עשתה זאת שוב: מקום 2 לליטל שמש בתחרות פורמטים במיפ
העיתונאית ליטל שמש זוכה להצלחה בעוד תחרות פורמטים בינ"ל. שמש, מגישת חדשות בערוץ 20 והערב החדש בחינוכית, סיימה במקום השני בתחרות הפורמטים של יריד מיפ בקאן. בסוף השבוע הציגה שמש את הפורמט I NEED A HERO לאחר שהעפילה לגמר בו התמודדו חמישה. הפרס לשמש הוא קורס פורמטים יוקרתי ב-EMC (Entertainment Master Class).
השבוע יתקיים יריד הטלוויזיה הגדול בעולם - מיפ, כמדי חצי שנה בקאן בצרפת. בימים שלפני תחילתו, מתקיימים ירידי דוקו וילדים, ותחרות פורמטים. שמש הציגה את I NEED A HERO, במסגרתו צריכים 5 גברים להתמודד בסדרת אתגרים פיזיים כדי לזכות בליבה של אישה שגם עוקבת אחריהם בחשאי כאשר המצלמות אינן מצלמות.
ליטל שמש עם הפרס. מימינה - אבי ארמוזה (צילום: יחסי ציבור מיפ)
במקום הראשון זכה פורמט מאיטליה Light My Fire של אקסל פיאקו. מדובר בתכנית דייטים במסגרתו המתמודדים לובשים חולצות אהבה המאירות במידה והמתמודד נמשך למתמודד אחר.
לתחרות הנוכחית העניק חסות אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, שזוכה להערכה רבה בעולם ואחראית במידה לא מועטה להצלחה הישראלית בתחום התוכן ברחבי העולם. בצוות השופטים היו בנוסף לאבי ארמוזה, גם נחמה כהן - אחראית פיתוח בארמוזה פורמטס; דריה ליגוני-פיאלקו - מנהלת בערוצי CTC הרוסים; קיאנג לי - מנהל מדיה בקבוצת המדיה והבידור עליבאבא; ואלכס פיפר - סגן נשיא לענייני בידור אלטרנטיבי ברשת פוקס האמריקאית.
לשמש זוהי הפעם השלישית בה היא מתמודדת בהצלחה בתחרויות פורמטים בינ"ל: לפני שנה וחצי זכתה במקום הראשון בתחרות במיפ בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, ולפני שנתיים - זכתה בתחרות באוקראינה.
- 3.קורין 10/04/2018 12:58הגב לתגובה זוגאה בך שמש!
- 2.נו 09/04/2018 13:50הגב לתגובה זוחרטוט מוחלט והיחצ של הבחורה זה משהו
- הקנאה שורפת.. (ל"ת)ברנזה מפרגנת 10/04/2018 01:13הגב לתגובה זו
- 1.מקום 2 זה המפסיד הראשון... (ל"ת)עשתה מה שוב? 08/04/2018 12:26הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
