ליטל שמש פורמטים מים 2018 MIP
צילום: באדיבות יחסי הציבור של מיפ

עשתה זאת שוב: מקום 2 לליטל שמש בתחרות פורמטים במיפ

אחרי שזכתה בעבר במקומות ראשונים במיפ ובאוקראינה, העיתונאית הישראלית מצליחה שוב בתחרות פורמטים - כשהציגה אתמול את I NEED A HERO
אלכסנדר כץ | (4)

העיתונאית ליטל שמש זוכה להצלחה בעוד תחרות פורמטים בינ"ל. שמש, מגישת חדשות בערוץ 20 והערב החדש בחינוכית, סיימה במקום השני בתחרות הפורמטים של יריד מיפ בקאן. בסוף השבוע הציגה שמש את הפורמט I NEED A HERO לאחר שהעפילה לגמר בו התמודדו חמישה. הפרס לשמש הוא קורס פורמטים יוקרתי ב-EMC (Entertainment Master Class).

השבוע יתקיים יריד הטלוויזיה הגדול בעולם - מיפ, כמדי חצי שנה בקאן בצרפת. בימים שלפני תחילתו, מתקיימים ירידי דוקו וילדים, ותחרות פורמטים. שמש הציגה את I NEED A HERO, במסגרתו צריכים 5 גברים להתמודד בסדרת אתגרים פיזיים כדי לזכות בליבה של אישה שגם עוקבת אחריהם בחשאי כאשר המצלמות אינן מצלמות. 

ליטל שמש עם הפרס. מימינה - אבי ארמוזה (צילום: יחסי ציבור מיפ)

במקום הראשון זכה פורמט מאיטליה Light My Fire של אקסל פיאקו. מדובר בתכנית דייטים במסגרתו המתמודדים לובשים חולצות אהבה המאירות במידה והמתמודד נמשך למתמודד אחר. 

לתחרות הנוכחית העניק חסות אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, שזוכה להערכה רבה בעולם ואחראית במידה לא מועטה להצלחה הישראלית בתחום התוכן ברחבי העולם. בצוות השופטים היו בנוסף לאבי ארמוזה, גם נחמה כהן - אחראית פיתוח בארמוזה פורמטס; דריה ליגוני-פיאלקו - מנהלת בערוצי CTC הרוסים; קיאנג לי - מנהל מדיה בקבוצת המדיה והבידור עליבאבא; ואלכס פיפר - סגן נשיא לענייני בידור אלטרנטיבי ברשת פוקס האמריקאית. 

לשמש זוהי הפעם השלישית בה היא מתמודדת בהצלחה בתחרויות פורמטים בינ"ל: לפני שנה וחצי זכתה במקום הראשון בתחרות במיפ בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, ולפני שנתיים - זכתה בתחרות באוקראינה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קורין 10/04/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
    גאה בך שמש!
  • 2.
    נו 09/04/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    חרטוט מוחלט והיחצ של הבחורה זה משהו
  • הקנאה שורפת.. (ל"ת)
    ברנזה מפרגנת 10/04/2018 01:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקום 2 זה המפסיד הראשון... (ל"ת)
    עשתה מה שוב? 08/04/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.