת על חוקים רבים והחדירה למייל היא פרט קטן לחדירות שעשית למחשב שלי אגב מייל התנצלות לא מספיקה אני גם רוצה לדעת מי אתה והתנצלות פיסית בהצלחה לך ותחשוב טוב טוב על מעשייך הם חמורים מאוד ולמזלי שאני עדיין בעל בעלת עסק עם אמצעים כלכליים שהיו לי את היכולות הכספיות לעלות על מעשייך וההוכחות בידינו מעכשיו תלוי בך מה אעשה איתם בהצלחה
    סגור
  • כל הזמן עקבתי בדאגה ורחמים אחר
    וואי נפל האסימון 11/10/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אותו אחד שזורק באתרים אימרות משונות כמו "אני דורש מליארדים על העוול שעשו לי ולחתול שלי" וכולי. אז נרגעתי. הוא משלנו והוא סתם פוחלץ קוקס מונגולואידי שמאוהב במקינטוש שלו ולא מבין למה המכשיר לא מוכן להיות זוגתו באופן רשמי ברבנות. אז סביכוש, אסוף את עצמך. ויש לך שתי אפשרויות. 1. להיות כאחד האדם ואף מרשה לך לכתוב כאן בצורה מכובדת. 2.אפשרות זאת פחות סימפטית . כאן אני אופיע בחלומך בתור החבר הכושי הענק של אייל שהוא 2 על 2 על 2. אבל הוא ממש עושה הכל בעדינות. בקשה אחרונה. אל תלך. כי אם תלך כאב הבטן שלי יפסיק מהצחוקים שאתה מריץ כאן עם השטויות והשקרים. בסך הכל אתה בחור טוב. אבל ממש קוקו.
    סגור
  • אגב הוגשה תלונה במשטרה עלייך ואני מקווה שאתה יודע על מה
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    4 6
    גם ובקרוב נתראה ותלמד יפה ולאט מה זה לעבור על החוק ואתה יודע על מה אני מדבר מקווה שתלמד לקח
    סגור
  • ניחי ניחי ניחי גיחי גיחי ממש מענין את התחת שלי כמה מפחד (ל"ת)
    המסביח הסביח המסבך 11/10/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • עגל מעולם לא אמרתי שאני לונג מעולם לא אמרתי שיעלה מעולם
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא טענתי שאתה קוקס למרות שאתה כן אמרתי מ 1680 לכוון 1420 וצדקתי כרגע אמרתי שאני בחוץ ואני בחוץ אני משתעשע לי עם כמה לירות המסיבי בחוץ יא כבש ועד שאני לא יראה אותך מפסיק לקנא אני אגיב לך חחח ואגב אני מגיב לך משום שאני נהנה לראות אותך מתפתל מעצבים חחחח ושוב יא כבשה עד אשר חוזה הסנופי לא יראה לי את מה אני מחפש אני באותה דעה למטה ושוב אתה קנאי ושוב אני מזלזל בך ושוב עם עם סיגר קובני בכיףף ואתה תתפוצץ מעצבים חח
    סגור
  • 36.
    לא לגעת בבזק מחר תינחת קשות (ל"ת)
    אבי קדוש 11/10/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • עעט
    אאא 11/10/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אוווו עוד אחד..
    סגור
  • 35.
    כפי שציינתי כל עוד חוזה הסנופי לא מסיים מעל 2011 ולא חו
    המסביר הלאומי 11/10/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    צה תוך כדי יום את ה 2017 המגמה היתה ועודנה למטה
    סגור
  • שתוק כבר..
    כן כן 11/10/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חפרת
    סגור
  • די , אמרת אתה בחוץ.
    ללאומני 11/10/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז תן להרוויח מליון או להפסיד אלף בשקט בלי בלבולי ביצים, שהרי השוק חזק למטה, המעוף ל4600, התחלפו המצבים הולך למעלה (העתקת מגורביץ. אבל יש לי הרגשה שהוא תקע אותך בכוונה וראה שהעתקת.עכשיו כמו גדול ייצא עם הנכונה. מה נאמר אכלת נקניק.)ואז אתה בחוץ ובאותה נשימה יקרעו את זה ואת ההוא. יאאללא.
