חיים הכט בקמפיין עולם הקולנוע
צילום: יחצ עולם הקולנוע

חי בסרט: חיים הכט נבחר לפרזנטור של רשת "עולם הקולנוע"

אחרי שלל קמפיינים שעשה לאורך השנים, התוכנית "יצאת צדיק" שמזוהה יותר מכל עם הכט, גם הביאה לו קמפיין חדש משום שהוא "מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח". בקמפיין של פרסום אברהם יושקעו 5 מיליון שקלים
ביז מדיה |

חיים הכט בקמפיין של "עולם הקולנוע" (צילום: יח"צ עולם הקולנוע)

.

איש הטלוויזיה והבעלים של תחנת הרדיו האזורית קול רגע, חיים הכט, יוביל את קמפיין הפרסום של רשת מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והסלולר "עולם הקולנוע". כבר הערב יעלה קמפיין חדש של הרשת בפרסיה ארצית טלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, בתקציב של כחמישה מיליון שקלים, בהובלת משרד הפרסום אברהם.

 

הרשת מונה 20 סניפים בפריסה ארצית ועל פי אנשיה, נמצאת בגידול מתמיד. היא מציעה מגוון גדול של מוצרים לבנים, ובהם מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים.

 

בקמפיין מדבר הכט על מגוון ושפע המוצרים הקיימים ב"עולם הקולנוע" ועל כך שכל אדם יכול למצוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בהתאם לצרכיו.

 

הכט זכור בעיקר בזכות תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" אותה המציא והגיש שנים, ובוחנת את אמינותם של מספר בעלי מקצוע ממגוון תחומים. לפני כארבע שנים הוחלף על ידי חיים אתגר.

 

בחברה בחרו בו לשמש כפרזנטור משום שהוא "מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח הישראלי, ועל כן מזוהה עם ערכיה של רשת עולם הקולנוע".

 

מנכ"ל הרשת מקסים אוחנה מסר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה העמוק והנכון עם חיים הכט. רשת עולם הקולנוע מציעה לצרכן הישראלי שפע של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממגוון מותגים מתקדמים במחיר שווה לכל כיס ועם אמינות ואחריות מובטחת. לכן, הבחירה בחיים הכט, המזוהה כל כך עם ערכים אלו, להוביל את מהלך הפרסום החדש של הרשת תואם את אסטרטגיית הקמפיין ואת היעדים אליהם אנו מכוונים ברשת".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.