מאסטר שף
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מגדילים פערים: מאסטר שף מובילה ב-9 נק' על המרוץ למיליון

מאסטר אמנם נחלשה ביחס לשיא העונתי שרשמה בתחילת השבוע, אבל אתמול גדל ביחס לפער ברביעי שעבר, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-11.1% בלבד
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שכבר רשמה שיא עונתי של 26.5%, נחלשה מאסטר שף (קשת 12) ל-20% בקרב הצופים היהודים ו-520K באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, ברביעי שעבר קיבלה 19.9%, והפער בינה לבין המרוץ למיליון (רשת 13) גדל בערב רביעי מ-7.3 לכ-9 נקודות, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-12.6% ל-11.1% (313K). בכאן 11 ממשיכים עם השידורים החוזרים של בואו לאכול איתי עם 2.2% (56K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.4%, 'הג'ירו הציוני' (קשת 12) - 5.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,

וגברה בעשירית האחוז על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם מתן חודורוב - 4.2%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 10.3%,

מול לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.4%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 16.3% (394K),

מול חדשות 13 עם 8.3% (260K).

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.6% (81K).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות 13 פח זבל 15/08/2019 18:47
    הגב לתגובה זו
    בקרוב ליאור לנדברג יפוטר
  • 3.
    עלוב יותר 15/08/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    בסך הכל 2 ערוצים עלובים, שידורים חוזרים לעייפה, איפה הממונה על הכבלים העלובה גם היא, על מה מקבלת שכר?
  • 2.
    חדשות 13 חייבת מיתוג מחדש. גרפיקת האש ולהבה פשוט מזעזעת (ל"ת)
    סילברמן 15/08/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    התאגיד ממש מבזה את עצמו. אין הגדרה אחרת. (ל"ת)
    Abc 15/08/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״