מאסטר שף מובילה ב-5 נקודות רייטינג על הישרדות VIP
הפרק השלישי של מאסטר שף (קשת 12) השבוע הניב 17.7% בקרב יהודים ו-424 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, בדומה לנתונים שקיבלה התכנית ברביעי שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הישרדות VIP (רשת 13) נחלשה במקצת ל-12.9% (351K). סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) השיגה 3% (86K).
'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.1%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11)- 2.9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף – 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.1%.
מנגד ניפקה לפני החדשות (רשת 13) 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.6%, אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%, ואת הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 17.3% (431K),
מנגד רשמה חדשות 13 7.7% (200K), התחזקות של 2 נקודות ביחס לנתון החלש מאד שקיבלה יממה לפני כן.
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (111K).
- 3.אבי 26/06/2019 20:00הגב לתגובה זוהציבור אהב את ערוץ 2 והוא חושב ש,,12 זה ערוץ 2 וזה מסביר את הרייטינג
- 2.ליאב 20/06/2019 12:05הגב לתגובה זוגואטה צא לנו מהעינים.אין לך טקט.....
- 1.נתונים עלובים ומגוחכים ל"תאגיד השידור הציבורי".. (ל"ת)A 20/06/2019 09:51הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
