הערב העצוב של רשת: 6% למהדורה, רק 4% בלב הפריים-טיים
עוד ערב שברשת ירצו לשכוח. בלב ליבו של הפריים טיים, החלק הראשון מבין שניים של "קעקועים" עם אסף גרניט (שיתוף פעולה של רשת עם HOT), רשם 4%, פי חמישה פחות מחתונה ממבט ראשון (קשת) שהניבה 20.2%. הנתון המעניין של הערב: ההפסד של מכבי חיפה למכבי ת"א (ספורט5) רשם רייטינג גבוה של 8%.
ורגע לפני כן, חדשות 13 הסתפקה ב-6%, מול 14.1% פושרים אגב למהדורת חדשות 12.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 14%, חי בלילה (קשת) קיבלה 8.1%, הצינור (רשת) והיום שהיה (רשת) כמעט לא היו נוכחות במשחק – עם 3.9% ו-2.9% בהתאמה, "תודות" לפריים החלש מאד.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.4%
העולם הבוקר (רשת) - 2.8%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם - 7.3%, תוכנית חיסכון - 10.3%
- 8.קעקוע נראה לאדם נורמטיבי כהרס הגוף (ל"ת)צחי 11/05/2022 12:01הגב לתגובה זו
- 7.נתן 11/05/2022 11:04הגב לתגובה זוהיכן נתוני 11 - 14 ?!
- 6.איילה חסון משפיעה לרעה על הרייטינג של כל הערוץ (ל"ת)tuh 11/05/2022 10:14הגב לתגובה זו
- 5.רמי 11/05/2022 10:03הגב לתגובה זוהלוואי ויסגרו.ממציאים חדשות בשביל שיהיו סקופיםהאם אריק שרון מעשן סמים? אתה משתגע...קונה עיתון...באמצע כתוב ..לא
- 4.לא צופה בחדשות 12/13 11/05/2022 10:01הגב לתגובה זוכולם מכירים את סיפור ההתעלמות של התקשורת מהמוזיקה המזרחית במשך שנים. מה 'קרה ב -10 שנים האאחרונות שהכל התהפך ? כסף כמובן. הכל התחיל בימים שהרינגטונים עלו כסף ומנכלי חברות הסלולר הבחינו כי מה שהכניס להם הכי הרבה כסף זה לא שלוםחנוך ואפילו לא שלמה ארצי אלא זמרים מזרחים אפילו האלמונים שבינהם ואז הסכר נפרץ. עדיין מחכה לערוץ שיבין שמהדורת חדשות אובייקטיבית בלי שופרות כמו אברמוביץ/רינה מצליח/נדב אייל וכו יגרוף את כל הקופה
- 3.איך יודעים שהנתונים האלה מדויקים ונכונים? (ל"ת)יוסי 11/05/2022 09:47הגב לתגובה זו
- 2.הציבור לא פראייר 11/05/2022 09:43הגב לתגובה זומדברים ברגליים
- 1.ברור, מי רוצה לראות חדשות של שקרנים? (ל"ת)דויד 11/05/2022 09:35הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.