ערן הוכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של ynet פורש
ערן הוכמן סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-ynet בעשור האחרון הודיע למנכ"ל האתר אבי בן טל על החלטתו לסיים את תפקידו.
הוכמן החל את עבודתו בקבוצת ידיעות לפני כ15 שנים, מתוכן הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי כעשור. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל המכירות וההפצה של כלכליסט. במסגרת תפקידו הוכמן גיבש וניהל את האסטרטגיה השיווקית של האתר, פיתח מנועי צמיחה רבים, ניהל את פעילויות ה-e commerce ואת אתר הקופונים ביג דיל.
בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, ניהל הוכמן את זרוע הרכישות וההשקעות של האתר וליווה רכישה והשקעה בלמעלה מ-15 חברות. בנוסף יצר הוכמן מנועי צמיחה חדשים לאתר ובניהם שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק.
מנכ״ל ynet אבי בן טל: "אני רוצה להודות לערן הוכמן על 15 שנים של עשיה איכותית. לערן זכויות יסוד ב ynet והוא תרם רבות להתפתחות ynet לתחומים נוספים מעבר לפעילות הדיגיטל המסורתית. אני מאחל לערן הצלחה בכל אשר יפנה".
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 7.אלוף בהצלחה בכל מקום שתמשיך אליו !!! (ל"ת)צביקה 07/11/2019 20:12הגב לתגובה זו
- 6.מקצוען אמיתי, מבין בכל כך הרבה תחומים , אבידה מטורפת !! (ל"ת)מינה 06/11/2019 09:18הגב לתגובה זו
- 5.אלוף בהצלחה !! (ל"ת)עומר 05/11/2019 19:15הגב לתגובה זו
- 4.מקצוען ברמות על !! איש נדיר - בהצלחה גדולה !! (ל"ת)אביעד 05/11/2019 12:29הגב לתגובה זו
- 3.דניאל סקול 05/11/2019 11:44הגב לתגובה זויוסטון, האם YNET מתפרקת ?
- 2.נו באמת 04/11/2019 20:02הגב לתגובה זוחצי מזה לא עשה
- ערן 05/11/2019 16:10הגב לתגובה זותנאי הסף להיות טוקביקסט באייס זו היכולת לטנף על מישהו אחר? הוכמן עשה את כל מה שכתוב בכתבה והרבה הרבה יותר. תנוח.
- 1.תותח על !!!! בהצלחה גדולה (ל"ת)יניר 04/11/2019 17:44הגב לתגובה זו
- אלי 06/11/2019 07:49הגב לתגובה זוהצלחה מכל הלב
- בן אדם נהדר רציני מוכשר ברמות. (ל"ת)אדם רציני מדהים 28/12/2019 15:56
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIהזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.
