ערן הוכמן
צילום: יחסי ציבור

ערן הוכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של ynet פורש

הוכמן החל את עבודתו בקבוצת ידיעות לפני כ15 שנים, מתוכן הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי כעשור
כתבי אייס | (10)

ערן הוכמן סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-ynet בעשור האחרון הודיע למנכ"ל האתר אבי בן טל על החלטתו לסיים את תפקידו.

הוכמן החל את עבודתו בקבוצת ידיעות לפני כ15 שנים, מתוכן הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי כעשור. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל המכירות וההפצה של כלכליסט. במסגרת תפקידו הוכמן גיבש וניהל את האסטרטגיה השיווקית של האתר, פיתח מנועי צמיחה רבים, ניהל את פעילויות ה-e commerce ואת אתר הקופונים ביג דיל.

בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, ניהל הוכמן את זרוע הרכישות וההשקעות של האתר וליווה רכישה והשקעה בלמעלה מ-15 חברות. בנוסף יצר הוכמן מנועי צמיחה חדשים לאתר ובניהם שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק.

מנכ״ל ynet אבי בן טל: "אני רוצה להודות לערן הוכמן על 15 שנים של עשיה איכותית. לערן זכויות יסוד ב ynet והוא תרם רבות להתפתחות ynet לתחומים נוספים מעבר לפעילות הדיגיטל המסורתית. אני מאחל לערן הצלחה בכל אשר יפנה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אלוף בהצלחה בכל מקום שתמשיך אליו !!! (ל"ת)
    צביקה 07/11/2019 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מקצוען אמיתי, מבין בכל כך הרבה תחומים , אבידה מטורפת !! (ל"ת)
    מינה 06/11/2019 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלוף בהצלחה !! (ל"ת)
    עומר 05/11/2019 19:15
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מקצוען ברמות על !! איש נדיר - בהצלחה גדולה !! (ל"ת)
    אביעד 05/11/2019 12:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דניאל סקול 05/11/2019 11:44
    הגב לתגובה זו
    יוסטון, האם YNET מתפרקת ?
  • 2.
    נו באמת 04/11/2019 20:02
    הגב לתגובה זו
    חצי מזה לא עשה
  • ערן 05/11/2019 16:10
    הגב לתגובה זו
    תנאי הסף להיות טוקביקסט באייס זו היכולת לטנף על מישהו אחר? הוכמן עשה את כל מה שכתוב בכתבה והרבה הרבה יותר. תנוח.
  • 1.
    תותח על !!!! בהצלחה גדולה (ל"ת)
    יניר 04/11/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
  • אלי 06/11/2019 07:49
    הגב לתגובה זו
    הצלחה מכל הלב
  • בן אדם נהדר רציני מוכשר ברמות. (ל"ת)
    אדם רציני מדהים 28/12/2019 15:56
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.