עשתה זאת שוב: מקום 2 לליטל שמש בתחרות פורמטים במיפ
העיתונאית ליטל שמש זוכה להצלחה בעוד תחרות פורמטים בינ"ל. שמש, מגישת חדשות בערוץ 20 והערב החדש בחינוכית, סיימה במקום השני בתחרות הפורמטים של יריד מיפ בקאן. בסוף השבוע הציגה שמש את הפורמט I NEED A HERO לאחר שהעפילה לגמר בו התמודדו חמישה. הפרס לשמש הוא קורס פורמטים יוקרתי ב-EMC (Entertainment Master Class).
השבוע יתקיים יריד הטלוויזיה הגדול בעולם - מיפ, כמדי חצי שנה בקאן בצרפת. בימים שלפני תחילתו, מתקיימים ירידי דוקו וילדים, ותחרות פורמטים. שמש הציגה את I NEED A HERO, במסגרתו צריכים 5 גברים להתמודד בסדרת אתגרים פיזיים כדי לזכות בליבה של אישה שגם עוקבת אחריהם בחשאי כאשר המצלמות אינן מצלמות.
ליטל שמש עם הפרס. מימינה - אבי ארמוזה (צילום: יחסי ציבור מיפ)
במקום הראשון זכה פורמט מאיטליה Light My Fire של אקסל פיאקו. מדובר בתכנית דייטים במסגרתו המתמודדים לובשים חולצות אהבה המאירות במידה והמתמודד נמשך למתמודד אחר.
לתחרות הנוכחית העניק חסות אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, שזוכה להערכה רבה בעולם ואחראית במידה לא מועטה להצלחה הישראלית בתחום התוכן ברחבי העולם. בצוות השופטים היו בנוסף לאבי ארמוזה, גם נחמה כהן - אחראית פיתוח בארמוזה פורמטס; דריה ליגוני-פיאלקו - מנהלת בערוצי CTC הרוסים; קיאנג לי - מנהל מדיה בקבוצת המדיה והבידור עליבאבא; ואלכס פיפר - סגן נשיא לענייני בידור אלטרנטיבי ברשת פוקס האמריקאית.
לשמש זוהי הפעם השלישית בה היא מתמודדת בהצלחה בתחרויות פורמטים בינ"ל: לפני שנה וחצי זכתה במקום הראשון בתחרות במיפ בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, ולפני שנתיים - זכתה בתחרות באוקראינה.
- 3.קורין 10/04/2018 12:58הגב לתגובה זוגאה בך שמש!
- 2.נו 09/04/2018 13:50הגב לתגובה זוחרטוט מוחלט והיחצ של הבחורה זה משהו
- הקנאה שורפת.. (ל"ת)ברנזה מפרגנת 10/04/2018 01:13הגב לתגובה זו
- 1.מקום 2 זה המפסיד הראשון... (ל"ת)עשתה מה שוב? 08/04/2018 12:26הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