    סגור
  • אני עדיין אומר שעד שחוזה הסנופי לא יחצה את ה 2011 בסוף
    המסביר הלאומי 11/10/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יום ולא יחצה את ה 2016 תוך יומי אנחנו נרד כאשר הסונפי יעשה את מה שציינתי אעדכן אותכם עד אז אני בכיף עם סיגר קובני אה ושכחתי קפצו לי
    סגור
  • 34.
    לכל אוהבי קולים עד שקול 1490 לא יהיה 800 עד 900 תיזהרו
    המסביר הלאומי 11/10/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לגעת בהם
    סגור
  • למסביר הלאומי
    אליעזר לוי 11/10/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים א איתמר אפרים ואחרים פה השפויים שאתה קרציה לא קטנה שמתערה בכל מכל כל ללא הבנה בסיסית וקורא לנו בשמות גנאי לא לענין וללא קשר למגיב והכותב נכון יש חופש ביטוי אבל דחילק מה עשה לך [ א ] שאתה מתנפל עליו ללא רחמים ומנסה להשפילו בכינויי גנאי לא לענין כלל צודק אפרים שאתה חולה מקלדת ללא תקנה וצריך להגיב על כל דבר ובכל דבר ומתערב ומאיים כאילו אתה כל יכול אז אני בכל אופן לא התייחסתי לך ואמשיך כי אתה אפס מאופס ללא מטרה מוגדרת רק להגיב ולקלל זה ממאיס אותך על כולנו כל טוב לכולם
    סגור
  • אני קניתי היום מלא פוט 1490 ו1500
    צודק 11/10/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כן יווןוו
    סגור
  • תיזהרו הקולים הולכים פיזדיינט לחיתוך עצבני (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 33.
    הפור נפל הם הולכים לקרוע את אם אם אמא של הקולים (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 32.
    דלק רכב תמשיך להנחיל לכם הפסדים, אמרתי לכם. (ל"ת)
    מיכה 11/10/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 31.
    לקנות פרוטרום בכח, לא להתקרב לטאואר לא פרטנר ולא סלקום (ל"ת)
    סתיו 11/10/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • טאואר וננו
    מאמינה 11/10/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמנתי לכם, שזה פורום רציני ואחד בעד השני. כ״כ המלצתם על טאואר וננו, קניתי ואני בהפסד עצום. כעת אתם כותבים לא להתקרב.... איפה הייתם עד עתה? בכלל אני רואה שהתגובות כאן ירדו ברמה. פוי!
    סגור
  • 30.
    להתרחק מאל על,בז\ק ופועלים, רק פרוטרום ופריגו (ל"ת)
    שוקי 11/10/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 29.
    לא להתקרב לטואוא בדרך ל 4000,לא פועלים ולא בזק (ל"ת)
    מיכה 11/10/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טאואר
    למיכה 11/10/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי אתה המלצת לפני מס שבועות לקנות טאואר, הרווחת לבד ויצאת עכשיו בלהסית למכור? פוי!
    סגור
  • 28.
    לא לגעת בבנק הפועלים,לא לגעת בדלק רכב,קנו פרוטרום.. (ל"ת)
    מיכה 11/10/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מסכן, נתקעת עם פרוטרום ...? (ל"ת)
    ורדי 11/10/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • פרוטרום
    ורד 11/10/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה נתקע עם פרוטרום ורוצה להכניס אותנו לנפילה
    סגור
  • 27.
    ינעל אמאשלהם החזיקו שוק סביב ה 0 יום שלם (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 26.
    יום משעמם רצח (ל"ת)
    אבי 11/10/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    לא מבין מדוע מניות הבנקים מגיבות בירידות על רקע המצב?
    שימי 11/10/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אללה וואכבאר..!! למה..?? מה זורקים עליהן טילים או דוקרים אותן בסכינים
    סגור
  • 24.
