גונן שגב נתן לעובדה את הרייטינג השני בגובהו מאז פיצול ערוץ 2
התחקיר והפרטים על לכידתו באפריקה של השר לשעבר גונן שגב שהסתבך בשנים האחרונות לא אחת, ונידון לפני כחודש ל-11 שנות מאסר באשמת ריגול לטובת איראן, העניקו רייטינג נהדר לעובדה של קשת 12. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הפרק אמש (יום א') הניב 19% בקרב היהודים ו-467 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו אולפן עובדה – תכנית בת 5 דקות שדנה בתחקיר אבל רשמית לא נספרת במדד הרייטינג, הניבה 17.3% ו-415K.
מנגד רשמה התכנית אבודים (רשת 13) של צופית גרנט 13.4% (367K). גב, לפני שבועיים כשה-2 התכניות התמודדו אחת מול השנייה, קיבלה אבודים 13.4% ועובדה הסתפקה ב-11.5%. אתמול היה זה כבר הרייטינג השני בגובהו של עובדה מאז באפיק 12.
סדרת הדוקו יוצאים מן הכלל (כאן 11) הסתפקה ב-2.2% (64K), ובפער לא גדול מהאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 12.6%, 'הצינור' (רשת 13) - 10.3%, 'חדר 101' (כאן 11) - 1.7%, חדשות הלילה - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 5.4%.
רשת 13 (23:30) - 3.1%.
כאן 11 (18:00) - 0.5%.
ערוץ 20 (22:00) - 0.2%.
בחישוב מצרפי: 9.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.6%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8%, שש עם עודד בן עמי - 11.2%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.1%, שש עם אמנון לוי - 5.4%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, שידורי תעמולה ואז העולם היום - 1%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.9%, ובהמשך תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.6%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 6.5%, וברקוד (רשת 13) עם 8.5%, ובפער של 3 נקודות מקשת.
קלמן וסג"ל (כאן 11) עם נתון נמוך של 1.3% ואחריו מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.8%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) צמודה לכאן עם אותו נתון - 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 17.7% (441K),
מול נתון דו-ספרתי נאה של חדשות 13 עם 10% (281K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.5% (114K)
חדשות ערוץ 20 הניבה 1.5%.
- 5.חדשות 10 עלובות 01/04/2019 17:46הגב לתגובה זויוסי ורשבסקי תתעורר כי עוד שנה תחזור להיות ערוץ 10. רזה, עלוב ונידח לקראת סגירה
- 4.חדשות עשר גרועות 01/04/2019 14:32הגב לתגובה זוקבלן ההריסות ממעריב.
- רון 01/04/2019 16:01הגב לתגובה זווככה זה ניראה
- שימנו את אלמוג בוקר 01/04/2019 17:46שיכול לשנות את החדשות במקום אדם שמעולם לא היה עיתונאי
- 3.מתי 01/04/2019 11:55הגב לתגובה זוראו את הרייטינג של התאגיד, ותענו אתם - האם יש הצדקה לממן את השידור האפסי הזה? קלמן וסגל עם 1.3% - זה רייטינג? ערב ערב עם 1.1% - זו בדיחה או מציאות? ביום שישי - ירון דקל הכוכב הנערץ עם 2.5% למהדורה הכי חשובה של השבוע - זה רייטינג? על זה משלמים לירון דקל? על זה זרקו את אמיר בר שלום ואת עורך היומן? והמהדורה "המרכזית" - שנהנית רק מהפרסומות בערוצים המסחריים - עם 4.5%? לפי גודל הפרסומות לכוכבת דוריה למפל , פרסומות בעיתונים ובאתרי האינטרנט אפשר לחשוב שמדובר בשידור הכי נצפה לא רק בישראל אלא בעולם כולו . ברור לגמרי שהקרקס הזה לא יימשך, ברור לגמרי שאם נתניהו יהיה ראש ממשלה הוא לא ימשיך לממן את הבדיחה הזאת. אה, שכחתי - גאולה אבן ממשיכה לקבל משכורת? ואם כן - על מה בדיוק?
- 2.ניב 01/04/2019 10:23הגב לתגובה זובלתי נסבל את דעותך ההזויות שמור לעצמך....
- 1.התאגיד מתחרה יפה מאד בערוץ 20. כל הכבוד (ל"ת)ענת 01/04/2019 10:04הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
