חוזר דרומה: צביקה הדר יגיש תכנית יומית ברדיו דרום
צביקה הדר, יליד באר שבע ואוהד מושבע של קבוצת הפועל המקומית, יגיש תכנית יומית אישית ברדיו דרום. התכנית 'לצבי בא רדיו' שתעלה לאוויר ב-28 באוקטובר, תשודר כל יום בין השעות 12:00-14:00 בצהריים.
תהיה זו הפעם הראשונה שהדר מגיש תכנית רדיו קבועה, אחרי שכיכב בטלוויזיה, בקולנוע ועם מופע סטנדאפ מצליח. התכנית התחדשה תהיה באווירה קלילה עם פינות קבועות ושיחות עם מאזינים בנושאי היום, כגון אקטואליה רכה, חוויות אישיות וסיפורים מהחיים.
הדר מסר כי "בניגוד לפרויקטים השונים בטלוויזיה בתכנית הרדיו אני מגיע נטו צביקה, לא לבוש, לא מאופר, רק אני באולפן עם המיקרופון, הפינות והמאזינים ומדבר על כל מה שבא לי. כמובן שהפעם הלב לא יכול היה לסרב כיוון שמדובר בדרום ובתחנה עם חברים שזה בכלל הכי בבית בעולם".
סמנכ"לית רדיו דרום מיכל שם טוב הוסיפה: "אנחנו ברדיו דרום זממנו המון זמן להביא את צביקה הדר לתוכנית אישית, החיבור הוא פשוט טבעי. לשמחתי, הפעם צביקה אמר סוף סוף כן ואני בטוחה שהמאזינים וצביקה עצמו ייהנו מהחיבור הזה שיעביר להם צהריים בכיף".
- 1.שני 10/10/2018 12:31הגב לתגובה זו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