    מעוף שלב ראשון פוגש 1462 (ל"ת)
    בזק 11/10/2015 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    תרשמו
    אריה 11/10/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקרוב: קולפלנט שער 100. אינסוליין 150. פלוריסטם שער 1000. פוטומדקס שער 800.
    סגור
  • מה עם בנוס?
    בונוס 11/10/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאות החודש
    סגור
  • 22.
    סכנת נפשות (ל"ת)
    בזק 11/10/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יש מצב גם אני עקבתי אחרי זה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 21.
    לפני קריסה (ל"ת)
    בזק 11/10/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 20.
    כן פייט
    ידען 11/10/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני טיסה של 100 אחוז. קניתי.
    סגור
  • 19.
    תשקיעו במניות טובות
    משקיע נבון 11/10/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בשעת ספיקות עדיף שהכסף יהיה במניות טובות, תסתכלו את קולפלנט איך מזנקת יותר מ-20 אחוז ביומיים האחרונים ועוד היד נטויה, גם פלוריסטם צפויה לעלות חזק השבוע (הגיעה לנמוך של 5 שנים, לפחות לפי הגרף שלה מי שנכנס עכשיו צפוי לרווח אדיר). בהצלחה חברים ושבוע מבורך
    סגור
  • 18.
    למר זקן חכם ועוקב אחר הזקן.
    Alef 11/10/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שאלתי :האם הייתה מעין מכה קלה בכנף או האסטרטגיה והבנת המצב לקתה בטעות מלכתחילה וזאת עוד לפני ההתדרדרות במצב הבטחוני והשפעתו על המצב.
    סגור
  • הזקן צדק בוא נהיה אמיתיים אבל צריך לחכות לראות אולי
    המסביר הלאומי 11/10/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 13
    אנחנו מתהפכים נתתי פה מאה פעמיים למה צריך לחכות ולראות אם קורה או לא תעקוב תרוויח
    סגור
  • למסביר הלאומי
    איתן 11/10/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    9 2
    למה אתה צריך להגיב על כל דבר גם אם אתה ממש לא מבין בו עדיף לפעמים לשתוק תאמין לי עדיף מאשר לכתוב עוד טוקבק סתמי ללא קשר נשאלה השאלה אסטרטגיה מלפני המצב הבטחוני להוריד את הבורסה בעקבות המצב או העליות בשבוע האחרון בארה"ב זה ישפיע לטובה איך כתב מר גרינברג פרשן ביספורטל נחיה ונראה עד ותוך כדי פרסום הדוחות מגמה לכאן או לשם וזה המצב הבטחוני ישפיע פה יום יומיים שלושה אבל מי שקובע זה מצב בסין אירופה ארה"ב ובעיקר מצב המשק פה אם הולכים להאטה או להעלאת ריבית ולהיפך להורדת ריבית ימים יגידו צריך אורח רוח וסבלנות רבה אז תבין ולא תמיד תקרא לכל מגיב מונגולאיד ועוד כנויים מסוגים שונים ומשונים
    סגור
  • איתן מונגולואיד צעיר אני אגיב ואומר מה אני רוצה אתה תתע
    המסביר הלאומי 11/10/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סק בעיסוקים שלך ובהפסדים שלך יותר חשוב מנחינתך כרגע בטח ובטח שלא אתה ולא דומייך הלוזרים יגידו לי מה לומר מתי ואיפה
    סגור
  • קרא שנית מה כתוב
    למסביר 11/10/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני מבין שלא הבנת לפי תגובתך.
    סגור
  • 17.
    אני מושקע בגבעות ומופסד על הנייר כסף רב (כמו גם תמימים
    אדם פרטי 11/10/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רבים כמוני שסידרו אותם בשקרים ורמאויות). להלן שאלתי: האם יש סיכוי שנראה בחזרה את הכספים שנגזלו מאיתנו, ואם כן- מתי? שאלה נוספת: מדוע הנהלת הבורסה והרשות לני״ע אינן נוקפות אצבע למען השבת כספם של המשקיעים? ושאלה אחרונה: האם ידוע על התפתחות חדשה בגבעות, ואם כן, מדוע אין דיווח לציבור כמתחייב על פי החוק? מוזר לראות היום באתר מאה נט ביקוש לרכישה בשער 0.7 - האם מתבשל משהו?
