לא חבל להוציא כסף סתם? קבלו כמה טיפים לחסכון בעלויות
העולם המודרני שבו אנו חיים הוא תחרותי מאוד שכן, בכל תחום ובכל נישה תוכלו לראות מגוון רחב מאוד של בתי עסק אשר מציעים את שירותיהם לכל הדורש בעת רכישה של מוצרים מכל סוג שהוא. תחרות שכזו היא מעולה מאחר והיא גורמת לכל הצדדים המעורבים לשפר את שירותיהם ובכך בעצם תורמת לצרכנים, אך עם זאת, ריבוי אפשרויות גדול שכזה יכול פעמים רבות להקשות על ביצוע הבחירה הנכונה באשר למקום שבו תרכשו. ובכן, חשוב מאוד לבחור מקום איכותי ואמין עם מוניטין של בית עסק מקצועי, אך חשוב לא פחות להיות צרכנים חכמים ולערוך השוואת מחירים בצורה הנכונה לפני ביצוע הרכישה. אז איך אפשר לשלב את השניים ואיך אפשר לחסוך עלויות בעת כל רכישה? בכתבה זו החלטנו לרכז עבורכם מספר עצות מומחים שיסייעו לכם בכך.
חסכון בעלויות - טיפים מנצחים
• הגדרת צרכים מקדימה - השוואת מחירים השוואת מחירים נכונה אינה רק אומרת כי תמצאו את העסקה הזולה ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר עבור המוצר שבו אתם מעוניינים שכן, מטרתה של השוואת מחירים חכמה היא למצוא לכם את העסקה הטובה ביותר. למעשה, העסקה הטובה ביותר עבורכם אמורה לענות על הצרכים שלכם ולהביא לכם את הערך הגבוה ביותר תמורת העלות שתשלמו. על כן, לפני שאתם מחפשים אחר המקום שבו תרכשו את המוצר בו אתם מעוניינים, הרי שעליכם להגדיר מראש מהם הצרכים שלהם בעת הרכישה. לדוגמא, במידה ואתם מחפשים אחר מקום אמין שתוכלו לרכוש בו מחשב נייד, עליכם לחשוב היטב מה חשוב לכם במהלך תהליך הרכישה לפני שתמשיכו בהשוואת המחירים. האם קריטי לכם שהמקום יהיה יבואן רשמי של יצרנית המחשב שתקנו? האם שירות תיקונים בלעדי הוא דיל ברייקר?
• צרפו חבר או מכר אל העסקה - בתי עסק רבים מציעים מחירים אטרקטיביים יותר עבור רכישות גדולות או לחילופין, מעין הנחה מסוימת עבור כמויות. כך שבהינתן רכישה גדולה, תוכלו לקבל חסכון בעלויות גדול יותר מכפי שדמיינתם. לכן, כאשר אתם ניגשים אל הרכישה של המוצר שבו אתם מעוניינים, תמיד יהיה מומלץ לחפש מי מהחברים או המכרים שלכם זקוק למוצר דומה, כך שבמקרה ומצאתם תוכלו לצרף אותו אל העסקה שלכם ולקבל מחיר יותר טוב מבלי שתצטרכו להגדיל את העסקה שלכם בעצמכם.
שורה תחתונה
אין ספק כי בעולם שבו אנו חיים, לא תמיד יהיה קל למצוא את העסקה הכי טובה שכן, למצוא את הבחירה הנכונה מתוך כל האפשרויות השונות הקיימות זוהי משימה לא פשוטה כלל. אמנם, בהינתן מעקב אחר הדגשים החשובים שהזכרנו בכתבה זו תוכלו לערוך השוואת מחירים חכמה שמטרתה העיקרית היא לסייע לכם להגיע אל העסקה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר עבורכם ובכך לבצע רכישה חכמה.
