גונן שגב נתן לעובדה את הרייטינג השני בגובהו מאז פיצול ערוץ 2
התחקיר והפרטים על לכידתו באפריקה של השר לשעבר גונן שגב שהסתבך בשנים האחרונות לא אחת, ונידון לפני כחודש ל-11 שנות מאסר באשמת ריגול לטובת איראן, העניקו רייטינג נהדר לעובדה של קשת 12. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הפרק אמש (יום א') הניב 19% בקרב היהודים ו-467 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו אולפן עובדה – תכנית בת 5 דקות שדנה בתחקיר אבל רשמית לא נספרת במדד הרייטינג, הניבה 17.3% ו-415K.
מנגד רשמה התכנית אבודים (רשת 13) של צופית גרנט 13.4% (367K). גב, לפני שבועיים כשה-2 התכניות התמודדו אחת מול השנייה, קיבלה אבודים 13.4% ועובדה הסתפקה ב-11.5%. אתמול היה זה כבר הרייטינג השני בגובהו של עובדה מאז באפיק 12.
סדרת הדוקו יוצאים מן הכלל (כאן 11) הסתפקה ב-2.2% (64K), ובפער לא גדול מהאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 12.6%, 'הצינור' (רשת 13) - 10.3%, 'חדר 101' (כאן 11) - 1.7%, חדשות הלילה - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 5.4%.
רשת 13 (23:30) - 3.1%.
כאן 11 (18:00) - 0.5%.
ערוץ 20 (22:00) - 0.2%.
בחישוב מצרפי: 9.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.6%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8%, שש עם עודד בן עמי - 11.2%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.1%, שש עם אמנון לוי - 5.4%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, שידורי תעמולה ואז העולם היום - 1%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.9%, ובהמשך תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.6%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 6.5%, וברקוד (רשת 13) עם 8.5%, ובפער של 3 נקודות מקשת.
קלמן וסג"ל (כאן 11) עם נתון נמוך של 1.3% ואחריו מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.8%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) צמודה לכאן עם אותו נתון - 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 17.7% (441K),
מול נתון דו-ספרתי נאה של חדשות 13 עם 10% (281K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.5% (114K)
חדשות ערוץ 20 הניבה 1.5%.
- 5.חדשות 10 עלובות 01/04/2019 17:46הגב לתגובה זויוסי ורשבסקי תתעורר כי עוד שנה תחזור להיות ערוץ 10. רזה, עלוב ונידח לקראת סגירה
- 4.חדשות עשר גרועות 01/04/2019 14:32הגב לתגובה זוקבלן ההריסות ממעריב.
- רון 01/04/2019 16:01הגב לתגובה זווככה זה ניראה
- שימנו את אלמוג בוקר 01/04/2019 17:46שיכול לשנות את החדשות במקום אדם שמעולם לא היה עיתונאי
- 3.מתי 01/04/2019 11:55הגב לתגובה זוראו את הרייטינג של התאגיד, ותענו אתם - האם יש הצדקה לממן את השידור האפסי הזה? קלמן וסגל עם 1.3% - זה רייטינג? ערב ערב עם 1.1% - זו בדיחה או מציאות? ביום שישי - ירון דקל הכוכב הנערץ עם 2.5% למהדורה הכי חשובה של השבוע - זה רייטינג? על זה משלמים לירון דקל? על זה זרקו את אמיר בר שלום ואת עורך היומן? והמהדורה "המרכזית" - שנהנית רק מהפרסומות בערוצים המסחריים - עם 4.5%? לפי גודל הפרסומות לכוכבת דוריה למפל , פרסומות בעיתונים ובאתרי האינטרנט אפשר לחשוב שמדובר בשידור הכי נצפה לא רק בישראל אלא בעולם כולו . ברור לגמרי שהקרקס הזה לא יימשך, ברור לגמרי שאם נתניהו יהיה ראש ממשלה הוא לא ימשיך לממן את הבדיחה הזאת. אה, שכחתי - גאולה אבן ממשיכה לקבל משכורת? ואם כן - על מה בדיוק?
- 2.ניב 01/04/2019 10:23הגב לתגובה זובלתי נסבל את דעותך ההזויות שמור לעצמך....
- 1.התאגיד מתחרה יפה מאד בערוץ 20. כל הכבוד (ל"ת)ענת 01/04/2019 10:04הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
