שלי יחימוביץ' פורשת מיומן הערב ברשת ב' ועוזבת את התאגיד
מגישת "שלי וגואטה" בכאן רשת ב', שלי יחימוביץ', הודיעה על החלטתה להפסיק להגיש את רצועת יומן הערב ברדיו ולפרוש מתאגיד כאן. את התוכנית מגישה יחימוביץ' בשנתיים האחרונות יחד עם יגאל גואטה. יחימוביץ' מסבירה את החלטה בכך שאינה מעוניינת בשלב זה להמשיך לעסוק בפוליטיקה בצורה יומית.
יחימוביץ' הצטרפה לחטיבת החדשות בשנת 2020, כמה חודשים לאחר פרישתה מהכנסת ולאחר ניסיון לא מוצלח לזכות בבחירות לראשות ההסתדרות. בתאגיד החליטו "לשדך" בינה לבין ח"כ לשעבר נוסף, גואטה, שכבר הגיש תוכנית בכאן 11. בתוך זמן קצר זכתה התכנית לאחוזי האזנה גבוהים והפכה למשדר רדיו פופולרי ומוביל ברצועת השידור. על פי סקר TGI האחרון, לתוכנית האזינו 300 אלף איש, בדיוק כמו למתחרים בגל"צ - ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו. שתי התוכניות איבדו אגב מספר מאזינים דומה ביחס לחצי הראשון של 2021. בכל מקרה, לשעה הראשונה של שלי וגואטה האזינו 254 אלף איש, ובשעה השנייה 211 אלף.
שלי יחימוביץ' מסרה: "ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, היתה מהנה, מעשירה ומוצלחת, אבל בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית. אני מודה מעומק הלב לחברותי ולחברי בתאגיד ולצוות התוכנית על הכישרון ועל המסירות, ולמנהלים שלי - על המקצוענות, הפרגון, והחופש העיתונאי המוחלט. אלה היו שנתיים מצוינות, תודה".
לדברי מנהלת כאן רשת ב, שרון עמית, "בשם כאן רשת ב, אני מודה לשלי יחימוביץ' על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה".
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.סתם אחד 18/05/2022 16:58הגב לתגובה זוהיא נכנסה לשם בשיטת "חבר מביא חבר" לקן צפעונים, סליחה שמאלנים שנבחרו בקפידה. טוב שיצאה, מי בכלל מאזין לה ולכיסוי התחת הכאילו "ספרדי" שהדביקו לה.
- 2.המבקר הטוב 03/03/2022 15:03הגב לתגובה זויש לי את כל הכלים להרים את התוכנית למעלה יחד עם יגאל גואטה
- 1.עוד אחת כזו... 28/02/2022 15:31הגב לתגובה זויושבת על עטיני הכסף הציבורי של המדינה כבר 30שנה. מנעה הפקת גז במשך 4 שנים ממאגר תמר!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.