היוניקורן הישראלי הבא נמצא בדרך להנפקה באוסטרליה
החברה הישראלית עומדת בפני הנפקה בבורסה הרחוקה ותהפוך לחברה ציבורית
TCM היא חברת טכנולוגיה וביג דאטה. החברה מחזיקה במוצר פיננסי בתחום הסחר מקוון. לקוחותיה מייצרים כבר שנים רווחים חודשיים תוך שהם נהנים מרמת סיכון נמוכה מאוד. הדבר נובע מיכולתה של החברה לנבא בדייקנות את עולם הסחר המקוון באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מערכות AI בניהול ביג דאטה המייצרות נכסים דיגיטליים מניבים. היא מסוגלת להעריך בדייקנות את שווי הנכסים, החנויות המקוונות. המערכת מייצרת שווי ערך מדויק,אלפי נתונים נכנסים למאגר הטכנולוגי והדאטה של החברה, שם מייצרים אנליסטים שהם מומחים עולמיים, את כל התהליך: מה השווי הנוכחי? כמה כדאי לשלם לצורך רכישת החנות? באיזה תחום כדאי להשקיע כרגע? באיזה נתח שוק צפויה התפתחות קרובה? באיזה חלק של העולם צפויה ההזדמנות הבאה? גבי בר, מנכ"ל משותף ומייסד החברה: "אנו מעסיקים את צוות המוחות הטוב בעולם לתחום הסחר המקוון. הדאטה שלנו פורצת דרך ובשילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק, קידום, ניהול ופיתוח – יצרנו חברה עולמית מובילה. לפני כמה ימים העתקנו חנות מצליחה מדרום אמריקה לעוד ארבע יבשות בעולם והבאנו אותה לרווח של 300 אלף דולר. אנו לוקחים חנויות מקומיות עתירות פוטנציאל והופכים אותן לסיפור הצלחה גלובאלי, כולל שרשרת הפצה מקצוענית". חברת TCM מבוססת על ערכי ליבה של אמון ונדיבות ללקוחותיה ,הקמנו קהילת לקוחות שותפים אומרת שני בר מנכלית משותפת ומייסדת, מה שהופך את ההון האנושי שלנו לבעלי שליחות מול לקוחות החברה , להעניק להם ערך כל יום מחדש להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.החזון שלנו להנגיש את המסחר הדיגיטלי ללקוחותינו והיום גם לבעלי המניות של TCM. פיתחנו אפליקציית חזון שכל אנשי הצוות כותבים יום יום את החזון היומי מתוך ידיעה וחוויה רגשית שהוא כבר מתרחש. משבר הקורונה זירז את המגמה העולמית ולפיה קניוני האון ליין מתחזקים על חשבון החנויות הפיזיות. על פי חברת TCM , הסחר ברשת עמד על 12 אחוזים מהסחר העולמי לפני חודשיים וכרגע הוא הכפיל את כוחו ועוד יש המון מקום לצמיחה. גבי בר: "העולם הקמעונאי הפיזי יצטמק בתוך שנה לעשרה אחוזים מהשוק. אנשים עוברים מהפך מחשבתי שתכליתו לשמור על בריאותם, להתרחק, להתבודד. כל משבר עשה משהו לעולם. אחרי אסון התאומים השתנו הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה, התחלנו לקבל חדירה לפרטיות כצורך מתבקש. גם פה יהיה תהליך אבולוציוני. אנשים מעל גיל 50 נכנסים כחדשים לתחום הרכישה און ליין, קהלים גדולים וחדשים בעולם מצטרפים לטרנד". בחברה הישראלית מנתחים מדי שעה את הנתונים מאתרי הסחר הגדולים: אי ביי, אמאזון ועוד. אלפי נתונים עשרות אלפי טרה בייטים מנותבים אל מערכות לומדות למידה עמוקה בעזרת בינה מלאכותית. המערכות מנתחות את הצורך במוצרים רלוונטיים, בודקות מדדי ביקושים בכל שעה מסביב לעולם