מיכל הלר דור
צילום: יח"צ

אשת השיווק של אפריל - מיכל הלר דור מפרוקטר & גמבל

איגוד השיווק הישראלי בחר בהלר דור בזכות מהלך "מברשת חשמלית לכל ילד" שהסתכם בגידול של פי 4 מהתחזיות בקצב המכירות
כתבי אייס | (5)

מיכל הלר דור, מנהלת השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של פרוקטר & גמבל ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל 2018 בזכות מהלך "מברשת חשמלית לכל ילד". 

איגוד השיווק הישראלי בחר בהלר דור בזכות המהלך שזכה לתהודה רבה ולחשיפה אורגנית, "מהלך ששינה את התפיסה על הקטגוריה כולה ועל צחצוח שיניים בכלל בקרב ילדים, והצליח לייצר קטגוריה חדשה שהשפיעה בצורה משמעותית על השוק בישראל" כך לפי האיגוד.

המהלך השיווקי של פרוקטר & גמבל מבוסס על חקר שוק לפיו שימוש במברשת חשמלית משפר את בריאות הפה ומקנה הרגלי צחצוח נכונים. על פי דו"חות ה-OECD, מצב בריאות הפה בישראל נחשב לא טוב, והמדינה ממוקמת במקומות האחרונים בקרב המדינות המפותחות. בחברה יצאו בקמפיין "חשמלית לכל ילד" בשיתוף עם רשת סופר פארם שמעניק את הזכות לכל ילד בגיל 3 לרכוש ערכה במחיר מסובסד הכוללת מעבר למברשת עצמה, גם ספר ילדים ייחודי המחנך לשמירה על בריאות הפה. החברה הציגה קמפיין בראיה חברתית, אשר הציג סוגי משפחות שונות,  המתמודדות עם אותם אתגרים וOral-B באה לעזור עם אחד מהאתגרים המוכרים בכל בית.

הקמפיין שהציג את כל סוגי המשפחות בישראל, זכה לחשיפה אורגנית בתקשורת וברשתות החברתיות, בעיקר גם בזכות השימוש במשפחה "גאה" של שני אבות, שהוכח כצעד מוצלח. 6 חודשים לאחר המהלך, התוצאות הסתכמו בגידול של פי 4 מהתחזיות בקצב המכירות של מברשות שיניים חשמליות. ההשקה יצרה קטגוריה חדשה בתחום של מברשות שיניים לילדים וכיום 1 מכל 2 ילדים בגיל שלוש כבר התקדם למברשת חשמלית .

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    נחמה בוגוסלבסקי 09/05/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    שמחתי לקרוא המאמר המתאר הפרויקט שלך מאחלת לך הצלחה גם בעתיד.
  • 4.
    תמי מרגוליס 09/05/2018 04:01
    הגב לתגובה זו
    לא מתפלאים, אך שמחים.
  • 3.
    מזל ט ב מיכל וכל הכבוד! (ל"ת)
    תמי מרגוליס 09/05/2018 04:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מזל טו במיכל וכל הכבוד! (ל"ת)
    תמי מרגוליס 09/05/2018 03:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבר מהתעשייה 08/05/2018 15:10
    הגב לתגובה זו
    אין הרבה אנשים שיצא לי לעבוד מולם וללמוד כמו מיכל! אלופה!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.