יונית לוי החדשות חדשות 2
צילום: מסך החדשות 12
רייטינג

רייטינג: הפריים טיים חלש, חדשות 12 שולטת

רק 15.1% לסרט על ענת אלימלך בקשת 12. המהדורה של הערוץ מובילה את הצפייה אמש עם 19.1% ו-526 אלף צופים. קרב צמוד עם יתרון קטן לרשת בגזרת הלייט נייט
אייס |

מהדורת החדשות של "קשת 12" היא שוב התכנית הנצפית ביותר בערב השידורים אמש. המהדורה של חברת החדשות של קשת הניבה 19.1% רייטינג (526 אלף צופים) והקדימה ביותר מפי 2 את המהדורה המקבילה של "רשת 13" שהסתפקה ב-9% (311 אלף צופים). המהדורה של כאן 11 השיגה 3.9% (107 אלף צופים).

הפריים טיים כבר היה צמוד יותר. החלק השני של הסרט על אודות ענת אלימלך ששודר בקשת אמנם הוביל עם רייטינג של 15.1% ו-401 אלף צופים, אך רשת סגרה את הפער עם משחקי השף (10.4%, 337 אלף צופים). בהמשך, הפער מצטמק עוד יותר כבקשת עוברים לדיון באולפן בעקבות הסרט על אלימלך, והוא מנפק רק 12% רייטינג ופחות צופים מאשר הממוצע של רשת – 297 אלף.

לייט נייט: רשת משלימה את המהפך

הצינור של גיא לרר וחי בלילה של נדב בורשטיין צמודות צמודות, עם יתרון קטן ללרר – 8.5% מול 8.2%. המאבק הצמוד נמשך גם בקרב בין נקסט (קשת) להיום שהיה (רשת), כשגם פה היד של ערוץ 13 על העליונה בזכות יתרון קטן – 6.2 מול 6.1 אחוזי צפייה.

פרה פריים טיים: נתון יפה ל"לפני החדשות"

השעות שלפני המהדורה המרכזית נמצאות כרגיל בשליטה של קשת 12 וחברת החדשות שלה, כשהרייטינג עולה ככל שמתקרבים למהדורה. דווקא אצל המתחרים רואים תופעה מעניינת, כאשר דווקא התכנית האחרונה לפני המהדורה –"שווה כסף" עם שרון גל (7.8%) – מאבדת צופים ביחס ל"לפני החדשות" שמשודרת לפניה ומשיגה 8.1%. בקשת בשעות הללו, כאמור, המספרים הרבה יותר מרשימים. גיא פינס שעומד מול לפני החדשות מביא 11.1% ואילו "תכנית חיסכון" כבר מביאה 14.6% (כמעט כמו הפריים טיים של קשת אמש).

בשעות המוקדמות יותר השליטה של קשת כמעט אבסולוטית: "מהדורה ראשונה" (5.8%) מוליכה בבירור על "הדו"ח היומי" (2.7%) ו"חדשות היום עם מירי ואלי" (3%), שהושקה אתמול והקפיצה במעט את הנתונים של רשת ברצועה הזאת שעומדים מתחילת השנה על כ-2.7%; יעקב אילון (4.8%) מצמצם מעט את הפער ביחס ל"חמש עם" (6.9%), אבל ב"שש עם" נרשם שוב פער משמעותי – 10% לקשת מול 6.9 בלבד לרשת.

תכניות הבוקר: עוד ניצחון לקשת

"העולם הבוקר" של רשת משיגה 4% בשעה שהמתחרה, "חדשות הבוקר" של קשת, משיגה 4.5%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״