וממליצות האם לשנות את אופן הגשת המוצר לעולם מבחינה שיווקית. למשל: האם נכון לשמור על אופן אריזת והגשת המוצר בכל מדינה או שיש להתאימו מחדש לכל אזור בעולם? החברה פעילה כמעט כעשור , מייסדיה הם גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים הוא מגיע מרקע טכנולוגי, עבד בחברות דומות בארה"ב במשך עשור. הוא מעורב בעולם הסחר המקוון מעל 20 שנה. שני מלווה את צוות המנהלים המנוסה למצוינות, לחזון והערכים להעניק ערך ללקוחות ובעלי מניות של TCM , עסקה בשיווק ומיתוג. ושוק ההון. TCM נמצאת כרגע בתהליך הנפקה בבורסה באוסטרליה. ההנפקה עצמה מתוכננת לספטמבר הקרוב. המשמעות היא שהחברה הופכת לחברה ציבורית. בתהליך טרום ההנפקה גוייס כסף מלקוחות החברה ,שמעיד על אמון במערכת יחסים שיש ל TCM עם לקוחותיה שרואה בהם שותפים אמיתיים לחזון ,להנגיש את השפע מהמסחר הדיגיטלי,. זה התבצע במטרה לאפשר לחברה לרכוש עוד נכסים דיגיטאליים ,להמשיך להשקיע בטכנולוגיה להשבחת הנכסים. גבי בר: "לקוחותינו הם הכוח המניע של - TCMעבור הרווחים שלהם אנחנו קמים בבוקר, הצמיחה של החברה מגיעה מהלב הפועם שלה-הלקוחות וההון האנושי של החברה שמזין אחד את השני הצוות פועל מסביב לשעון למען ריווחיות הלקוחות והלקוחות מביעים אמון , בהמשך הצמיחה שלהם יחד איתנו .החברה מעסיקה 110 עובדים. בישראל 45 עובדים ובעולם עוד 65 שפועלים ממכסיקו, מהפיליפינים, ארה"ב ורומניה. מה עומד מאחורי חזון החברה? מסביר גבי בר: "השוק של הסחר המקוון מתאפיין בקהל גדול ופרטי. אנשים הקימו עסקים באמזון וחלקם הצליחו בצורה מסוימת להרוויח. לנו יש עניין לרכוש לתוך המערכות שלנו חנויות פרטיות רבות ככל האפשר מסוג זה. השוק מצטמצם ומתמקצע ולפרטיים קשה יותר ליצור רווחים יפים כרגע. מה שבעבר הלא רחוק היה פשוט, נעשה כמעט לא אפשרי. הנתונים מראים שכרגע, רק 8 אחוז מהחנויות הפרטיות נושאות רווחים באופן קבוע ומדי חודש. זה קורה כיוון שהטכנולוגיה התפתחה, התחרות גדלה ועסקי אוף ליין עברו לאון ליין. כולם מנסים למכור שם, אז צריך להיות מקצוען. זה כבר לא עסק לשעות הפנאי עבור חובבנים, חסמי הכניסה גדלו. כדי להצליח צריך להקים חברה עם מוניטין, יכולות פיננסיות והרבה טכנולוגיה. אנו מחפשים נכסים דיגיטאליים שאין להם יכול להתרחב, זאת במטרה להפוך ל"בית של מותגים עולמיים" שזקוקים להשבחה, השקעה ופיתוח עסקי. אנו רוצים להרחיב את המותגים הקיימים, להיות הבית של המותגים הפרטיים. בצורה זו יש לנו יכולת לגדול מתוך המותגים ולא רק בקניית נכסים. אנו הופכים ברנדים לברנדים עולמיים וצומחים איתם. תפקידנו הוא לאתר נכסים טובים, לקנות, להעצים, את חלקם למכור ברווחיות. יש ברנדים שקנינו ואינם מיועדים למכירה. הכל עניין של בסיס טכנולוגי והון אנושי שפועל, חושב ונושם את השליחות להטיב כל יום מחדש." ההון האנושי שלנו הוא נכס שאנחנו מטפחים אותו- עם שיעורי פילאטיס, סדנאות מנטליות, מפגשים חברתיים ופרוייקט ה-WHYבו כל איש צוות מקבל מקבל התייחסות אישית לעולמו. בחברה