אילן צחי במקום עדי כהן: מונה למנכ"ל חברת המדיה 'זניט'
ברקע למכרז רכש המדיה של שטראוס בין יוניון מדיה לזניט, אילן צחי מונה למחליפו של עדי כהן בתפקיד מנכ"ל זניט - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל.
צחי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל קבוצת זאפ ולפני כן כיהן בשורת תפקידים ניהוליים בכירים במשק, בין היתר היה מנכ"ל קבוצת הוט, מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל בחברת סלקום. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת חודש יולי, לאחר חפיפה עם כהן הפורש.
כאמור, מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים. בפובליסיס החלו לחפש אחר מחליף לכהן לאחר שזה הודיע על פרישתו ועד להודעת המינוי של צחי היום, לא היה ברור מי ינהל ויוביל את מכרז המדיה של שטראוס.
צחי שלא מגיע עם עבר בתחום רכש המדיה מקבל "מתנת כניסה" לתפקיד בדמות המכרז שזכייה בו תשפר את הפוזיציה המסחרית של זניט, תגדיל את נתח השוק שלה, תחזק את כוחה מול הערוצים, את יכולתה לייצר הצעות מסחריות תחרותיות, את האטרקטיביות שלה בעיני המפרסמים וכן את שורת הרווח התחתונה שלה. משקל רב ניצב על מכרז מסוג זה שתדירותו נמוכה מאוד. השלכות הזכייה של זניט, במידה והיא אכן תנצח, הן משמעותיות מאוד עבור קבוצת פובליסיס.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.הלך המכרז.... (ל"ת)זניט 20/06/2019 10:40הגב לתגובה זו
- 2.ויהרוס גם אותם 19/06/2019 18:07הגב לתגובה זואיכס
- Sas 20/06/2019 13:40הגב לתגובה זוכמנכ"ל הוא שיפר את זמני התגובה. ביטל את המנפולציות של הקודמים לסחוב את הלקוחות. עזב כי הבעלים החליטו לצמצם את שרות הלקוחות. הלך עם האמת שלו. אז אל תבלבלו את המוח אתם פשוט לא יודעים את האמת.
- הרס גם את זאפ לא רק את הוט (ל"ת)אחד שיודע 20/06/2019 09:07הגב לתגובה זו
- לגמרי הרס את זאפ!! (ל"ת)עובד 18/02/2024 17:36
- 1.ראובן 19/06/2019 16:32הגב לתגובה זואבל לא אותי ולא אף אחד אחר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
