
חי בסרט: חיים הכט נבחר לפרזנטור של רשת "עולם הקולנוע"
חיים הכט בקמפיין של "עולם הקולנוע" (צילום: יח"צ עולם הקולנוע)
.
איש הטלוויזיה והבעלים של תחנת הרדיו האזורית קול רגע, חיים הכט, יוביל את קמפיין הפרסום של רשת מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והסלולר "עולם הקולנוע". כבר הערב יעלה קמפיין חדש של הרשת בפרסיה ארצית טלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, בתקציב של כחמישה מיליון שקלים, בהובלת משרד הפרסום אברהם.
הרשת מונה 20 סניפים בפריסה ארצית ועל פי אנשיה, נמצאת בגידול מתמיד. היא מציעה מגוון גדול של מוצרים לבנים, ובהם מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים.
בקמפיין מדבר הכט על מגוון ושפע המוצרים הקיימים ב"עולם הקולנוע" ועל כך שכל אדם יכול למצוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בהתאם לצרכיו.
הכט זכור בעיקר בזכות תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" אותה המציא והגיש שנים, ובוחנת את אמינותם של מספר בעלי מקצוע ממגוון תחומים. לפני כארבע שנים הוחלף על ידי חיים אתגר.
בחברה בחרו בו לשמש כפרזנטור משום שהוא "מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח הישראלי, ועל כן מזוהה עם ערכיה של רשת עולם הקולנוע".
מנכ"ל הרשת מקסים אוחנה מסר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה העמוק והנכון עם חיים הכט. רשת עולם הקולנוע מציעה לצרכן הישראלי שפע של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממגוון מותגים מתקדמים במחיר שווה לכל כיס ועם אמינות ואחריות מובטחת. לכן, הבחירה בחיים הכט, המזוהה כל כך עם ערכים אלו, להוביל את מהלך הפרסום החדש של הרשת תואם את אסטרטגיית הקמפיין ואת היעדים אליהם אנו מכוונים ברשת".
לאורך השנים הוביל הכט לא מעט קמפיינים. זה החל עם אינטרנט זהב 015 אי-שם ב-2004, והמשיך עם המערכת למניעת תאונות אייווקס ב-2008, קמפיין של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן ב-2013, קמפיין של לשכת התיאום של הארגונים העסקיים ב-2016, קמפיין של רשות המסים ב-2018, ושל חברת הטכנולוגיה ComSign וחברת הבלוק האדום - שני הקמפיינים הושקו ב-2019

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7