מדברים על חבילת ערכים וערכי ליבה עמוקים ברמה של בניית סיסטם והרכבת DNAעסקי. החברה פועלת כדי לייצר מוצר פיננסי פשוט ולהנגיש לאנשים את ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מהמסחר המקוון. סוג המוצר גבי בר מסביר: "זה מוצר פיננסי ולא השקעה. אנו לא מקבילים לאופציות אחרות, אלא יחודיים. אנו חברת יוניקורן בעולמות המוצר הפיננסי כי אין עוד חברה שאיחדה את עולם הסחר המקוון והפיננסים ביחד . עולם הסחר המקוון מייצר תשואות ורווחים פנומינאליים. הבאנו לישראל את היכולת להיות חלק מתבנית הסחר כחלק מהתפתחות וצמיחה של שוק". ורמת הסיכון? "הסיכון נמוך כי עולם הסחר צמח בכפולות ומתפתח באחוזים רבים מדי רבעון. הגדילה הזו מפחיתה את הסיכון מעצמה. תרבות הצריכה ברשת מתעצמת והולכת. הביקושים גדולים גם בזמן של מיתון עולמי. גם בתקופה בה פחות אנשים קונים, עדיין יותר אנשים קונים און ליין. גרף היצע וביקוש מראה ביקושים יורדים אבל הגרף זז ימינה ויש יותר שוק. לכן עולם הסחר המקוון רשם רווחים מצויינים גם בתקופת השפל האחרונה. הנתונים האלו מקטינים סיכונים. חנות פיזית, היא סיכון הרבה יותר משמעותי כרגע. זאת ועוד, אנו מחפשים חנויות שכבר מוכרות ומרוויחות בשוק המקומי. חנות שכבר מוכרת ומרוויחה יכולה, בטיפול מקצועי, להתרחב לעולם כולו. אנו מגדילים אותה, חושפים אותה. בכוחנו להנגיש חנות בברזיל, בלחיצת כפתור, לעוד יבשות – כולל אריזה מחדש, שפה, גרפיקה, קידום מכירות, שיווק ומכירות ברור שלכל עסקה יש תוכנית אנליסטית סיכון-סיכוי, הסיכון היחיד אצלנו הוא פשוט, להרוויח קצת פחות" כי תמיד לכל מוצר יש מחיר באינטרנט, במידה וקצב המכירות יורד, אנחנו מקפיצים קופוני הנחות ומחברים את הכלים הטכנולוגיים לאתר רוכשים לחנויות. על ההנפקה הקרובה לשוק האוסטרלי, אומר גבי בר: "החברה הופכת להיות חברה ציבורית כדי לגייס כסף לקראת כניסה לנכסים נוספים בשותפות עם הלקוחות. היכולת לנתח ולזהות את העסקאות, ביחד עם תוכנית תמחור, קנייה וניהול מקצה לקצה – הופך אותנו לפוטנציאל של חברת מיליארד דולר שווי". בחברה לא מסתירים את ההעדפה להנפקה באוסטרליה משיקולי הטבות מפליגות. "שם אנחנו הולכים להיות ההנפקה הכי גדולה השנה באוסטרליה , לפי דברי החתמים והברוקרים המקומיים, ". בימים אלה נבחנות 100 עסקאות פוטנציאליות חדשות. עסקה שנמצאת על השולחן בשווי שני מיליון דולר היא סביב תחום מוצרי היין. בסביבת הנכסים הדיגיטאליים מחזיקה כרגע החברה 300 משקיעים, יש אלף משקיעים בכל התחומים. "המודל שלנו פורץ דרך ונלמד בחברות גדולות. אנו מבצעים ניתוח אנליטי לעסקים און ליין. הברוקר האוסטרלי סיפר לנו שהוא חיפש בשנה האחרונה חברות שעושות מכירה און ליין בצורה טובה, כאלה שעוסקות בבניית מוצר פיננסי. לדבריו, הבאנו את כל החבילה ולדעתו ההנפקה הזו היא הזדמנות שאי אפשר לפספס". לביקור בדף האוהדים שלנו: https://www.facebook.com/tcmdigital/ בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק: http://lp2.tcmdigital.co.il/da