IKEA
צילום: צילום מסך
TV

קטלוג חדש לאיקאה: צפו בפרסומות המעולות שלה ב-2018

מותג הריהוט המצליח בעולם משיק את הקטלוג החדש ל-2019. הזדמנות מצוינת להציץ בפריזמת הפרסום הרחבה שלה מסביב לעולם במהלך השנה החולפת
משה בנימין | (1)

מותג הריהוט השוודי איקאה, הייצוא המוצלח ביותר של המדינה הסקנדינבית מאז ABBA, הוא כמתבקש גם אחד המפרסמים הגדולים והמגוונים בעולם. כגודל הפריסה העצומה של הרשת, כך גם היקף הפרסומות שלה, לעתים בעלות שפה אוניברסלית ולעתים בעלות שיוך תרבותי-גיאוגרפי מובהק.

החברה שאחראית לכמה מהפרסומות המוצלחות והמופלאות בהיסטוריית הפרסום, כגון להתחיל מחדש או המנורה ועוד רבות, היא מעיין נובע של השראה לעוסקים בתחום ומחזיקה באמתחתה ארכיון עצום שכולל פרסומות "סטורי טלינג" עלילתיות וסיפוריות, פרסומות ארט אמנותיות שהדגש בהן הוא על צבעוניות ועיצוב, פרסומות מצחיקות, נוגות, מרגשות, פורצות דרך מבחינת ייצוג התאים המשפחתיים ועוד.

לרגל יציאת הקטלוג החדש של החברה שהושק בתחילת השבוע בישראל, חזרנו לפרסומות הטובות ביותר של איקאה מהשנה החולפת, מסביב לעולם, כדי לאשש את העובדה שמדובר באחת מיצרניות הקריאייטיב הפוריות שיש. 

MAKE ROOM FOR FRIENDS //BUZZMAN Paris

Feng Chewy: An IKEA Story// thjnk Berlin Germany

BAD AD Ad// Akestam Holst Sweden

YOUR MOTHER-IN-LAW - Now, There's Choice// BBH Singapore

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

Make room for passion// DDB, Brussels, Belgium

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דפנה 28/08/2018 07:52
    הגב לתגובה זו
    אנחנו רכשנו מטבח ב- 18.7.18 ועדיין ב- 28.8.18 מחכים לסיום הרכבתו. למה? כי חלק מהחלקים לא הגיעו לא במשלוח הראשון ולא בשני....ושרות לקוחות- שעות של המתנה ללא מענה ועדיין אין תאריך לסיום ההרכבה. המלצה חמה- אל תתקרבו לאיקאה!
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.