הערב שברשת ירצו לשכוח: רק 5.6% למהדורה המרכזית
חדשות 13 רשמה אמש את אחד מנתוני הרייטינג הנמוכים של המהדורה בשנים האחרונות - 5.6%, מול 15.6% לחדשות 12.
בפריים-טיים, עובדה (קשת) רשמה 14.1%, שנות ה-90 (רשת) וחוזרים לפספוסים (רשת) הניבו 10.9% ו-6.6% בהתאמה, והניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על ריאל מדריד (ספורט5) רשם 3.3%.
בהמשך הערב, אינטימי (רשת) קיבלה 8.5%, נקסט (קשת) הניבה 5.4%, והיום שהיה (רשת) ניפקה 3.9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) – 5%
העולם הבוקר (רשת) - 2.8%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף – 9%, שש עם - 11.3%, תוכנית חיסכון - 13.2%
- 8.מוטי 26/03/2022 07:52הגב לתגובה זואיפה מצאתם אוסף של חסרי אובייקטיביות כזו, מה אתם חושבים שאנשים לא מבינים שהשלושה יכולים במקסימום לקבל תוכניות ילדים . מה אתם צריכים בכדי להתעורר לפני שגם השקעות בפרסום יעברו ערוץ. תתתתעורררו
- 7.איילה חסון 26/03/2022 07:47הגב לתגובה זוערוץ 13 שמעמיד שלוקח את מגישת החדשות אילה חסון , אשר כל אחד שרק שומע אותה ואת חוסר הדיוקים שלה והמניפולציות שלה , מעביר תחנות לערוצים אובייקטים, תבדקו איך היא נהייתה שופר ביבי.
- 6.גיורא 26/03/2022 07:07הגב לתגובה זוהמהדורה של ערוץ 13 מחליפה בערב שישי את המהדורה של ערוץ 14 שלא משדר בשבת.
- 5.כל עוד ביביסטים דוגמאת איילה חסון ושרון גל מתעקשים 25/03/2022 21:34הגב לתגובה זוכל עוד ביביסטים דוגמאת איילה חסון ושרון גל מתעקשים על האדרת הביביזים — עתיד קודר צפוי לערוץ 13
- 4.אין פלא. ערוץ 13 מתעקש להיות ערוץ ביביסטי (ל"ת)25/03/2022 21:32הגב לתגובה זו
- 3.20 אחוז , 2 מיליון צופים בו 25/03/2022 17:37הגב לתגובה זו20 אחוז , 2 מיליון צופים בו
- רזדן 25/03/2022 23:28הגב לתגובה זוהכוונה ל-20% ממשפחת הכותב, חבריו והקונים בקיוסק שליד ביתו.
- הצחקתני.על זה נאמר אשרי המאמין (ל"ת)משה 25/03/2022 18:43הגב לתגובה זו
- 2.נמרוד האופטימי 25/03/2022 15:06הגב לתגובה זומי ששבץ את צביקה הדר בבוקר ואברי גלעד בערב חייב להתפטר.בערוץ 13 עושים את כל הטעיות של טירונים.מוכן לעזור לכם
- אבי 26/03/2022 07:54הגב לתגובה זושכחת את אילה חסון
- 1.טוביה 25/03/2022 12:37הגב לתגובה זוהרשתות מחליפים קריינים וקריאניות כמו גרביים וכולםאו רים אותו הדבר כי זה הכי זול להם הם משלמים להם 50 שקל לשעה וזה ממש שווה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.