מאסטר שף
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מגדילים פערים: מאסטר שף מובילה ב-9 נק' על המרוץ למיליון

מאסטר אמנם נחלשה ביחס לשיא העונתי שרשמה בתחילת השבוע, אבל אתמול גדל ביחס לפער ברביעי שעבר, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-11.1% בלבד
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שכבר רשמה שיא עונתי של 26.5%, נחלשה מאסטר שף (קשת 12) ל-20% בקרב הצופים היהודים ו-520K באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, ברביעי שעבר קיבלה 19.9%, והפער בינה לבין המרוץ למיליון (רשת 13) גדל בערב רביעי מ-7.3 לכ-9 נקודות, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-12.6% ל-11.1% (313K). בכאן 11 ממשיכים עם השידורים החוזרים של בואו לאכול איתי עם 2.2% (56K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.4%, 'הג'ירו הציוני' (קשת 12) - 5.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,

וגברה בעשירית האחוז על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם מתן חודורוב - 4.2%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 10.3%,

מול לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.4%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 16.3% (394K),

מול חדשות 13 עם 8.3% (260K).

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.6% (81K).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות 13 פח זבל 15/08/2019 18:47
    הגב לתגובה זו
    בקרוב ליאור לנדברג יפוטר
  • 3.
    עלוב יותר 15/08/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    בסך הכל 2 ערוצים עלובים, שידורים חוזרים לעייפה, איפה הממונה על הכבלים העלובה גם היא, על מה מקבלת שכר?
  • 2.
    חדשות 13 חייבת מיתוג מחדש. גרפיקת האש ולהבה פשוט מזעזעת (ל"ת)
    סילברמן 15/08/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    התאגיד ממש מבזה את עצמו. אין הגדרה אחרת. (ל"ת)
    Abc 15/08/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״