    סגור
  • ונזק כספי גבוה למשקיעים - לא ברור להיכן נעלמו להן רשויות
    אכן נגרם עוול רב 11/10/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החוק ואלה שאמורים להיות אחראים על מסחר הוגן ותקין בבורסה? מעניין עד מתי תימשך הסאגה העצובה הזו עם ציבור המשקיעים ומתי יחזירו להם את הכספים שלהם, אשר נמצאים כיום בהשעיית מסחר!?
    סגור
  • 16.
    בקושי יורדת - (ל"ת)
    הבורסה 11/10/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • תקבל
    מחר 11/10/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ת'יתר אל תידג
    סגור
  • 15.
    היום מכינים לנו הפתעה להיום או למחר מעניין מה הנוכלים
    המסביר הלאומי 11/10/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 12
    מכינים אני בחוץ עד יראו לי מה ההפתעה
    סגור
  • 1.אם אתה בחוץ. אז אתה בטוח עובד על כמה מאות שקלים.
    לסביח 11/10/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אם היית גדול לפי דבריך לא היית יכול בשוק הישראלי הקטן להיכנס ולצאת חופשי. 2. אתה בחוץ? כל כך הרבה הסתבכת וסיבכת כמו שטענו נגדך שהשוק לנפילות ופתאום לעליות ופתאום ל4600 ופתאום מפולת ופתאום מעוף 4600. אז אני חושבת שסך הכל עשית בשכל אם אתה בחוץ. יכול להיות שאתה שולט בטכניקה והגרפים כמעט כמו אייל אבל להפעיל אותם ולצרפם לפונדמנטל ובכלל מה קורה בעולם ועוד עיזים מכל עבר. אתה הולך לאיבוד ולא מצליח(כמעט אף אחד לא מצליח)לעמוד בקצב. אז אתה בחוץ ומה עכשיו . תן סופית לאן. ותפסיק לשגע ולערבב. אגב זה שאתה בחוץ לא תהייה שותף לארועים המתקרבים, אבל זאת זכותך. בהצלחה. אגב. אם אתה יכול לעשות לאחותי היפיפייה בת 20 ילד. אתגמלך כראוי.
    סגור
  • 14.
    ביקוש חריג באופל בלאנס ולא מפתיע
    שי 11/10/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאור הגידול המתמיד ברווחי החברה ובהון העצמי. שווה לעקב. עלייה של 10% מכניסה את האופצייה לכסף.
    סגור
  • הודעה במאיה בעבר דברה על מגעים לצרוף 2חברות
    אופל 11/10/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי זאת הסיבה. זה יעלה מאד את ההון העצמי של החברה שממילא נמצא בגידול מתמיד.
    סגור
  • יהיה מעניין אם יעלו את הביקוש כי אין מוכרים
    שי 11/10/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שער הבא בעלייה של 6% ואחרי זה 14%
    סגור
  • הביקוש הגדול הוא כנראה שיש כאלה שממשים את האופציה ומיד
    המסביר הלאומי 11/10/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 9
    נוצר במניה ביקוש שמי שרוצה לממש יוכל לעשות זאת ספקולציה שלי ותיאוריה בלבד
    סגור
  • זה ביקוש לא היצע, אם מישהו מימש את האופציה
    לא הבנתי 11/10/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא מקבל כבר מניות (הוא לא צריך להכניס ביקוש). הביקוש זה ביקוש למנייה בלי קשר לאופציות אם בכלל היה מימוש כי היא עדיין נחוץ לכסף.
    סגור
  • האפצייה עדיין לא בכסף אז למה לממש?
    לא הבנתי 11/10/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה ותכנס לכסף יש הגיון במימוש.
