יגאל גואטה ושלי יחימוביץ
צילום: צילום פיני סלוק

שלי יחימוביץ' פורשת מיומן הערב ברשת ב' ועוזבת את התאגיד

לאחר שפרשה מהכנסת, הצטרפה יחימוביץ' ב-2020 לתאגיד ויחד עם ח"כ לשעבר נוסף, יגאל גואטה, החלה להגיש את יומן הערב שהפכה לאחר הנכסים המושמעים של כאן רשת ב'. כעת הודיעה על פרישתה:  "פחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות"
אלכסנדר כץ | (3)

מגישת "שלי וגואטה" בכאן רשת ב', שלי יחימוביץ', הודיעה על החלטתה להפסיק להגיש את רצועת יומן הערב ברדיו ולפרוש מתאגיד כאן. את התוכנית מגישה יחימוביץ' בשנתיים האחרונות יחד עם יגאל גואטה. יחימוביץ' מסבירה את החלטה בכך שאינה מעוניינת בשלב זה להמשיך לעסוק בפוליטיקה בצורה יומית.

יחימוביץ' הצטרפה לחטיבת החדשות בשנת 2020, כמה חודשים לאחר פרישתה מהכנסת ולאחר ניסיון לא מוצלח לזכות בבחירות לראשות ההסתדרות. בתאגיד החליטו "לשדך" בינה לבין ח"כ לשעבר נוסף, גואטה, שכבר הגיש תוכנית בכאן 11. בתוך זמן קצר זכתה התכנית לאחוזי האזנה גבוהים והפכה למשדר רדיו פופולרי ומוביל ברצועת השידור. על פי סקר TGI האחרון, לתוכנית האזינו 300 אלף איש, בדיוק כמו למתחרים בגל"צ - ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו. שתי התוכניות איבדו אגב מספר מאזינים דומה ביחס לחצי הראשון של 2021. בכל מקרה, לשעה הראשונה של שלי וגואטה האזינו 254 אלף איש, ובשעה השנייה 211 אלף. 

שלי יחימוביץ' מסרה: "ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, היתה מהנה, מעשירה ומוצלחת, אבל בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית. אני מודה מעומק הלב לחברותי ולחברי בתאגיד ולצוות התוכנית על הכישרון ועל המסירות, ולמנהלים שלי - על המקצוענות, הפרגון, והחופש העיתונאי המוחלט. אלה היו שנתיים מצוינות, תודה".

לדברי מנהלת כאן רשת ב, שרון עמית, "בשם כאן רשת ב, אני מודה לשלי יחימוביץ' על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סתם אחד 18/05/2022 16:58
    הגב לתגובה זו
    היא נכנסה לשם בשיטת "חבר מביא חבר" לקן צפעונים, סליחה שמאלנים שנבחרו בקפידה. טוב שיצאה, מי בכלל מאזין לה ולכיסוי התחת הכאילו "ספרדי" שהדביקו לה.
  • 2.
    המבקר הטוב 03/03/2022 15:03
    הגב לתגובה זו
    יש לי את כל הכלים להרים את התוכנית למעלה יחד עם יגאל גואטה
  • 1.
    עוד אחת כזו... 28/02/2022 15:31
    הגב לתגובה זו
    יושבת על עטיני הכסף הציבורי של המדינה כבר 30שנה. מנעה הפקת גז במשך 4 שנים ממאגר תמר!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״