מאסטר שף
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מגדילים פערים: מאסטר שף מובילה ב-9 נק' על המרוץ למיליון

מאסטר אמנם נחלשה ביחס לשיא העונתי שרשמה בתחילת השבוע, אבל אתמול גדל ביחס לפער ברביעי שעבר, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-11.1% בלבד
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שכבר רשמה שיא עונתי של 26.5%, נחלשה מאסטר שף (קשת 12) ל-20% בקרב הצופים היהודים ו-520K באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, ברביעי שעבר קיבלה 19.9%, והפער בינה לבין המרוץ למיליון (רשת 13) גדל בערב רביעי מ-7.3 לכ-9 נקודות, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-12.6% ל-11.1% (313K). בכאן 11 ממשיכים עם השידורים החוזרים של בואו לאכול איתי עם 2.2% (56K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.4%, 'הג'ירו הציוני' (קשת 12) - 5.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,

וגברה בעשירית האחוז על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם מתן חודורוב - 4.2%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 10.3%,

מול לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.4%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 16.3% (394K),

מול חדשות 13 עם 8.3% (260K).

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.6% (81K).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות 13 פח זבל 15/08/2019 18:47
    הגב לתגובה זו
    בקרוב ליאור לנדברג יפוטר
  • 3.
    עלוב יותר 15/08/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    בסך הכל 2 ערוצים עלובים, שידורים חוזרים לעייפה, איפה הממונה על הכבלים העלובה גם היא, על מה מקבלת שכר?
  • 2.
    חדשות 13 חייבת מיתוג מחדש. גרפיקת האש ולהבה פשוט מזעזעת (ל"ת)
    סילברמן 15/08/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    התאגיד ממש מבזה את עצמו. אין הגדרה אחרת. (ל"ת)
    Abc 15/08/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.