עשתה זאת שוב: מקום 2 לליטל שמש בתחרות פורמטים במיפ
העיתונאית ליטל שמש זוכה להצלחה בעוד תחרות פורמטים בינ"ל. שמש, מגישת חדשות בערוץ 20 והערב החדש בחינוכית, סיימה במקום השני בתחרות הפורמטים של יריד מיפ בקאן. בסוף השבוע הציגה שמש את הפורמט I NEED A HERO לאחר שהעפילה לגמר בו התמודדו חמישה. הפרס לשמש הוא קורס פורמטים יוקרתי ב-EMC (Entertainment Master Class).
השבוע יתקיים יריד הטלוויזיה הגדול בעולם - מיפ, כמדי חצי שנה בקאן בצרפת. בימים שלפני תחילתו, מתקיימים ירידי דוקו וילדים, ותחרות פורמטים. שמש הציגה את I NEED A HERO, במסגרתו צריכים 5 גברים להתמודד בסדרת אתגרים פיזיים כדי לזכות בליבה של אישה שגם עוקבת אחריהם בחשאי כאשר המצלמות אינן מצלמות.
ליטל שמש עם הפרס. מימינה - אבי ארמוזה (צילום: יחסי ציבור מיפ)
במקום הראשון זכה פורמט מאיטליה Light My Fire של אקסל פיאקו. מדובר בתכנית דייטים במסגרתו המתמודדים לובשים חולצות אהבה המאירות במידה והמתמודד נמשך למתמודד אחר.
לתחרות הנוכחית העניק חסות אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, שזוכה להערכה רבה בעולם ואחראית במידה לא מועטה להצלחה הישראלית בתחום התוכן ברחבי העולם. בצוות השופטים היו בנוסף לאבי ארמוזה, גם נחמה כהן - אחראית פיתוח בארמוזה פורמטס; דריה ליגוני-פיאלקו - מנהלת בערוצי CTC הרוסים; קיאנג לי - מנהל מדיה בקבוצת המדיה והבידור עליבאבא; ואלכס פיפר - סגן נשיא לענייני בידור אלטרנטיבי ברשת פוקס האמריקאית.
לשמש זוהי הפעם השלישית בה היא מתמודדת בהצלחה בתחרויות פורמטים בינ"ל: לפני שנה וחצי זכתה במקום הראשון בתחרות במיפ בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, ולפני שנתיים - זכתה בתחרות באוקראינה.
- 3.קורין 10/04/2018 12:58הגב לתגובה זוגאה בך שמש!
- 2.נו 09/04/2018 13:50הגב לתגובה זוחרטוט מוחלט והיחצ של הבחורה זה משהו
- הקנאה שורפת.. (ל"ת)ברנזה מפרגנת 10/04/2018 01:13הגב לתגובה זו
- 1.מקום 2 זה המפסיד הראשון... (ל"ת)עשתה מה שוב? 08/04/2018 12:26הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
