אילן צחי
צילום: רמי זנגר

אילן צחי במקום עדי כהן: מונה למנכ"ל חברת המדיה 'זניט'

מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים
משה בנימין | (6)

ברקע למכרז רכש המדיה של שטראוס בין יוניון מדיה לזניט, אילן צחי מונה למחליפו של עדי כהן בתפקיד מנכ"ל זניט - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל

צחי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל קבוצת זאפ ולפני כן כיהן בשורת תפקידים ניהוליים בכירים במשק, בין היתר היה מנכ"ל קבוצת הוט, מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל בחברת סלקום. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת חודש יולי, לאחר חפיפה עם כהן הפורש.

כאמור, מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים. בפובליסיס החלו לחפש אחר מחליף לכהן לאחר שזה הודיע על פרישתו ועד להודעת המינוי של צחי היום, לא היה ברור מי ינהל ויוביל את מכרז המדיה של שטראוס.

צחי שלא מגיע עם עבר בתחום רכש המדיה מקבל "מתנת כניסה" לתפקיד בדמות המכרז שזכייה בו תשפר את הפוזיציה המסחרית של זניט, תגדיל את נתח השוק שלה, תחזק את כוחה מול הערוצים, את יכולתה לייצר הצעות מסחריות תחרותיות, את האטרקטיביות שלה בעיני המפרסמים וכן את שורת הרווח התחתונה שלה. משקל רב ניצב על מכרז מסוג זה שתדירותו נמוכה מאוד. השלכות הזכייה של זניט, במידה והיא אכן תנצח, הן משמעותיות מאוד עבור קבוצת פובליסיס. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הלך המכרז.... (ל"ת)
    זניט 20/06/2019 10:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ויהרוס גם אותם 19/06/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    איכס
  • Sas 20/06/2019 13:40
    הגב לתגובה זו
    כמנכ"ל הוא שיפר את זמני התגובה. ביטל את המנפולציות של הקודמים לסחוב את הלקוחות. עזב כי הבעלים החליטו לצמצם את שרות הלקוחות. הלך עם האמת שלו. אז אל תבלבלו את המוח אתם פשוט לא יודעים את האמת.
  • הרס גם את זאפ לא רק את הוט (ל"ת)
    אחד שיודע 20/06/2019 09:07
    הגב לתגובה זו
  • לגמרי הרס את זאפ!! (ל"ת)
    עובד 18/02/2024 17:36
  • 1.
    ראובן 19/06/2019 16:32
    הגב לתגובה זו
    אבל לא אותי ולא אף אחד אחר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.