    סגור
  • מניסיון הנוכלים יודעים מה הם הולכים לעשות מראש לכן גם
    המסביר הלאומי 11/10/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם האופציה לא בכסף עדיין היא קרובה מאוד הם כבר מזרימים ביקושים לנייר ובמקביל ממשים את האופציה שוב תיאוריה שלי בלבד
    סגור
  • למסביר הלאומי
    איתן 11/10/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה לא בעניינים סתם מנסה להגיב על כל דבר ולבחוש בכל כל גם אם אתה לא מבין ענין ובכן המניה מחירה 144 לאחר עליה של 2-3% מחיר האופציה 10-11 מחיר מימוש נוכחי 155 אז ביחד זה 165-166 למניה אז אל תבלבל את המח כל שפוי יקנה ישירות ב144 ולא ב165 הבנת יא דפוק בשכל אין דבר כזה שהנובלים יממשו ב20-25% יותר מהמחיר דהיום אש סתם לכתוב טוקבק על מה ולמה סתם להוכיח ידע שאין לך בנדון
    סגור
  • מנסים להעלות מחיר מנייה על מנת שהאופצייה תכנס לכסף
    לא הבנתי 11/10/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויהיה כדאי לממש. נחמד.
    סגור
  • גדול יותר מהמחזור הממוצע! (ל"ת)
    שי 11/10/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    האתר החדש של בנק הפועלים $$$$$$$$$$
    אייל 11/10/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביזיון פשוש ביזיון.....מזעזע לא נח מנסים להמציא את הגלגל הרסו לעצמם את כל המוניטין והלקוחות !!!
    סגור
  • תראה את אתר דיסקונט ותבין מה זו נפילה (ל"ת)
    לאייל 11/10/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אל על בדרך למעלה
    ישראל 11/10/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחריי הירידה החדה בדרך למעלה שוב big time
    סגור
  • לאן
    ירון 11/10/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחלל
    סגור
  • גם אני בפנים ותאמת מחכה לסוף היום..אם תסגור מתחת ל164.6 (ל"ת)
    טל123 11/10/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כן פייט
    מקורב 11/10/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקרוב הודעה מרעישה - סבלנות.
    סגור
  • חח
    ירון 11/10/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן שומעים עד לכאן את הרעש
    סגור
  • כן פייט
    יובל 11/10/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מריץ ולא ממליץ , אבל לא הייתי מזלזל. רצות שמועות חזקות בכל מיני מקומות לגבי הודעה
    סגור
  • 10.
    השוק הישראלי תמיד היה מנותק ממצב בטחוני הכל סיפורים ראו
    המסביר הלאומי 11/10/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    את מלחמת לבנון ה 2 ראו את צוק איתן תמיד היינו בכוון עליות מה שכן הייתי ממליץ זה דבר פשוט חכו לראות האם חוזה הסנופי חוצה את רמת ה 2011 ו 2016 למה לא להיות חכם לעזעזל אני לא מבין אותכם הרי הם חוגגים על תחושות הבטן שלנו הזרים ותוכנות המחשב עושים בנו מה שהם רוצים למה לא לחכות להם בפינה כמו שהם מחכים לנו אני לא יבין את זה לעולם את הטיפשות של לנחש
    סגור
  • צודק
    אור 11/10/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך להמתין יום יומיים
    סגור
  • אור תלך בעבקבות המספרים שאני נותן תרוויח הון אני אף פעם
    המסביר הלאומי 11/10/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 11
    לא מקובע למטה או למעלה אני עובד רק לפי מספרים מה איכפת לי למעלה או למטה אני רוצה להרוויח לכן אינני מאלה שנכנסים ראש בקיר זכור את המספרים שנתתי לגבי חוזה הסנופי ותפעל בדיוק לפי מה אמרתי ותראה מי גאון אני או המונגולואידים שמבינים אולי בעגבניות או בבסטות בבשוק ולא בבורסה
    סגור
  • למסביר אתה סתם על המקלדה ללא הגיון כלשהו סתם סתם
    אפרים 11/10/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מה הקשקוש הזה שלך יא חולה מקלדת ומחשב גם שאתה לא מבין מאומה אתה חייב פשוט חייב להראות וליראות את עצמך באתר הזה פשוט אתה חולה ומשועמם אם על כל דבר ובכל דבר אתה מתערב גם שאתה לא מבין בזה כלום אז חבל שיש פה כמה שעונים לך בכלל ואני פונה לשפויים באתר לא לענות לו ולא להתיחס הוא משועמם בטלן שיום ולילה יושב על המקלדת אז אני פונה לחברי הפורום פה אנא מכם לא להתיחס ולא להגיב כמו שנעשה לחתול לדחליל ולאחרים פה עד שנעלמו מחוסר מהאתר בגלל חוסר התייחסות אליהם מקווה שהבנתם כל טוב לכולם
    סגור
  • למר אפריים(האם לוי?) לא מכיר או קורא את המסביר כמעט..
