ראובני פרידן מגייסים ברמת החייל
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

ראובני פרידן אורב לאנשי גיתם ומקאן - בשלט ענק מחוץ למשרד

המשרד העלה סרטון גיוס בווידאו על שלט חוצות דיגיטלי חדש שהוקם על ידי 'אדרי 8' בקרית עתידים. "מקאן, גיתם, אנחנו מתים על הקריאייטיב שלכם. ראובני פרידן מחפשים כשרונות"
משה בנימין | (16)

משרד הפרסום ראובני פרידן מנסה לגייס אליו את אנשי הקריאייטיב של גיתם BBDO ומקאן תל אביב ולא מצניע את העובדה הזו - בדיוק ההפך.

המשרד העלה סרטון גיוס בווידאו על שלט חוצות דיגיטלי חדש שהוקם על ידי אדרי 8 בקרית עתידים, בסמוך לבניינים בהם ממוקמים משרדי הפרסום גיתם ומקאן ברחוב ראול ולנברג ברמת החייל. מיקום הקיר הדיגיטלי הופך את הטרגוט לקהל אנשי הקריאייטיב של גיתם ומקאן לקל מאוד, ובראובני בחרו ללכת על קופי חיובי ומפרגן: "מקאן, גיתם, אנחנו מתים על הקריאייטיב שלכם. ראובני פרידן מחפשים כשרונות. לפרטים ושדרוג תנאים, זיו קורן, סודיות מובטחת".

 

לפני 3 חודשים, גיתם BBDO יצא במהלך גיוס מקורי משלו בשימוש רחפן מצלם שנשלח לגגות של משרד הפרסום מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי, קשת וגוגל, עליו נכתב "גיתם BBDO מחפשים ארט" לצד מספר הטלפון ובצד השני נכתב: "תצלמו מהר, נגמרת לנו הסוללה".   

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מעניין 25/04/2018 14:37
    הגב לתגובה זו
    ברגע שהמסך מקרין את הבאנר של ראובני פרידן, ההשתקפות של המכוניות נעצרת. תסתכלו על החלונות שמאחורי המסך ותבינו לבדכם. מעניין - נהג המונית שהיה בתנועה הצליח לעצור באופן מוחלט בשנייה שהמסך החל לנגן? כי אני למדתי נהיגה ואני יודע שקשה לעצור באופן אבסולוטי באותה הנקודה ברגע אחד, יש דבר שנקרא מרחק עצירה...
  • 10.
    אפשר היה לעשות בקלות יותר רעש אבל רעיון נחמד (ל"ת)
    תמיר ה 10/04/2018 09:09
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ראיתי LIVE- מצויין! (ל"ת)
    מרב 09/04/2018 21:13
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ערן 09/04/2018 20:40
    הגב לתגובה זו
    יש בערך 100 דוגמאות למשרדי פרסום שגייסו עובדים מול המשרדים של המתחרים. זה כל כך שחוק
  • תודה על המשוב! המשרה של הוגה הרעיון הלא מקורי גם התפנתה (ל"ת)
    זיו 09/04/2018 23:01
    הגב לתגובה זו
  • :-) מה המשכורת? (ל"ת)
    ערן 10/04/2018 10:42
  • 7.
    תמר 09/04/2018 18:06
    הגב לתגובה זו
    ראיתי! מדליקקקקק לגמרי
  • 6.
    שגיב 09/04/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    אבל דפקתם אחלה קריאיטיב חחחחח
  • 5.
    תמר 09/04/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    ראיתי! מדליקקקקק לגמרי
  • 4.
    למוד ניסיון 09/04/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    מתים על קריאיטיב שלכם ולכן נהרוג כל רעיון קריאיטיבי אם תעברו אלינו.
  • אהבתי! איפה היה כל הקריאייטיב הזה כשהיית אצלנו? (ל"ת)
    זיו 09/04/2018 22:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מפתיע 09/04/2018 12:39
    הגב לתגובה זו
    עוד תוצר של ראובני בלי קריאייטיב
  • תודה. בדיוק בגלל זה אנחנו מחפשים מוחות חריפים כשלך. (ל"ת)
    זיו 09/04/2018 22:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הם באמת זקוקים לזה (ל"ת)
    דני 09/04/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
  • תודה על היעוץ. מעריך. (ל"ת)
    זיו 09/04/2018 22:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גדי 09/04/2018 11:29
    הגב לתגובה זו
    ראיתי בלייב שלט מטורף
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״