ליטל שמש פורמטים מים 2018 MIP
צילום: באדיבות יחסי הציבור של מיפ

עשתה זאת שוב: מקום 2 לליטל שמש בתחרות פורמטים במיפ

אחרי שזכתה בעבר במקומות ראשונים במיפ ובאוקראינה, העיתונאית הישראלית מצליחה שוב בתחרות פורמטים - כשהציגה אתמול את I NEED A HERO
אלכסנדר כץ | (4)

העיתונאית ליטל שמש זוכה להצלחה בעוד תחרות פורמטים בינ"ל. שמש, מגישת חדשות בערוץ 20 והערב החדש בחינוכית, סיימה במקום השני בתחרות הפורמטים של יריד מיפ בקאן. בסוף השבוע הציגה שמש את הפורמט I NEED A HERO לאחר שהעפילה לגמר בו התמודדו חמישה. הפרס לשמש הוא קורס פורמטים יוקרתי ב-EMC (Entertainment Master Class).

השבוע יתקיים יריד הטלוויזיה הגדול בעולם - מיפ, כמדי חצי שנה בקאן בצרפת. בימים שלפני תחילתו, מתקיימים ירידי דוקו וילדים, ותחרות פורמטים. שמש הציגה את I NEED A HERO, במסגרתו צריכים 5 גברים להתמודד בסדרת אתגרים פיזיים כדי לזכות בליבה של אישה שגם עוקבת אחריהם בחשאי כאשר המצלמות אינן מצלמות. 

ליטל שמש עם הפרס. מימינה - אבי ארמוזה (צילום: יחסי ציבור מיפ)

במקום הראשון זכה פורמט מאיטליה Light My Fire של אקסל פיאקו. מדובר בתכנית דייטים במסגרתו המתמודדים לובשים חולצות אהבה המאירות במידה והמתמודד נמשך למתמודד אחר. 

לתחרות הנוכחית העניק חסות אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, שזוכה להערכה רבה בעולם ואחראית במידה לא מועטה להצלחה הישראלית בתחום התוכן ברחבי העולם. בצוות השופטים היו בנוסף לאבי ארמוזה, גם נחמה כהן - אחראית פיתוח בארמוזה פורמטס; דריה ליגוני-פיאלקו - מנהלת בערוצי CTC הרוסים; קיאנג לי - מנהל מדיה בקבוצת המדיה והבידור עליבאבא; ואלכס פיפר - סגן נשיא לענייני בידור אלטרנטיבי ברשת פוקס האמריקאית. 

לשמש זוהי הפעם השלישית בה היא מתמודדת בהצלחה בתחרויות פורמטים בינ"ל: לפני שנה וחצי זכתה במקום הראשון בתחרות במיפ בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, ולפני שנתיים - זכתה בתחרות באוקראינה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קורין 10/04/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
    גאה בך שמש!
  • 2.
    נו 09/04/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    חרטוט מוחלט והיחצ של הבחורה זה משהו
  • הקנאה שורפת.. (ל"ת)
    ברנזה מפרגנת 10/04/2018 01:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקום 2 זה המפסיד הראשון... (ל"ת)
    עשתה מה שוב? 08/04/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״