אילן צחי
צילום: רמי זנגר

אילן צחי במקום עדי כהן: מונה למנכ"ל חברת המדיה 'זניט'

מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים
משה בנימין | (6)

ברקע למכרז רכש המדיה של שטראוס בין יוניון מדיה לזניט, אילן צחי מונה למחליפו של עדי כהן בתפקיד מנכ"ל זניט - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל

צחי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל קבוצת זאפ ולפני כן כיהן בשורת תפקידים ניהוליים בכירים במשק, בין היתר היה מנכ"ל קבוצת הוט, מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל בחברת סלקום. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת חודש יולי, לאחר חפיפה עם כהן הפורש.

כאמור, מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים. בפובליסיס החלו לחפש אחר מחליף לכהן לאחר שזה הודיע על פרישתו ועד להודעת המינוי של צחי היום, לא היה ברור מי ינהל ויוביל את מכרז המדיה של שטראוס.

צחי שלא מגיע עם עבר בתחום רכש המדיה מקבל "מתנת כניסה" לתפקיד בדמות המכרז שזכייה בו תשפר את הפוזיציה המסחרית של זניט, תגדיל את נתח השוק שלה, תחזק את כוחה מול הערוצים, את יכולתה לייצר הצעות מסחריות תחרותיות, את האטרקטיביות שלה בעיני המפרסמים וכן את שורת הרווח התחתונה שלה. משקל רב ניצב על מכרז מסוג זה שתדירותו נמוכה מאוד. השלכות הזכייה של זניט, במידה והיא אכן תנצח, הן משמעותיות מאוד עבור קבוצת פובליסיס. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הלך המכרז.... (ל"ת)
    זניט 20/06/2019 10:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ויהרוס גם אותם 19/06/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    איכס
  • Sas 20/06/2019 13:40
    הגב לתגובה זו
    כמנכ"ל הוא שיפר את זמני התגובה. ביטל את המנפולציות של הקודמים לסחוב את הלקוחות. עזב כי הבעלים החליטו לצמצם את שרות הלקוחות. הלך עם האמת שלו. אז אל תבלבלו את המוח אתם פשוט לא יודעים את האמת.
  • הרס גם את זאפ לא רק את הוט (ל"ת)
    אחד שיודע 20/06/2019 09:07
    הגב לתגובה זו
  • לגמרי הרס את זאפ!! (ל"ת)
    עובד 18/02/2024 17:36
  • 1.
    ראובן 19/06/2019 16:32
    הגב לתגובה זו
    אבל לא אותי ולא אף אחד אחר
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״