    א 11/10/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל מקריאת דבריך הקצרים כאן, מקבל אני את הרושם שהערותיך וכוונותייך באות מעומק נשמה טובה שרוצה רק להייטיב. אנו מודים לך שהוצאת את הערמונים מן האש והבאת לפיתחנו מעט שפיות(בימינו גם זה מספיק)והוראת לנו את הדרך הנכונה. נ.ב: אם תימצא באתרי העל כמו אקונומיס או וול סטריט ז'ורנל תוכל לראות שהחופש להביע הוא מעל לכל..אבל..מסתובבת בכל כתבה מעין יד ומוח נקי שעושה סדר בעניינים. תבורך.
    סגור
  • מה פרוש המשפט אני לא יבין את זה
    לסביח 11/10/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין דבר כזה בעברית. ובמלחמות שהזכרת אתה ממש לא זוכר למרות שלא היית חייל מילואים במלחמות ואני מניח גם לא היית בסדיר אף פעם. ומה פרוש תוכנות המחשב עושים בנו מה שהם רוצים. דבר ראשון אין גם כאן משפט כזה בעברית. דבר שני הן עושות בך מה שרוצות ולא בנו. הבנתו? והאם מעוף באמת ל6000 וגובוקיט ואתה ואחד שמבין קונים את גוגל כמובטח?
    סגור
  • לפי ה 6000 במעוף והגוגלים שלך אני מבין סופית שמיותר
    המסביר הלאומי 11/10/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    10 13
    להגיב לך אתה כבר עושה צחוק מעצמך ביי ביי מונגולואיד
    סגור
  • 9.
    ביוטיים
    ריטצ 11/10/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציאה .תעלה מאוד כתוצאת פיתוח תרופה לסרטן.
    סגור
  • 8.
    אל-על לא תלויה רק במחיר הנפט
    amer 11/10/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל-על לא תלויה רק במחיר הנפט עשיתם מאל-על חברה של שיווק גז....השתגעתם!!!! אל-על היא חברת תעופה מוצלחת ועשירה...חדל זיוני שכל.
    סגור
  • אל על
    צביקה 11/10/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנפחה אך ורק בגלל מחירי ההפט זה ברור כשמש
    סגור
  • ממש לא אל על חברת התעופה היחידה בעולם עם עלויות אבטחה
    המסביר הלאומי 11/10/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 8
    שאין אותם לשום חברה מצב הבטחוני ומצב שוק התעופה הרבה יותר קובע לגבי אל על מחיר הנפט הוא סהכ תירוץ לשחקנים מתי לעלות מתי לרדת אני זוכר מחיר נפט ב 20 דולר ואל היתה כבר בירידות חדות הכל סיפורי צוונג צינג
    סגור
  • 7.
    תגידו אתם באמת חושבים על עליות כמו בעולם ??
    לחץץץץץץץץ 11/10/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    פה זה לא אמריקה וגם לא גרמניה פה זה ארץ ישראל יזלמה פה יש חוקים חדשים פה יש תנאים שונים פה יש אבל גם פה אין ואין ואין שם המשחק הוא לחץ !!! אוקטבור 2000 אני חוזר
    סגור
  • לא היו שום עליות בעולם זה סתם כותרת גרמניה יום חמישי
    המסביר הלאומי 11/10/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 7
    היתה 10100 תוך כדי יום ויום שישי סיימה פחות אז איזה עליות היו אל תתרגשו מכותרות
    סגור
  • 6.
