מגדילים פערים: מאסטר שף מובילה ב-9 נק' על המרוץ למיליון
אחרי שכבר רשמה שיא עונתי של 26.5%, נחלשה מאסטר שף (קשת 12) ל-20% בקרב הצופים היהודים ו-520K באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, ברביעי שעבר קיבלה 19.9%, והפער בינה לבין המרוץ למיליון (רשת 13) גדל בערב רביעי מ-7.3 לכ-9 נקודות, בזכות ההיחלשות הנוספת של המרוץ ל-12.6% ל-11.1% (313K). בכאן 11 ממשיכים עם השידורים החוזרים של בואו לאכול איתי עם 2.2% (56K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.4%, 'הג'ירו הציוני' (קשת 12) - 5.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,
וגברה בעשירית האחוז על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם מתן חודורוב - 4.2%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 10.3%,
מול לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.4%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 16.3% (394K),
מול חדשות 13 עם 8.3% (260K).
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.6% (81K).
- 4.חדשות 13 פח זבל 15/08/2019 18:47הגב לתגובה זובקרוב ליאור לנדברג יפוטר
- 3.עלוב יותר 15/08/2019 17:39הגב לתגובה זובסך הכל 2 ערוצים עלובים, שידורים חוזרים לעייפה, איפה הממונה על הכבלים העלובה גם היא, על מה מקבלת שכר?
- 2.חדשות 13 חייבת מיתוג מחדש. גרפיקת האש ולהבה פשוט מזעזעת (ל"ת)סילברמן 15/08/2019 16:28הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד ממש מבזה את עצמו. אין הגדרה אחרת. (ל"ת)Abc 15/08/2019 10:09הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
