קעקועים עם אסף גרניט
צילום: מסך רשת 13

הערב העצוב של רשת: 6% למהדורה, רק 4% בלב הפריים-טיים

רשת שיבצה את "קעקועים" עם אסף גרניט מול חתונה ממבט ראשון. התוצאה: 4% לגרניט, 20.2% לקשת. וכמה עשה מפגש הענקים בליגת העל בכדורגל?
אלכסנדר כץ | (8)

עוד ערב שברשת ירצו לשכוח. בלב ליבו של הפריים טיים, החלק הראשון מבין שניים של "קעקועים" עם אסף גרניט (שיתוף פעולה של רשת עם HOT), רשם 4%, פי חמישה פחות מחתונה ממבט ראשון (קשת) שהניבה 20.2%. הנתון המעניין של הערב: ההפסד של מכבי חיפה למכבי ת"א (ספורט5) רשם רייטינג גבוה של 8%.

 

ורגע לפני כן, חדשות 13 הסתפקה ב-6%, מול 14.1% פושרים אגב למהדורת חדשות 12.

 

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 14%, חי בלילה (קשת) קיבלה 8.1%, הצינור (רשת) והיום שהיה (רשת) כמעט לא היו נוכחות במשחק – עם 3.9% ו-2.9% בהתאמה, "תודות" לפריים החלש מאד.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.4%

העולם הבוקר (רשת) - 2.8%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם - 7.3%, תוכנית חיסכון - 10.3%

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    קעקוע נראה לאדם נורמטיבי כהרס הגוף (ל"ת)
    צחי 11/05/2022 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נתן 11/05/2022 11:04
    הגב לתגובה זו
    היכן נתוני 11 - 14 ?!
  • 6.
    איילה חסון משפיעה לרעה על הרייטינג של כל הערוץ (ל"ת)
    tuh 11/05/2022 10:14
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רמי 11/05/2022 10:03
    הגב לתגובה זו
    הלוואי ויסגרו.ממציאים חדשות בשביל שיהיו סקופיםהאם אריק שרון מעשן סמים? אתה משתגע...קונה עיתון...באמצע כתוב ..לא
  • 4.
    לא צופה בחדשות 12/13 11/05/2022 10:01
    הגב לתגובה זו
    כולם מכירים את סיפור ההתעלמות של התקשורת מהמוזיקה המזרחית במשך שנים. מה 'קרה ב -10 שנים האאחרונות שהכל התהפך ? כסף כמובן. הכל התחיל בימים שהרינגטונים עלו כסף ומנכלי חברות הסלולר הבחינו כי מה שהכניס להם הכי הרבה כסף זה לא שלוםחנוך ואפילו לא שלמה ארצי אלא זמרים מזרחים אפילו האלמונים שבינהם ואז הסכר נפרץ. עדיין מחכה לערוץ שיבין שמהדורת חדשות אובייקטיבית בלי שופרות כמו אברמוביץ/רינה מצליח/נדב אייל וכו יגרוף את כל הקופה
  • 3.
    איך יודעים שהנתונים האלה מדויקים ונכונים? (ל"ת)
    יוסי 11/05/2022 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הציבור לא פראייר 11/05/2022 09:43
    הגב לתגובה זו
    מדברים ברגליים
  • 1.
    ברור, מי רוצה לראות חדשות של שקרנים? (ל"ת)
    דויד 11/05/2022 09:35
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.