הישרדות VIP מצמצמת פערים ממאסטר שף
מאסטר שף (קשת 12) רשמה אמש (יום ד') 17.8% בקרב יהודים ו-460 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הניבה הישרדות VIP (רשת 13) 15.8% (421K).
הפער בין 2 התכנית עומד על 2 נקודות בלבד, מול 5 נקודות ביום רביעי שעבר. 'מאסטר' גם ירדה משיא של 24% ביום שלישי ל-פחות מ-18% אתמול.
סדרת הדוקו-אקטיביסטי האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה עם 2.6% (69K) בלבד.
'אנשים' (קשת 12) - 10.2%, 'הישרדות - וילת המושבעים' (רשת 13) - 10%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.4%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.6%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.7%, שש עם עודד בן עמי - 7.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 4.6%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג''ל - 2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.6%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.1%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.7%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) - עם ההבהרה של ירון לונדון על דבריו יממה לפני כן – רשמה נתון גבוה משמעותית מהרגיל - 2.4%, ואת הרצועה חותמת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 2.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 14.9% (401K),
חדשות 13 קיבלה 7.8% (210K),
וחדשות הערב (כאן 11) עם 4.3% (116K).
- 5.מה כולם שמחים בלי 13 ו11 נישאר עם 12 ממש בת מיצווה (ל"ת)רון 29/06/2019 09:24הגב לתגובה זו
- 4.חדשות 13 גוססת 27/06/2019 23:34הגב לתגובה זואקס פקטור מתה מה נשאר מערוץ 13? כלום ושום דבר. עוד מעט גל פיטורין קיצוצים וסגירה. תתכוננו
- 3.בולדוזר 27/06/2019 13:58הגב לתגובה זוהסידרה הכי טובה וקשה בטלויזיה
- 2.איך אוכל להעביר את היום בלי הקיטורים הקבועים על התאגיד? (ל"ת)ג'וני חסון 27/06/2019 11:48הגב לתגובה זו
- למי כוונתך ג'וני שועל? (ל"ת)זאב 27/06/2019 13:39הגב לתגובה זו
- תעבור אחורה לדיווחי רייטינג קודמים ותראה (ל"ת)ג'וני חסון 27/06/2019 13:55
- 1.פרסומאי 27/06/2019 09:29הגב לתגובה זוגם לא סיפורים על שד במעלית וכו'.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.