ערן הוכמן
צילום: יחסי ציבור

ערן הוכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של ynet פורש

הוכמן החל את עבודתו בקבוצת ידיעות לפני כ15 שנים, מתוכן הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי כעשור
כתבי אייס | (10)

ערן הוכמן סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-ynet בעשור האחרון הודיע למנכ"ל האתר אבי בן טל על החלטתו לסיים את תפקידו.

הוכמן החל את עבודתו בקבוצת ידיעות לפני כ15 שנים, מתוכן הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי כעשור. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל המכירות וההפצה של כלכליסט. במסגרת תפקידו הוכמן גיבש וניהל את האסטרטגיה השיווקית של האתר, פיתח מנועי צמיחה רבים, ניהל את פעילויות ה-e commerce ואת אתר הקופונים ביג דיל.

בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, ניהל הוכמן את זרוע הרכישות וההשקעות של האתר וליווה רכישה והשקעה בלמעלה מ-15 חברות. בנוסף יצר הוכמן מנועי צמיחה חדשים לאתר ובניהם שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק.

מנכ״ל ynet אבי בן טל: "אני רוצה להודות לערן הוכמן על 15 שנים של עשיה איכותית. לערן זכויות יסוד ב ynet והוא תרם רבות להתפתחות ynet לתחומים נוספים מעבר לפעילות הדיגיטל המסורתית. אני מאחל לערן הצלחה בכל אשר יפנה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אלוף בהצלחה בכל מקום שתמשיך אליו !!! (ל"ת)
    צביקה 07/11/2019 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מקצוען אמיתי, מבין בכל כך הרבה תחומים , אבידה מטורפת !! (ל"ת)
    מינה 06/11/2019 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלוף בהצלחה !! (ל"ת)
    עומר 05/11/2019 19:15
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מקצוען ברמות על !! איש נדיר - בהצלחה גדולה !! (ל"ת)
    אביעד 05/11/2019 12:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דניאל סקול 05/11/2019 11:44
    הגב לתגובה זו
    יוסטון, האם YNET מתפרקת ?
  • 2.
    נו באמת 04/11/2019 20:02
    הגב לתגובה זו
    חצי מזה לא עשה
  • ערן 05/11/2019 16:10
    הגב לתגובה זו
    תנאי הסף להיות טוקביקסט באייס זו היכולת לטנף על מישהו אחר? הוכמן עשה את כל מה שכתוב בכתבה והרבה הרבה יותר. תנוח.
  • 1.
    תותח על !!!! בהצלחה גדולה (ל"ת)
    יניר 04/11/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
  • אלי 06/11/2019 07:49
    הגב לתגובה זו
    הצלחה מכל הלב
  • בן אדם נהדר רציני מוכשר ברמות. (ל"ת)
    אדם רציני מדהים 28/12/2019 15:56
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״