רצף של עסקאות: מזור קיבלה הזמנה ראשונה למערכת הרנסנס בטייוואן

המערכת הוזמנה על ידי המפיץ של החברה ומיועדת להתקנה בבית חולים בטיוואן במהלך הרבעון השני של שנת 2013
תומר קורנפלד | (4)

מזור מספקת מתנה קטנה למשקיעים לחג הפסח. חברת מזור רובוטיקה מדווחת על הזמנה ראשונה למערכת הרובוטית שפיתחה הרנסנס בטייוואן. העסקה מצטרפת לעסקה נוספת עליה דיווחה החברה לפני יומיים בבי"ח בטקסס ולפני כשבוע בפלורידה.

במזור מסבירים שהמערכת שנרכשה היא המערכת הראשונה שהוזמנה על ידי המפיץ במדינה. המערכת מיועדת להתקנה בבית חולים במדינה במהלך הרבעון השני של השנה. ההזמנה התאפשרה לאחר שבינואר השנה קיבלה אישור רגולטורי לייבוא ושיווק המערכת במדינה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ביום כזה של ירידות , מזור עולה 7%. זו הרמי לוי הבאה (ל"ת)
    סתם אחד 28/03/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    האורטופד 28/03/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    חזק ואמץ המשיכו כך.
  • 2.
    007 28/03/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    עוד כמה עסקאות והמניה בשער 2000 ואל תשכחו בקרוב הנפקה בנאסדק
  • 1.
    בהצלחה למשקיעים 28/03/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    היא עוד תכפיל עצמה פי 50

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".