מאסטר שף
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מאסטר שף מובילה ב-5 נקודות רייטינג על הישרדות VIP

הרייטינג שלה עמד על 17.7% מול 12.9% של המתחרים. אחרי השפל של יום שלישי, חדשות 13 מתחזקת ל-7.7%, אבל עדיין 10 נקודות פחות מחדשות 12
אלכסנדר כץ | (3)

הפרק השלישי של מאסטר שף (קשת 12) השבוע הניב 17.7% בקרב יהודים ו-424 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, בדומה לנתונים שקיבלה התכנית ברביעי שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הישרדות VIP (רשת 13) נחלשה במקצת ל-12.9% (351K). סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) השיגה 3% (86K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.1%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11)- 2.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף – 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.

כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.1%.

מנגד ניפקה לפני החדשות (רשת 13) 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.6%, אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%, ואת הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 17.3% (431K),

מנגד רשמה חדשות 13 7.7% (200K), התחזקות של 2 נקודות ביחס לנתון החלש מאד שקיבלה יממה לפני כן.

חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (111K).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 26/06/2019 20:00
    הגב לתגובה זו
    הציבור אהב את ערוץ 2 והוא חושב ש,,12 זה ערוץ 2 וזה מסביר את הרייטינג
  • 2.
    ליאב 20/06/2019 12:05
    הגב לתגובה זו
    גואטה צא לנו מהעינים.אין לך טקט.....
  • 1.
    נתונים עלובים ומגוחכים ל"תאגיד השידור הציבורי".. (ל"ת)
    A 20/06/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.