מאסטר שף מובילה ב-5 נקודות רייטינג על הישרדות VIP
הפרק השלישי של מאסטר שף (קשת 12) השבוע הניב 17.7% בקרב יהודים ו-424 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, בדומה לנתונים שקיבלה התכנית ברביעי שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הישרדות VIP (רשת 13) נחלשה במקצת ל-12.9% (351K). סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) השיגה 3% (86K).
'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.1%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11)- 2.9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף – 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.1%.
מנגד ניפקה לפני החדשות (רשת 13) 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.6%, אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%, ואת הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 17.3% (431K),
מנגד רשמה חדשות 13 7.7% (200K), התחזקות של 2 נקודות ביחס לנתון החלש מאד שקיבלה יממה לפני כן.
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (111K).
- 3.אבי 26/06/2019 20:00הגב לתגובה זוהציבור אהב את ערוץ 2 והוא חושב ש,,12 זה ערוץ 2 וזה מסביר את הרייטינג
- 2.ליאב 20/06/2019 12:05הגב לתגובה זוגואטה צא לנו מהעינים.אין לך טקט.....
- 1.נתונים עלובים ומגוחכים ל"תאגיד השידור הציבורי".. (ל"ת)A 20/06/2019 09:51הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