    יהודי זה נשמה (ל"ת)
    מוחמד 11/10/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    שבוע טוב חמודים ומטרידים (ל"ת)
    ילנה 11/10/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • מה את מקטרת מאמוש חאזיושקה
    ולדימיר 11/10/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    10 2
    למה מטרידים? את לא רואה שאנו לוקחים מספר ומחכים בשקט? לא נדחפים. כל אחד יקבל את שלו.
    סגור
  • 4.
    התשובה האם נגמרו הירידות לא נמצא בבורסה בתל אביב התשובה
    המסביר הלאומי 11/10/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 9
    נמצאת יותר בארהב אם חוזה הסנופי יסיים יום אחד מעל 2011 עד 2016 מגמת העליות חזרה באם לא אז אנחנו עדיין בירידות עם תיקונים פה ושם שבוע טוב
    סגור
  • למסביר
    א או א 11/10/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    35 3
    הבחנתי הבוקר שמכל האתרים בישראל ויש המונים)סריקה פשוטה בגולם העל שלנו) רק דמרקר משום מה טוען לירידות ומתייחס למצב הבטחוני. מעניין שכולם כה אופטימים. ואני מוכרח לשאול את אדוני המכובד. האם לא שינית דעתך ביום שישי לאחר שקראת את גורביץ' אופטימי והצטרפת אליו? אז שניכם טועים וכמובן כל 99% מהציבור והאתרים והפרשנים.(אבקשך להתעלם לפחות בתשובה לשאלתי ליריבות שקיימת לך עם אייל..דגש..לך עם אייל) אז...מירב הסיכויים שהמצב הבטחוני הלא סיפטי שאנו נמצאים בו יתחברו למצב הכלכלי ובכלל הקשים..העולם זה אופרה אחרת ואולי הרבה יותר קשה.
    סגור
  • למסביר
    א או א 11/10/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    39 3
    אז מה יהיה בתל אביב. למה לא נדע? היא כמו העולם מתנהלת בגדול. המצב הבטחוני הוא פחות מהותי מאשר ס.פ? מעניין. אם כבר, אז עליך להסביר שכוונתך לשער החוזה על הס.פ שהינו 2006.75 ולא השער הרישמי שהינו 2014.89. עכשיו מר מסביר. מה הקשר בין מחט לתחת?(יסלח לי כבודו)בדקתי בכל התורות והשיטות והתיזות והניתוחים והפרשנויות בכל רחבי תבל. לא מצאתי עדות קטנה ביותר בהקשר לשער חוזה הס.פ(ועוד פעם למה לעזאזל ולא השער עצמו אם כבר)לבין העולם יירד או יעלה. אבקש הסברך שלדעתי הנימוקים יהיו הזויים אם תענה לעניין בכלל. יום טוב לך . נ.ב: ושאלה נוספת לכבודו המלומד. את יום חמישי בערב סיכמת עם סיגריות קובניות(תגובות 46 47) ופסימיות אינסופית. ובשבת התהפכת וטענת שעד אותו רגע היית פסימי אולם עקב דברים משמעותיים שקרו שינית חשיבתך מקצה לקצה. מעניין מה קרה באותם 12 שעות גורליות?
