יגאל גואטה ושלי יחימוביץ
צילום: צילום פיני סלוק

שלי יחימוביץ' פורשת מיומן הערב ברשת ב' ועוזבת את התאגיד

לאחר שפרשה מהכנסת, הצטרפה יחימוביץ' ב-2020 לתאגיד ויחד עם ח"כ לשעבר נוסף, יגאל גואטה, החלה להגיש את יומן הערב שהפכה לאחר הנכסים המושמעים של כאן רשת ב'. כעת הודיעה על פרישתה:  "פחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות"
אלכסנדר כץ | (3)

מגישת "שלי וגואטה" בכאן רשת ב', שלי יחימוביץ', הודיעה על החלטתה להפסיק להגיש את רצועת יומן הערב ברדיו ולפרוש מתאגיד כאן. את התוכנית מגישה יחימוביץ' בשנתיים האחרונות יחד עם יגאל גואטה. יחימוביץ' מסבירה את החלטה בכך שאינה מעוניינת בשלב זה להמשיך לעסוק בפוליטיקה בצורה יומית.

יחימוביץ' הצטרפה לחטיבת החדשות בשנת 2020, כמה חודשים לאחר פרישתה מהכנסת ולאחר ניסיון לא מוצלח לזכות בבחירות לראשות ההסתדרות. בתאגיד החליטו "לשדך" בינה לבין ח"כ לשעבר נוסף, גואטה, שכבר הגיש תוכנית בכאן 11. בתוך זמן קצר זכתה התכנית לאחוזי האזנה גבוהים והפכה למשדר רדיו פופולרי ומוביל ברצועת השידור. על פי סקר TGI האחרון, לתוכנית האזינו 300 אלף איש, בדיוק כמו למתחרים בגל"צ - ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו. שתי התוכניות איבדו אגב מספר מאזינים דומה ביחס לחצי הראשון של 2021. בכל מקרה, לשעה הראשונה של שלי וגואטה האזינו 254 אלף איש, ובשעה השנייה 211 אלף. 

שלי יחימוביץ' מסרה: "ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, היתה מהנה, מעשירה ומוצלחת, אבל בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית. אני מודה מעומק הלב לחברותי ולחברי בתאגיד ולצוות התוכנית על הכישרון ועל המסירות, ולמנהלים שלי - על המקצוענות, הפרגון, והחופש העיתונאי המוחלט. אלה היו שנתיים מצוינות, תודה".

לדברי מנהלת כאן רשת ב, שרון עמית, "בשם כאן רשת ב, אני מודה לשלי יחימוביץ' על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סתם אחד 18/05/2022 16:58
    הגב לתגובה זו
    היא נכנסה לשם בשיטת "חבר מביא חבר" לקן צפעונים, סליחה שמאלנים שנבחרו בקפידה. טוב שיצאה, מי בכלל מאזין לה ולכיסוי התחת הכאילו "ספרדי" שהדביקו לה.
  • 2.
    המבקר הטוב 03/03/2022 15:03
    הגב לתגובה זו
    יש לי את כל הכלים להרים את התוכנית למעלה יחד עם יגאל גואטה
  • 1.
    עוד אחת כזו... 28/02/2022 15:31
    הגב לתגובה זו
    יושבת על עטיני הכסף הציבורי של המדינה כבר 30שנה. מנעה הפקת גז במשך 4 שנים ממאגר תמר!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.