אילן צחי במקום עדי כהן: מונה למנכ"ל חברת המדיה 'זניט'
ברקע למכרז רכש המדיה של שטראוס בין יוניון מדיה לזניט, אילן צחי מונה למחליפו של עדי כהן בתפקיד מנכ"ל זניט - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל.
צחי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל קבוצת זאפ ולפני כן כיהן בשורת תפקידים ניהוליים בכירים במשק, בין היתר היה מנכ"ל קבוצת הוט, מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל בחברת סלקום. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת חודש יולי, לאחר חפיפה עם כהן הפורש.
כאמור, מינויו של צחי מגיע בטיימינג קריטי עבור זניט, כשהיא מתמודדת על תקציב המדיה של חברת שטראוס, בשווי של כ-100 מיליון שקלים. בפובליסיס החלו לחפש אחר מחליף לכהן לאחר שזה הודיע על פרישתו ועד להודעת המינוי של צחי היום, לא היה ברור מי ינהל ויוביל את מכרז המדיה של שטראוס.
צחי שלא מגיע עם עבר בתחום רכש המדיה מקבל "מתנת כניסה" לתפקיד בדמות המכרז שזכייה בו תשפר את הפוזיציה המסחרית של זניט, תגדיל את נתח השוק שלה, תחזק את כוחה מול הערוצים, את יכולתה לייצר הצעות מסחריות תחרותיות, את האטרקטיביות שלה בעיני המפרסמים וכן את שורת הרווח התחתונה שלה. משקל רב ניצב על מכרז מסוג זה שתדירותו נמוכה מאוד. השלכות הזכייה של זניט, במידה והיא אכן תנצח, הן משמעותיות מאוד עבור קבוצת פובליסיס.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.הלך המכרז.... (ל"ת)זניט 20/06/2019 10:40הגב לתגובה זו
- 2.ויהרוס גם אותם 19/06/2019 18:07הגב לתגובה זואיכס
- Sas 20/06/2019 13:40הגב לתגובה זוכמנכ"ל הוא שיפר את זמני התגובה. ביטל את המנפולציות של הקודמים לסחוב את הלקוחות. עזב כי הבעלים החליטו לצמצם את שרות הלקוחות. הלך עם האמת שלו. אז אל תבלבלו את המוח אתם פשוט לא יודעים את האמת.
- הרס גם את זאפ לא רק את הוט (ל"ת)אחד שיודע 20/06/2019 09:07הגב לתגובה זו
- לגמרי הרס את זאפ!! (ל"ת)עובד 18/02/2024 17:36
- 1.ראובן 19/06/2019 16:32הגב לתגובה זואבל לא אותי ולא אף אחד אחר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