    סגור
  • מונגולואיד שאומר לי על המספרים שאני נותן מחט תחת וכו
    המסביר הלאומי 11/10/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 14
    הוא מונגולואיד אתה תמשיך להתנהל כמו מונגולואיד ואני יתנהל לפי מספרים נראה מי יגיע ראשון יא מונגול אגב הסיגר הקובני הוא סיגר איכותי כדאי לך לנסות כמובן זה יקר אני לא חושב שאתה יכול להרשות לעצמך ולגבי פסימיות ואופטימיות אני לא נכנס ראש בקיר מה אני רואה לנכון לגבי אותו זמן נתון כך אני פועל בורסה זה דבר דינמי ומה שדינמי משתנה מעת לעת לפי צורכי השוק באותה עת יא מונגול שתבין בורסה כמוני נדבר עד אז לך לגורביץ ולניתוחיו המעפנים שטועה כל החיים סטטיסטית גורביץ קולע 1 ל 10 משמע אחוזי ההצלחה שלו 10 אחוז ואילו שלי הם 80 אחוז יא מונגולואיד
    סגור
  • שאלות
    לסביח 11/10/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    13 1
    1.אין בעברית אני יתנהל. 2.גורביץ' רץ לפני המגמה ואתה רץ אחרי המגמה וגם כך טועה.אתה באמת חושב שיש לך עסק עם טומטומים? אתה 24/7מסביב למחשב ובכל זאת לא תופש את הבורסה אפילו בזנבה. רץ ממעוף ל4600 וגוגל זה גובוקיט ומשם למפולת וקריסות ומשם מיידית להייתי פסימי ועכשיו אופטימי והפתעות טובות בדרך. יאללא תפסיק לערבב אותנו. תהיה כמו גורביץ. אולי טועה לפעמים אבל לא מחרבש לנו המוח בשקרים.
    סגור
  • מי רץ איפה רץ אני עדיין באותה דעה מונגולואיד עד אשר
    המסביר הלאומי 11/10/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 9
    חוזה הסנופי יראה לי סוף יום מעל 2011 ובהמהלך יום מעל 2016 יא מונגולואיד בטוח שהבנת הנקרא שלך היא 0 כמו ההבנה בבורסה
    סגור
  • שבוע טוב
    אור 11/10/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 9
    אני לא מסכים איתך. אין סיבה לירידות פרט למצב הבטחוני שיתן ברקס קטן.
    סגור
  • אתה צודק במבי
    לאור 11/10/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין סיבה לירידות כי המצב דבש מהבחינה כלכלית בטחונית ומה לא. מר אור במבי. תן לי סיבה אחת ויחידה ובודדת לעליות בארץ. נגמור עם זה אשאלך על העולם.
    סגור
  • לאור ו א או א ביום שישי תקראו טוב טוב מה אמרתי לא אמרתי
    המסביר הלאומי 11/10/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 9
    שאני מסכים עם גורביץ ולא אמרתי שינוי כוון מה שאמרתי שאנחנו במלכוד וכל עוד חוזה הסנופי לא סוגר מעל 2011 לפחות כוון הירידות נמשך ובאם חוזה הסנופי יגמור מעל 2011 ויבור תוך יומי את 2016 אז יש שינוי מהותי בכוון השוק בארהב ופניהם לעליות עד שזה לא קורה הכוון למטה עדיין
    סגור
  • המפט לך בכותרת
    לסביח 11/10/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    עובר כחוט השני בין היפוכי דבריך:" אמרתי לא אמרתי" יענו ככה וככה.
    סגור
  • 3.
    תמיד במצב ביטחוני הבורסה עולה ! זה בדוק. (ל"ת)
    חיים גת 11/10/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • עולה אולי כן אולי לא אבל זמני או מגמה יא מונגול (ל"ת)
    המסביר הלאומי 11/10/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • עולה או יורדת תחליט כבר.
    למסביר הקוקס 11/10/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האם מעוף ל4600 וג'ובוקיט להיות גוגל או התהפך העניין באופן מהותי ואנו לירידות. מלצר..פעמיים קוקס ופעם מונגול עם קצפת.
    סגור
  • אז כדאי שתתפלל חזק
    לחיים גת 11/10/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    11 5
    שמצבנו הבטחוני יהיה גרוע על מנת שהבורסה תעלה. מ'כפת לך להורגים ופצועים ואיום ענק על ישראל. העיקר שהעגלה הזקנה וההזוייה תעלה. אף הפעם, כנראה תופתע.
    סגור
  • 2.
    איך אפשר להגיב גם לעליות וגם למצב הבטחוני
    נסתרות דרכי האל 11/10/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מי שקונה כעת מניות מהמר. חבל על כספו. !!!
    סגור
  • 1.
    בכל מדינה נורמלית במצב כזה הבורסה 3 למטה
    שחקן קזינו 11/10/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    12 11
    בקזינו כמו בקזינו אי אפשר לדעת עוד יכולים לעלות 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות